MuscleMeat

Ooit iets gemaakt wat je niet door je strot kreeg?

Anoniem_1984_1

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Normaal gesproken werk ik alles toch wel naar binnen hoe goor dan ook maar wat ik onlangs in de blender pleurde kreeg ik maar amper door mijn keel en ben halverwege mijn 1L mok blijven steken

Melk
Kwark
Aardbeien
Wortel
Tomaat
Banaan

Kippenregout waar ik om het eiwtgehalte wat op te krikken een schepje naturel whey doorheen had geroerd:kots: het resultaat was niet alleen smerig maar ook super plakkerig:D

Ik heb geleerd dat spinazie niet thuis hoort in een smoothie :D

Zo smerig lijkt me dat niet...???

Hmmm, heb sinds kort een blender en ik dacht laat ik eens wat bij elkaar gooien..

2 bananen
1 sinaasappel
400ml sinaasappelsap
1 appel
100g XXL CCG Vanille

het klonk allemaal zo lekker maar gatverdegatver wat was dat ranzig, ben wel wat gewend, (nitrocrea/nos ether) maar dit moest met de neus dicht achterover geklokt worden. Afsluiten met een trillend lijf en tranende ogen en het was weer weg :P

liever afzien dan weggooien

jp8 met water :)

@ Felo; Dat klinkt hartstikke lekker! Was je fruit wel goed? :P

Ik had een keer knoflook door m'n havermout heen gedaan, gewoon als experiment. Niet te geloven hoe smerig je dingen kan maken door knoflook te misbruiken.

hahaha knoflook door je havermout :D ik heb sinds gister een blender, s kijken wat voor ranzige dingen ik allemaal kan maken :D

Broccoli bij de kwark in de blender.... geen succes

Broccoli bij de kwark in de blender.... geen succes

dat lijkt me ook vet ranzig ja :D of je moet er een citroentje doorheen gooien, dat werkt meestal wel

voor morgen heb ik m'n hoofd :
havermout
melk
kwark
beetje eiwitpoeder

dit moet wel te doen zijn qua smaak denk ik

brinta+melk, en dan banaansmaak whey erdoor....wat smerig, rest van de dag lopen kokhalzen

tonijn met melk in de blender pleuren en dan opzuipen, da's smerig :rolleyes:

Panga filet warm gepureerd en opgedronken met heel veel moeite.

Ik krijg vrijwel alles weg, gewoon neus dicht doen en vreten kreng.

Milkshake: 2 bananen, halve liter melk, 2 eieren, whey protein poeder 60g, tomaat (tot hier OK) en een ****ing POMPELMOES! Wha!

Idd dat is mijn standaard ontbijt..

heerlijK!

Terug
Naar boven