XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Bezoekers in dit topic

  • Enige wat zij doet naast propaganda de ether in bazelen is dr baas neuken
     

    Voor hoelang nog...
     
     
    De meeste Letten en Litouwers gaan in West-Europa asperges steken, tomaten plukken of wc’s schoonmaken omdat ze anders omkomen van de honger… Maar hier hebben ze blijkbaar wel geld voor over. Enge mensen daar.
     
    De meeste Letten en Litouwers gaan in West-Europa asperges steken, tomaten plukken of wc’s schoonmaken omdat ze anders omkomen van de honger… Maar hier hebben ze blijkbaar wel geld voor over. Enge mensen daar.
    Wat is de huidige algemene mening in Russia over deze situatie? Zal vast wel wat verdeeld zijn maar is er eentje die duidelijk aanwezig is?
     
    Wat is de huidige algemene mening in Russia over deze situatie? Zal vast wel wat verdeeld zijn maar is er eentje die duidelijk aanwezig is?

    Wat ik merk is voornamelijk toenemende eensgezindheid onder de mensen en nog meer trots en nationalisme. Het zijn wij allemaal samen vs. de rest van de wereld. Dat schept wel een band.

    Wat betreft heel die militaire operatie denk ik ook dat de meeste mensen dat nog steeds steunen en ik zie die steun in de nabije toekomst eigenlijk alleen maar toenemen naarmate het daar allemaal langer duurt.
     

    Nederlanders en Denen weigeren Russisch gas te betalen in roebels: voor Nederland gaat kraan morgen dicht, Denemarken kan snel volgen​

     
    • Sad
    Waarderingen: ak

    Nederlanders en Denen weigeren Russisch gas te betalen in roebels: voor Nederland gaat kraan morgen dicht, Denemarken kan snel volgen​

    Ik hoor niet bij die “nederlanders”, houd geen euro meer over door alle energie en brandstof verhogingen.

    Hoop dat het komende winter -50 word in Nederland en mensen massaal Den Haag aanstoken.
     
    Ja maar Jesse Klaver heeft gezegd dat het geen invloed zal hebben op de consument
    Goeie grap, mensen hier komen niet in opstand behalve op facebook.

    In rusland bij jullie sluiten tenten zoals de mac donalds en starbucks.
    In nederland maken ze alles zo duur dat wij dat toch niet meer kunnen betalen.

    Jullie hebben nog goedkoop gas voor de winter, hier kiezen mensen ervoor om energie zuinig te leven en max 5 min te douchen of de verwarming op 19 graden maximaal.
    Wat een kut ellende allemaal en we moeten maar “medeleven” tonen met de rest van de wereld.
     
    Goeie grap, mensen hier komen niet in opstand behalve op facebook.

    In rusland bij jullie sluiten tenten zoals de mac donalds en starbucks.
    In nederland maken ze alles zo duur dat wij dat toch niet meer kunnen betalen.

    Jullie hebben nog goedkoop gas voor de winter, hier kiezen mensen ervoor om energie zuinig te leven en max 5 min te douchen of de verwarming op 19 graden maximaal.
    Wat een kut ellende allemaal en we moeten maar “medeleven” tonen met de rest van de wereld.

    Wil niet als een complotdenker overkomen, maar ik kan niks anders dan vermoeden dat dit gewoon allemaal onderdeel is van een veel groter plan. Eerst die corona onzin waarna alles duurder en iedereen armer is geworden (en van de een op de andere dag heeft niemand het er meer over, lol), en nu gelijk dit erachteraan.

    Het is wel goed doordacht allemaal. Eerst een levensbedreigende ziekte waar we allemaal bang voor moeten zijn, nu het leven van miljoenen kleine zielige kindertjes en onschuldige mannen en vrouwen dat op het spel staat… dan gehoorzaamt iedereen natuurlijk lekker makkelijk.
     
    Trouwens, de Mac is overgenomen door een Russische partij en komt over een paar weken weer terug op de markt met een andere naam, logo etc. Het menu blijft wel gewoon hetzelfde, halleluja.

    Nu ik nog in de bulk zit komt dat wel goed uit.
     
    Back
    Naar boven