AndroidHealthClinic

Ook Belgie heeft z'n politieke anti-Islam creatie: Pilip lanceerd anti-Moskee lied

Zover mij bekend predikt ieder geloof in eerste instantie respect voor je medemens.
Koran al gelezen? Het enige wat ik op het einde als conclusie kon maken is dat dat respect alleen aan de orde is als je zelf moslim wordt. Zelfde trouwens bij de christenen: wil je er niets mee te maken hebben dan dreig je al snel respect te verliezen. Dat is het trieste aan religie: hun bekrompen manier van denken.

Koran al gelezen? Het enige wat ik op het einde als conclusie kon maken is dat dat respect alleen aan de orde is als je zelf moslim wordt. Zelfde trouwens bij de christenen: wil je er niets mee te maken hebben dan dreig je al snel respect te verliezen. Dat is het trieste aan religie: hun bekrompen manier van denken.

Een van de redenen dat ik wiccan ben, maar dat ze zeggen de enige weg te zijn zegt nog niet dat ze geweld mogen gebruiken of iets dergelijks dat is maar net hoe je het leest.

Mentaliteit?
Ha, het staat in de koran bro
Dus ja ik kom er zeker wel in
waar dan? :)
Maar goed hoe lomp hij ook denkt over migranten, de man heeft hier wel een punt: reeds 36 moskees en die komen straks voor een groot deel in aanmerking voor een subsidie. Genoeg is genoeg inderdaad. Blijkt trouwens dat bij die nieuwste moskee er een radicale Palestijnse imam het land ingevoerd werd, die kan niet eens Nederlands. Je kan zo al raden waar dit naartoe gaat. En het bestuur in Antwerpen doet er gewoon niets aan.
wat zijn 36 moskeeën nou, hoeveel kerken heeft belgië? of heb je het over een aantal moskeeën in 1 plaats?
sinds wanneer bestaat de islam alleen uit de koran?

OT: ja de politieke situatie van het land gaat er met sprongen op vooruit zo ja :rolleyes:

In Antwerpen stad alleen, is vrij veel dan ;)

Eh? Dat is ongeveer de basis voor hun ideologie, of verzinnen ze hun principes/ideeën nu ook al waar ze zelf bij staan :roflol:

haha idd, sport2000 nu moet je wel consequent blijven, btw judaIsme is ook een rascistisch kliekje met hun beloofde volk. het zijn een beetje oorlogdgoden (dit in tegenstelling met vb. hindoeisme waar ik nog wel enig respect voor kan opbrengen)

damn nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd

Een van de redenen dat ik wiccan ben, maar dat ze zeggen de enige weg te zijn zegt nog niet dat ze geweld mogen gebruiken of iets dergelijks dat is maar net hoe je het leest.

Ooit eens een grietje gekend die aan wicca deed. Als ze een slechte ervaring had brande ze wat kaarsjes rondom 'r en was ze die ervaring vergeten.
Dat moet van wicca zowat het enige "geloof" maken met een praktisch nut. :D

Ooit eens een grietje gekend die aan wicca deed. Als ze een slechte ervaring had brande ze wat kaarsjes rondom 'r en was ze die ervaring vergeten.

nogal vaak de sulligste grietjes he, met hun tapijten als rok en haarbanden.

Aan je avatar te zien zal jij het idd niet erg vinden dat je om de 1000 meter een moskee tegenkomt, maar ik en vele anderen dus wel, zeker als die allemaal ook nog eens van mijn belastingsgeld leven.

Imo, het doel heiligt de middelen niet. Door dit soort kinderachtige praktijken zal ik daarom nooit stemmen op Vlaams Belang.

Aan je avatar te zien zal jij het idd niet erg vinden dat je om de 1000 meter een moskee tegenkomt, maar ik en vele anderen dus wel, zeker als die allemaal ook nog eens van mijn belastingsgeld leven.

dat vele mensen dat liever niet hebbendaar kan ik nog inkomen, maar om dan zo een flauw liedje uit te brengen vind ik onnodig provocerend... Het voegt simpelweg niks toe aan de "kwestie".

P.s knap van je dat je vanuit mijn avater mijn gedachtegang kan opmaken..:rolleyes:

Als dat iemand helpt waarom zou je het dan laten, iedere zijn of haar eigen verweringsproces.

Daarbij zijn het niet alleen pubers die wicca uitoefenen Blackadder.;)

Ik heb weinig last van die moslims, ik woon dan ook in een koop woning misschien is dat het :D

In Antwerpen stad alleen, is vrij veel dan ;)

Eh? Dat is ongeveer de basis voor hun ideologie, of verzinnen ze hun principes/ideeën nu ook al waar ze zelf bij staan :roflol:

je reactie geeft mij het beeld dat je je nooit echt verdiept hebt zoals je af en toe wel lijkt te claimen. kan ik daar voortaan rekening mee houden:)

Jullie Belgen lopen weer achter, hoorde vanmiddag dat het liedje allang hier is uitgebracht door Armando Monsanto.

Armando Monsanto (1951) is de tweede man van de politieke partij Nieuw Rechts en tevens zanger.

In 2004 zette Monsanto zijn handtekening voor de deelname van Nieuw Rechts aan de Europese verkiezingen. Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 wist Monsanto 2,26% van de stemmen te halen in de Rotterdamse deelgemeente Charlois.

Naast politiek is Monsanto bedreven met het maken van rechts politiek gekleurde muziek. In zijn liedjes wordt de Nederlandse multiculturele samenleving aan de kaak gesteld in muzikaal verband. Men kan hier denken aan onderwerpen als het bouwen van moskeeën of het spreken van Nederlands door allochtonen.

Enkele liederen van Monsanto zijn:
Ojee! alweer een moskee
Spreek Nederlands
Tienermoedertjes
11 september
Pleurt op man!

(Deze nummers zijn afkomstig van de cd Houden van Nederland van Monsanto.)

wiki

dat vele mensen dat liever niet hebbendaar kan ik nog inkomen, maar om dan zo een flauw liedje uit te brengen vind ik onnodig provocerend... Het voegt simpelweg niks toe aan de "kwestie".
Weet ik zo net niet. Humor is soms een handige manier om iets bespreekbaar te maken. En zeg nu zelf: de tekst is toch echt niet haatdragend, het geeft eerder een mening weer op een wat ludieke wijze. Zie er niet echt een probleem in :)

P.s knap van je dat je vanuit mijn avater mijn gedachtegang kan opmaken..:rolleyes:
A picture says a thousand words ;)

Jullie Belgen lopen weer achter, hoorde vanmiddag dat het liedje allang hier is uitgebracht door Armando Monsanto.

wiki
Zal dan gewoon daar op geïnspireerd zijn wellicht.

het-verkapt-geef-spiertje16-negatieve-karma-topic

Terug
Naar boven