Fitness Seller

Ook Belgie heeft z'n politieke anti-Islam creatie: Pilip lanceerd anti-Moskee lied

Elke moslim komt uiteindelijk in de hemel, gewoonweg voor het feit dat hij in het bestaan van Allah gelooft, zondes daargelaten.
Dus ja in dat opzicht ga ik er wel vanuit, wat ik niet zeker weet is of ik gestraft ga worden voor mijn zondes. En daarvoor vrees ik wel, hoe dan ook het lot van Winters staat schijnbaar vast hoop ik, dus hopelijk komt mijn wens uit:D

je snapt echt de ballen van wat ik zei he. geen wonder dat mensen een afkeer van de islam beginnen te krijgen als individuen als jij met een dermate simpel beeld afkomen van een religie die zijn fundament vindt in hoop.
denk je echt dat je maar aan de hand van een paar gedragscodes en rituelen verzekerd bent van je plaatsje? je beseft blijkbaar het hele godsconcept van je religie niet eens.
Als je het principe van de zondeval kende wist je dat je enkel kan hopen, smeken en jawel bidden (waar denk je dat het voor dient?) om in zijn genade te vallen, zijn barmhartigheid zal je pas leren kennen als je aan de poorten van het paradijs staat, en das pas zult gij beoordeeld worden !!!
maar met je hoogmoed betwijfel ik het positieve ;)

ga liever nog eens informeren bij je imam, want je zit er vlak naast kerel :roflol:

Kritiek op religie is vrije meningsuiting, geen racisme.

Centrum van gelijke kansen en racismebestrijding doet wel meer dan dat dan enkel racisten op de vingers tikken.

Het is weer typisch voor Vlaams Belang om weer zo kinderachtig te doen.

de koran is een handleiding waarbij je kan hopen op het beste, maar nog geen garantie, nogmaals dat zou afbreuk doen aan zijn almacht.

Negatieve karma van spiertje16

Opmerking:
'Whatever, jij gaat wel branden in de hel als je zo doorgaat en daar zal ik zeker om lachen. Stel je visie dus beter bij einde der tijden komt eraan'

:roflol: dude wtf

Btw religion of peace MY ASS. Je wilt iedereen die ook maar wat negatief denkt, of een negatieve mening over de islam heeft, gelijk kapot hebben. Je bent een eng mannetje, en in mijn ogen verdien je een ban en gestenigd te worden.

Ik krijg proffesionele hulp van Sjeich Fawaz, zijn weinig sjeiks die beter dan hem zijn.
Dus ik ben in goede handen:D

Imam vervloekte Van Gogh vóór moord
Van onze verslaggeefsters Janny Groen, Annieke Kranenberg
gepubliceerd op 31 oktober 2006 07:20 , bijgewerkt op 1 november 2006 15:04

AMSTERDAM - Sjeich Fawaz Jneid van de Haagse As Soennah-moskee heeft in de weken voor de moord op Theo van Gogh een omstreden preek gehouden, waarin hij Ayaan Hirsi Ali en Theo van Gogh vervloekt. Bij die preek was Mohammed B., de moordenaar van Van Gogh, waarschijnlijk ook aanwezig.

Dit heeft Soumaya S., verdachte in het Piranha-proces, maandag tijdens haar verhoor gezegd. Soumaya S., voor wie Fawaz ‘als een vader’ was, heeft de preek zelf bijgewoond. ‘Het was vreselijk wat ik heb gehoord’, zei ze. Ze raadde de rechtbank aan de hele preek af te luisteren. Dan zouden de rechters weten dat de imam, die in interviews zegt zijn volgelingen voor haar en haar islamitische echtgenoot Nouredine el F. te hebben gewaarschuwd, dat ‘alleen doet om zijn eigen hachie te redden’. S. onthulde ook dat het de imam zelf was die, zonder dat haar ouders het wisten, hen islamitisch heeft getrouwd.

De preek, die is gehouden na de vertoning van Submission in het tv-programma Zomergasten in augustus 2004, staat op tape en is in het bezit van de Volkskrant. De preek is vertaald uit het Arabisch.

Imam Fawaz duidt Hirsi Ali consequent aan met ‘deze onvruchtbare’ en Van Gogh noemt hij ‘deze criminele schoft’. Aan het slot van de preek schreeuwt hij onder meer: ‘O God, bezorg Van Gogh een ziekte die door alle bewoners van de aarde niet kan worden genezen (amen). Hij zou daardoor tevergeefs naar de dood verlangen en treft het niet.’ En: ‘O God, verblind het zicht van Ayaan Hirsi Ali zoals u haar hart hebt verblind, O God verblind haar zicht, O God bezorg haar hersenen een kanker (amen). O God, bezorg haar een tongkanker.’

