Fitness Seller

Oordopjes

Fierce

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Dag DBB'ers,

Momenteel heb ik deze oordopjes:

9000000008668617.jpg

Sennheiser MX 370 voor 15 euro. Voor die prijs doen ze het prima, maar het is verder ook niks bijzonders.

Maand terug heb ik deze in ears gekocht voor 100 euro, Logitech Ultimate Ears 700:

9000000011832924.jpg

Deze vond ik voor die prijs erg tegenvallen en heb ze toen weer geroutineerd(bol.com).

Nu vroeg ik me af of iemand goede oordopjes weet die qua prijs kwaliteit goed in verhouding zijn, had een prijs van 40-60 euro in gedachte.

Ik heb de Sennheiser MM70 (in ear), ik vind ze heerlijk. Zit qua prijs een beetje tussen je 2 genoemde setjes in. Er zal inmiddels wel een vernieuwd model van zijn trouwens. Dit is overigens wel inclusief volumeregeling en overige control functies voor de iPhone en misschien nog wel andere telefoons. Er is vast een vergelijkbare zonder de afstandsbediening.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de Sennheiser MM70 (in ear), ik vind ze heerlijk. Zit qua prijs een beetje tussen je 2 genoemde setjes in. Er zal inmiddels wel een vernieuwd model van zijn trouwens. Dit is overigens wel inclusief volumeregeling en overige control functies voor de iPhone en misschien nog wel andere telefoons. Er is vast een vergelijkbare zonder de afstandsbediening.

Zijn +- 60 euro. Is het geluid vergeleken met normale oordopjes wel echt stukken beter of valt het wel mee? 60 euro voor oordopjes blijft natuurlijk redelijk wat geld.

In ear vind ik sowieso veel fijner dan 'gewone', die vallen uit m'n oor en gaan pijn doen na een tijdje. Qua geluid.. tja ik vind 't mooi geluid maar om nou te zeggen dat ik echt een gedegen warenonderzoek heb gedaan naar de verschillen, nee. Maar ik ben wel fan van Sennheiser (m'n DJ koptelefoon is er ook van). Misschien dat je hier wat kan vinden als je geen remote functies nodig hebt trouwens: http://www.sennheiser.com/sennheise...te_headphones_mp3?Open&wearingstyle=Ear-canal

heb persoonlijk vele in ears gehad en gehoord senheiser cx300 cx400 creative ep630 jvc marshmallows en HA FX 67, soundmagic pl11 , phillips she 9500 en als laatste paar de meelectronic pl11 en ik moet zeggen dat de meelectronics zowel qua balans, als bouwkwaliteit (goede stevige kabel metalen behuizing en een halve knik in het uiteinde van de jack om kabelbreuk te voorkomen) en zou je die ook aanraden.
http://hdphns.com/nl/meelectronics-m9.html

zijn weer niet op voorraad dus zou ff wachten(desnoods kun je ze via de officiele site kopen maar dan kosten ze 27 euro geloof ik) maar het zijn echt topoortjes en al helemaal voor het geld.

heb persoonlijk vele in ears gehad en gehoord senheiser cx300 cx400 creative ep630 jvc marshmallows en HA FX 67, soundmagic pl11 , phillips she 9500 en als laatste paar de meelectronic pl11 en ik moet zeggen dat de meelectronics zowel qua balans, als bouwkwaliteit (goede stevige kabel metalen behuizing en een halve knik in het uiteinde van de jack om kabelbreuk te voorkomen) en zou je die ook aanraden.

zijn weer niet op voorraad dus zou ff wachten(desnoods kun je ze via de officiele site kopen maar dan kosten ze 27 euro geloof ik) maar het zijn echt topoortjes en al helemaal voor het geld.

Bedankt voor je antwoord. Maar zal er nou echt veel verschil zitten tussen de oordopjes die ik nu heb en die jij me aanraadt, zijn ook slechts 20 euro..

he joran, hoe gaat het met je feest?

Ik heb ook sennheiser in ear, super fijn, goede bass
weet even nummer niet

Ik heb Bose oortjes, kost dan wel bijna 100 euro maar dan heb je ook wat.
Hiervoor ook Seinheisser gehad alleen altijd een kabelbreuk met die dingen..

Nog iemand die iets weet?

adidas in-ear
Sennheiser-CX310-by-adidas-Originals-earphones-carrying-pouch.jpg

dnno waar je ze kunt kopen, had ze van tweakers.net

Voor 30eu heb ik bij bcc sony in-ears gekocht. Werkt prima :)

Terug
Naar boven