MuscleMeat

Ook maar eens foto's posten

Bezoekers in dit topic

Debaaszelf

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 okt 2009
Berichten
384
Waardering
15
Lengte
1m78
Massa
75kg
andere x wel weer
 
Laatst bewerkt:
Goed Bezig:thumb: Schouders zijn volgens mij wel ok
 
lekkere vooruitgang!
 
Je was echt een mager mannetje zeg! Flink doorknallen! :lifter:
 
Mooie fysiek ! Je hebt lkkr doorgeknalt zo te zien :).
 
Dankje... Ik was idd goed mager.


Sinds ik een eetschema heb, en echt elke week 3x per week ga, gaat het lekker vooruit.


Hoop in april rond de 82kilo te zitten als je uitgaat van 1 kilo per 2 weken. En dan lekker cutten tot zo'n 11/12 en dan zal ik op zon 77/78 zitten denk ik.
 
wel goede progressie opzich maar ook wel te veel vet bij gekomen had wel iets cleaner gemogen denk ik die bulk of heb je strongman ambities?:) als je op 10-11 % zou staan ga je niet boven de 70 kilo wegen.
 
mooie tecktonic sterretjes op je arm
 
wel goede progressie opzich maar ook wel te veel vet bij gekomen had wel iets cleaner gemogen denk ik die bulk of heb je strongman ambities?:) als je op 10-11 % zou staan ga je niet boven de 70 kilo wegen.


Ja vind ik zelf ook wel wat hoor. Maar goed. Het aankomen wou nooit lukken.

10/11 is miss wat overdreven. Ik zit nu op zo'n 16? procent denk ik zelf.

Ik wil niet ripped staan, gewoon strak en nog wel wat buff. Ik denk zo;n 12 procent. Als ik nog even door bulk tot 82, dan moet er wel minimaal 75 overblijven.

Ik zit trouwens niet in een echte dikke bulk ofzo.Dat vet is vrijwel gelijk gebleven de laatste 2jaar. Dat had ik al, miss dat ik 3 jaar terug nog wel wat magerder was. Miss ietsje meer geworden vanaf oktober.

Ik eet zo'n 3200kcal per dag.
 
Ja vind ik zelf ook wel wat hoor. Maar goed. Het aankomen wou nooit lukken.

10/11 is miss wat overdreven. Ik zit nu op zo'n 16? procent denk ik zelf.

Ik wil niet ripped staan, gewoon strak en nog wel wat buff. Ik denk zo;n 12 procent. Als ik nog even door bulk tot 82, dan moet er wel minimaal 75 overblijven.

Ik zit trouwens niet in een echte dikke bulk ofzo.Dat vet is vrijwel gelijk gebleven de laatste 2jaar. Dat had ik al, miss dat ik 3 jaar terug nog wel wat magerder was. Miss ietsje meer geworden vanaf oktober.

Ik eet zo'n 3200kcal per dag.


je zit zo te zien aan je pics op ~18% , maar voor zowel strak als buff staan zul je nog een tijdje moeten trainen:p zou het bulken in ieder geval wel beetje clean houden en er dan een goede cut tegen aan gooien.
 
Laatst bewerkt:
ziet er zeker niet slecht ui, mooi eprogressie!
 
Mooie vooruitgang ;)
 
Ziet er goed uit als je ziet vanwaar je komt! Blijven gaan! :)
 
ziet er wel goed uit baas, goede progressie.
 
...
 
Laatst bewerkt:
dus jij vindt jezelf "de baas" he?....
 
Nee heb een eigen bedrijf en daar ben ik de baas. 8p
 
Ik ben de baas hier. Goeie progressie
 
Back
Naar boven