MuscleMeat

Ook Belgie heeft z'n politieke anti-Islam creatie: Pilip lanceerd anti-Moskee lied

Ja, zag ik staan, maar dat is Ojee en dit is Oh nee. Weinig goeds? ben jij dan zo'n grote moskee fan?

Ik gaf geen waardeoordeel over de liedjes, heb ze geen van beide gehoord. De opmerking 'weinig goeds' sloeg op het al dan niet in het geheel overnemen van dit liedje door het VB.

Maar goed hoe lomp hij ook denkt over migranten, de man heeft hier wel een punt: reeds 36 moskees en die komen straks voor een groot deel in aanmerking voor een subsidie.
Het is toch een erkende relligie, de subsidies zouden rechtevenredig moeten zijn met het aantal aanhangers.
De kerk krijgt ook subsidies iedereen gelijk voor de wet.
Als er haatdragende teksten worden uitgesproken dan wel de subsidies afpakken en boel sluiten.

Sowieso is het compleet gestoord dat een religie voor haar gebouwen uberhaupt in aanmerking komt voor een subsidie, echt onbegrijpelijk. Maar ik haal die subsidies aan omdat het aantal natuurlijk zo groot is en hier enorm veel belastingsgeld verspilt wordt aan iets dat bovendien ook nog eens heel wat ellende en problemen veroorzaakt.

• Topic Starter Topic Starter
Overigens heeft De Winter dit idee niet zelf gecreeerd, het idee kwam van Michel Smit, extreem-rechts figuur. Alleen De Winter heeft het tot een single gerealiseerd.

Een vriend van Michel die het leeuwenwerk heeft verzonnen, wil bij inkomsten overigens geld zien van De Winter.

Terug
Naar boven