In de maanden voor de moord op Van Gogh woonden diverse jongeren uit het Hofstadnetwerk geregeld lezingen van Fawaz bij. Zij zeggen dat Fawaz hen ‘een schuldgevoel’ aanpraat. ‘Hij geeft je voortdurend het idee dat je veel te weinig doet ter verdediging van de islam.’ De advocaat van de moskee zei maandagavond inhoudelijk niet te kunnen reageren.

Bedoel je deze Fawaz ?

Centrum van gelijke kansen en racismebestrijding doet wel meer dan dat dan enkel racisten op de vingers tikken.
Wat is dan hun argument daarvoor? Dat 36 moskees in één enkele stad niet genoeg is voor gelijke kansen? Dat je geen kritiek mag geven op religies? Dit is gewoon vrije meningsuiting voor zover ik kan vaststellen.

Het is weer typisch voor Vlaams Belang om weer zo kinderachtig te doen.
Maar ze hebben wel dat recht.

je snapt echt de ballen van wat ik zei he. geen wonder dat mensen een afkeer van de islam beginnen te krijgen als individuen als jij met een dermate simpel beeld afkomen van een religie die zijn fundament vindt in hoop.
denk je echt dat je maar aan de hand van een paar gedragscodes en rituelen verzekerd bent van je plaatsje? je beseft blijkbaar het hele godsconcept van je religie niet eens.
Als je het principe van de zondeval kende wist je dat je enkel kan hopen, smeken en jawel bidden (waar denk je dat het voor dient?) om in zijn genade te vallen, zijn barmhartigheid zal je pas leren kennen als je aan de poorten van het paradijs staat, en das pas zult gij beoordeeld worden !!!
maar met je hoogmoed betwijfel ik het positieve ;)

ga liever nog eens informeren bij je imam, want je zit er vlak naast kerel :roflol:

Tuurlijk denk ik dat niet, mischien kwam de lollige ondertoon niet helemaal goed over maar over dat breken van de rug van winters was ik wel serieus, en zoals ik het zie gaat dat nog gebeuren ook. En het zou mooi zijn als ik dat nog eens mag meemaken in de hemel:D(mits ik daar inderdaad terechtkom)
En informeren? Natuurlijk ik ben altijd blij om dingen bij te leren!
Kennis is macht

Ik krijg proffesionele hulp van Sjeich Fawaz, zijn weinig sjeiks die beter dan hem zijn.
Dus ik ben in goede handen:D

Jij begrijpt er werkelijk geen hol van. Lees eens wat Blackadder je schrijft.

En verander die avatar van je eens want kennelijk heb je ook geen besef waar die mensen voor staan.

Prachtig om te horen dat elke moslim naar de hemel gaat.Allemaal lopen ze met dikke bazooka's op de schouder en knallen alles omver in hun weg en hij praat over de hemel :roflol: Valt jou dan niet uit te leggen dat er geen hemel en hel bestaat ? dat zijn allemaal sprookjes joh.;) die spiertje zit ons achter zijn pc uit te lachen en neemt ons in de maling.Dit kan niet anders.

Negatieve karma van spiertje16

Opmerking:
'Whatever, jij gaat wel branden in de hel als je zo doorgaat en daar zal ik zeker om lachen. Stel je visie dus beter bij einde der tijden komt eraan'

:roflol: dude wtf

Btw religion of peace MY ASS. Je wilt iedereen die ook maar wat negatief denkt, of een negatieve mening over de islam heeft, gelijk kapot hebben. Je bent een eng mannetje, en in mijn ogen verdien je een ban en gestenigd te worden.

Even ter verduidelijking voor jou
Die neg karma was bedoeld voor deze post,kon alleen effetjes geen karma geven
Niet voor deze post
Dan gaat de hele traditie verloren man. Je bent een sukkel, alles naar je eigen moslim-handje willen zetten. De t*fus voor jou en je vriendjes.

Wat is dan hun argument daarvoor? Dat 36 moskees in één enkele stad niet genoeg is voor gelijke kansen? Dat je geen kritiek mag geven op religies? Dit is gewoon vrije meningsuiting voor zover ik kan vaststellen.

Dat het bij vlaams belang systemathisch gebeurt dat ze enkel allochtonen en de islam viseren.
cgkr is zeker niet tegen vrije meningsuiting, zie maar de artikels van gisteren, ze willen zelfs een wijziging ervan omdat het de vrijheid van meningsuiting beperkt. Voor 1 gevalletje van racistisch toon zien ze door de vingers, pas als het continu gebeurt, hebben ze daar problemen mee.

Maar ze hebben wel dat recht.

Ja, maar het blijft stompzinnig om de wijze en daar heb ik probleem mee, maar ik besef wel dat het dan daarmee ook ophoudt. Vrijheid van meningsuiting moet altijd gewaarborgd worden.

