AndroidHealthClinic

Ooeeehh.. Brainstormen Over Nieuwe Kuur.. !!!

• Topic Starter Topic Starter
yeah biceps lijkt me makkelijker dan schouder.. :)

ECLIPSE zei:
yeah elke 12 uur zo'n beetje gelijk aan de halfwaardetijd.. wat voor naalden gebruik je ervoor? en doe je eigenlijk spot injections..? ik lees dat dat veel wordt toegepast met igf lr3? :D is eerste keer igf lr3 daarom was de dosering wat voorzichtig.. en staat er een subtiel vraagtekentje achter :D ik zie dat mr j meteen voor de volle 100 gaat.. ik denk dat ik het dan bij 60 houdt :D thx testo

Graag gedaan,60mcg heb je toch wel nodig om iig wat lekkers te gaan merken imo. ;)

Ik zet zelf subc omdat ik dat makkelijk zetten vind,wat nou echt beter is durf ik niet te zeggen.....denk dat het niet heel veel uitmaakt.

heb zelf ook nog nooit subcutaan gezet.. zal het alletwee eens proberen kijken wat makkelijker is.. :D subcutaan ook met slin naaldje toch?

Yep,voel je helemaal niks van.

hoe letten jullie dan op je carb inname bij de LR3 IGF-1? toch ook dextrose en dit direct na elke injectie?

wtf waar is die post van SUPER_B gebleven?

ik heb igf IM steeds in de biceps en triceps gezet en heb toch echt het idee dat mijn vorm en piek van de armen beter is geworden.

je begint in week 14 met nakuren.... dus trek gewoon de winstrol en tren door naar week 13 dan...

en ik zou zelf week 11-13 nog 150mg test prop. zetten eod...

ziet er verder erg netje's uit ...

grt eddy

Terug
Naar boven