- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja die prijzen soms, bizar wat ze voor een reep rekenen. Echt een hype die dingen, wel lekker ofzo maar echt een enorme hype.Ik zie 't ook wel in de schappen liggen, maar als je €3,50 voor één eiwitreep gaat neerleggen die niet eens heel lekker is, gaat er wel ergens wat mis.
Die fulfil repen zijn wel lekker iig.
Er was al suikervrij en low carbs, dat hielp ook al niet.Hoe kan het dan nu er steeds meer “sportvoeding” komt iedereen ook steeds dikker word?
En daarvoor, in de nineties, moest alles vetarm en light. En ook toen al werden we steeds dikker en ook dat hielp niets.Er was al suikervrij en low carbs, dat hielp ook al niet.
Eiwitrijk is een volgende marketinghype.
Niet iedereen wordt dikker, hoe kom je daar bij? Ik denk dat de markt (i.e. sporters) voor dit type voeding niet het deel van de consumenten is dat dikker wordt. M.a.w.: de mensen die dikker worden zijn waarschijnlijk niet de fanatieke sporters die dure sportvoeding gebruiken. Bovendien geeft het eten van sportvoeding geen garantie dat je afvalt, genoeg eiwitrepen bevat evenveel kcal als een candybar. Aankomen/afvallen blijft een kwestie van energiebalans, dus je vraag is raar geformuleerd.Hoe kan het dan nu er steeds meer “sportvoeding” komt iedereen ook steeds dikker word?
Waar woon jij dan? In nederland word de bevolking steeds dikker iig.Niet iedereen wordt dikker, hoe kom je daar bij? Ik denk dat de markt (i.e. sporters) voor dit type voeding niet het deel van de consumenten is dat dikker wordt. M.a.w.: de mensen die dikker worden zijn waarschijnlijk niet de fanatieke sporters die dure sportvoeding gebruiken. Bovendien geeft het eten van sportvoeding geen garantie dat je afvalt, genoeg eiwitrepen bevat evenveel kcal als een candybar. Aankomen/afvallen blijft een kwestie van energiebalans, dus je vraag is raar geformuleerd.
Verder is correlatie niet hetzelfde als causatie, zoals @imnewhere zegt.
Wordt.Waar woon jij dan? In nederland word de bevolking steeds dikker iig.

Beide.Beiden zijn causaal gezien wel tot op zekere hoogte gecorreleerd aan elkaar!![]()
hand

Veel mensen weten niet dat beiden alleen met 'n' is indien wordt verwezen naar personen.hand
Maar inderdaad, ik sta gecorrigeerd.
Er wordt immers niet verwezen naar eerder benoemde personen.
Ik had eigenlijk beter 'beide begrippen' kunnen gebruiken.