Ik zie dit wel als pure provocatie en dat omwille van de toon van het lied.

Dit is net zoals wilders' film eigenlijk, maar daar had jij toch wel problemen mee ????

Dat het bij vlaams belang systemathisch gebeurt dat ze enkel allochtonen en de islam viseren.
Klopt, hoewel ze nu ook richten op Vlaamse onafhankelijkheid, een thema dat buiten de migrantenproblematiek valt.

cgkr is zeker niet tegen vrije meningsuiting, zie maar de artikels van gisteren, ze willen zelfs een wijziging ervan omdat het de vrijheid van meningsuiting beperkt. Voor 1 gevalletje van racistisch toon zien ze door de vingers, pas als het continu gebeurt, hebben ze daar problemen mee.
Dat was de Liga voor de Rechten van de Mens, had het centrum dus volgens mij weinig of niets mee te maken? Ik keur de racistische toon van VB zeker af, maar ik erken wel grotendeels de problemen die zij aankaarten.

Ja, maar het blijft stompzinnig om de wijze en daar heb ik probleem mee, maar ik besef wel dat het dan daarmee ook ophoudt. Vrijheid van meningsuiting moet altijd gewaarborgd worden.

Ik zie dit wel als pure provocatie en dat omwille van de toon van het lied.

Dit is net zoals wilders' film eigenlijk, maar daar had jij toch wel problemen mee ????
Het doel van het Belang is duidelijk om met dit eerder ludieke idee hun mening makkelijker tot bij de gewone man te brengen. Het is een zeer populistische aanpak om stemmen te winnen. Ik denk niet dat het gedaan is met als doel te provoceren, hoewel het voor sommigen natuurlijk wel zo aankomt.

Klopt, hoewel ze nu ook richten op Vlaamse onafhankelijkheid, een thema dat buiten de migrantenproblematiek valt.

Dat was de Liga voor de Rechten van de Mens, had het centrum dus volgens mij weinig of niets mee te maken? Ik keur de racistische toon van VB zeker af, maar ik erken wel grotendeels de problemen die zij aankaarten.

Oh god, idd:o:D
2de zin geldt wel nog steeds denk ik, dat zei de woordvoerder van CGKR. (ik probeer de artikel te zoeken voor 100% zekerheid:D)

Het doel van het Belang is duidelijk om met dit eerder ludieke idee hun mening makkelijker tot bij de gewone man te brengen. Het is een zeer populistische aanpak om stemmen te winnen. Ik denk niet dat het gedaan is met als doel te provoceren, hoewel het voor sommigen natuurlijk wel zo aankomt.

Niet als doel ? ach komaan, ze doen niets anders dan moslims/allochtonen provoceren.
Het is weer altijd Vlaams Belang met dit soort zaken. Ook indertijd 'zonder jihad straat'. Allemaal pure provocatie.

Misschien is het deels wel als provocatie, maar hun main target is zoveel mogelijk de bevolking achter zich krijgen bedoel ik.

:roflol:
Hier ga ik lekker op dansen om Winters heen, en lachen in djennah als zijn rug in duizenden stukken wordt gespleten door de engel des doods
Lekker feestuh. Ojee alweer een rug gespleten :rocker:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgende week nog wat moslimsnolletjes palen, mag ik zeker die engel des doods ontmoeten :o

Prachtig om te horen dat elke moslim naar de hemel gaat.Allemaal lopen ze met dikke bazooka's op de schouder en knallen alles omver in hun weg en hij praat over de hemel :roflol: Valt jou dan niet uit te leggen dat er geen hemel en hel bestaat ? dat zijn allemaal sprookjes joh.;) die spiertje zit ons achter zijn pc uit te lachen en neemt ons in de maling.Dit kan niet anders.

Sorry maar ik vind het wat onbeschoft om een of meerdere geloven zo af te kraken. Een ieder heeft het recht te geloven in wat hij of zij wil alleen mag er aan de interpetatie van sommige wat bijgespijkerd worden.

Sorry maar ik vind het wat onbeschoft om een of meerdere geloven zo af te kraken. Een ieder heeft het recht te geloven in wat hij of zij wil alleen mag er aan de interpetatie van sommige wat bijgespijkerd worden.

Kan best zijn maar persoonlijk vind ik het onbeschofter om iemand doodleuk te vertellen dat hij tot in de eeuwigheid gemarteld zal worden omdat hij niet in hetzelfde gelooft als jij.

Kan best zijn maar persoonlijk vind ik het onbeschofter om iemand doodleuk te vertellen dat hij tot in de eeuwigheid gemarteld zal worden omdat hij niet in hetzelfde gelooft als jij.

Dat is de kortzichtigheid van sommige mensen en niet wat een geloof aanmoedigd. Zover mij bekend predikt ieder geloof in eerste instantie respect voor je medemens.

Terug
Naar boven