MuscleMeat

Oom in foute video

Ik moest even denken maar dat is natuurlijk Vanessa. De t*ring wat is dat mens verbouwd zeg. Je herkent haar gewoon niet meer terug zoals zij er nu uitziet.

+1 beetje jammer,al zou ik de huidige plastic versie ook wel pakken!

Klein stukje gezeik: TS zegt dat "de oom" toen al 230kg kon benchen?
Is dat niet een beetje overdreven?Er zijn nu in NL nog steeds niet veel mensen die dat Raw doen!
(maakt verder niet uit,zn fysiek was wel cool!)

haha wtf, die kerel vanaf 0:04 helemaal rechts

• Topic Starter Topic Starter

Is dat niet een beetje overdreven?Er zijn nu in NL nog steeds niet veel mensen die dat Raw doen!

Mijn oom deed in die tijd powerliften en deed hier wedstrijden in.
Ik vertel echt geen broodje aap verhaal.

broodje aap!! :eetmug:

Wat een lekker wijf daar. Zeker die t**ten!

je moet er toch alleen niet aan denken dat ze dat groene broekje uit doet en dat dan die ontplofte mol te voorschijn komt, scheren deden ze in die tijd nog niet :eek:

dikke memmen. i like

Damn dat is idd Vanessa, die heb ik nog eens van heel dichtbij gezien in Leusden bij de viering van de opening van een nieuw Winkelcentrum.
Is wel 100 jaar geleden denk ik maar toen zag ze er erg leuk uit, die piepstem was ook leuk: "Nee nee, niet met blikjes gooien jongens!":D:windup:

je oom heeft haar zeker gehit.

Damn right

Jouw oom is de enige die iets of wat fatsoenlijk squat op het einde,je mag er trots op zijn :)

Je oom was een beest :').

Maar lol @de gewichten in het begin van het filmpje :') , en de squats.. Zo zie je ze bij ons soms ook nog squaten

@ keeszmania: Ik woon zelf ook in Den Haag, Benoordenhout/clingendael :P andere kant van het bos dus.. en was benieuwd welke gym jij traint? ik train nu bij fit2000 elandstraat

• Topic Starter Topic Starter
@ DannyR : Op dit moment train ik bij Jack Slagman,Theresiastraat.
Ken je misschien John ? die traint(de) bij fit2000, deed vorig jaar ook mee aan de YBF Beverwijk ?

Terug
Naar boven