XXL Nutrition

Ook Belgie heeft z'n politieke anti-Islam creatie: Pilip lanceerd anti-Moskee lied

Hoe kan je het liedje daar downloaden?

Wel hebben we hier wel nog de centrum voor gelijke kansen en racismebestrijding. Zij zijn er alleszinds niet blij mee en terecht vind ik.

hahaha lol !!

Prachtig lied.

Wat een mong**l die de Winter dat hij mensen maar eens aanpakt op hun daden in plaats van zeiken over religie. Ok, dat de grenzen dicht moeten dat mag hier ook wel eens gebeuren om de economie te beschermen maar dit is pure onzin.

Lekker mensen tegen elkaar in het harnas werken als ik niet beter wist zou ik denken dat hij een lid was van de BBET.

Joh het is gewoon een carnavalslied met een knipoog naar de realiteit. Zo een dat je een biertje staat te drinken en opeens weer met beide voeten op de grond staat :)

Binnekort word internet afgesloten in nederland omdat moslims erop beledigd worden :D

:roflol:
Hier ga ik lekker op dansen om Winters heen, en lachen in djennah als zijn rug in duizenden stukken wordt gespleten door de engel des doods
Lekker feestuh. Ojee alweer een rug gespleten :rocker:

Hier ga ik lekker op dansen om Winters heen, en lachen in djennah als zijn rug in duizenden stukken wordt gespleten door de engel des doods

met zo'n mentaliteit geraak je zeker het paradijs in :rolleyes:

on topic: die neonazi moet blijkbaar ook weer in de belangstelling gaan, een dikke vette boete aansmeren zeg ik.

Moet gij uw broeders niet gaan helpen in irak of zo? Als je geluk hebt ben je snel in djennah, of is je imaan nog niet groot genoeg :rolleyes:

Greetzzzzz :D

Mentaliteit?
Ha, het staat in de koran bro
Dus ja ik kom er zeker wel in

als je echt iets over de islam wist, wist je dat de almacht van Allah er ook in zit dat hij zijn keuzes kan herzien, het is niet zo dat jij je ticketje naar het paradijs al hebt verdiend en het maar van hem kan afdwingen. Dit getuigd van hoogmoed.

een mentaliteit waar je blijkbaar al zeker bent van je plaatsje in het paradijs, duidt op een gebrek aan vroomheid en het niet volledig aanvaarden van Allah's almacht.

als je echt iets over de islam wist, wist je dat de almacht van Allah er ook in zit dat hij zijn keuzes kan herzien, het is niet zo dat jij je ticketje naar het paradijs al hebt verdiend en het maar van hem kan afdwingen. Dit getuigd van hoogmoed.

een mentaliteit waar je blijkbaar al zeker bent van je plaatsje in het paradijs, duidt op een gebrek aan vroomheid en het niet volledig aanvaarden van Allah's almacht.

Elke moslim komt uiteindelijk in de hemel, gewoonweg voor het feit dat hij in het bestaan van Allah gelooft, zondes daargelaten.
Dus ja in dat opzicht ga ik er wel vanuit, wat ik niet zeker weet is of ik gestraft ga worden voor mijn zondes. En daarvoor vrees ik wel, hoe dan ook het lot van Winters staat schijnbaar vast hoop ik, dus hopelijk komt mijn wens uit:D

kun je geen aflaten meer kopen tegenwoordig? :(

Maar goed hoe lomp hij ook denkt over migranten, de man heeft hier wel een punt: reeds 36 moskees en die komen straks voor een groot deel in aanmerking voor een subsidie. Genoeg is genoeg inderdaad. Blijkt trouwens dat bij die nieuwste moskee er een radicale Palestijnse imam het land ingevoerd werd, die kan niet eens Nederlands. Je kan zo al raden waar dit naartoe gaat. En het bestuur in Antwerpen doet er gewoon niets aan.

Terug
Naar boven