Wij ook, alleen die Groningers hè.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij ook, alleen die Groningers hè.
Dmitri even de verzekeringsmaatschappij bellen nadat z’n tank geraakt is.
Kerel blijft gewoon bellen nadat ie nogmaals met een raket geraakt wordt![]()

Vind het wel semi bad ass eigenlijk.Veel intelligentie zit er inderdaad niet bij die russen, wel grappig hoe ze zichzelf elke keer zo voor lul zetten![]()
Af en toe winnen ze inderdaad een stukje, maar wel met grote verliezen. Vanaf 4 april is er niet veel meer veranderd, na aankondiging van hun grote offensief in het oosten.Vind het wel semi bad ass eigenlijk.
Ondanks hun imago maken ze wel terrein winst meende ik.
Wat zal het "ons" opleveren als we Oekraine niet meer steunen?Gezien dit toch een beetje een oorlog van de lange adem dreigt te gaan worden, is de belangrijkste vraag eigenlijk hoe lang het Westen Oekraine nog zal blijven subsidiëren. Oekraine zelf heeft helemaal geen economie meer; een groot deel van de beroepsbevolking is opgeroepen om te vechten, havens om goederen mee te exporteren worden geblokkeerd en een hoop infrastructuur is gewoon kapotgemaakt. De oorlog kost ze per dag ook weet ik hoeveel miljard en dat wordt bijna volledig betaald door de EU en Amerika.
Nu het allemaal erg hot en trending is spreken landen natuurlijk wel hun onvoorwaardelijke steun uit, maar hoe lang blijven ze dat doen? Vooral als in Europa steeds meer mensen en bedrijven failliet gaan vanwege energieprijzen en inflatie en shit. Wat gaat er bijvoorbeeld komende winter gebeuren, wanneer die prijsstijgingen nog veel meer voelbaar zullen zijn?
Rusland raakt zijn gas toch wel kwijt en om die sancties valt ook wel redelijk goed heen te werken voorlopig.
Ja, het kost ons alleen wat stijging in welvaart.''We'' hebben deze oorlog liever in Oekraïne dan in Polen, dus zal het voorlopig nog wel even gaan zoals het nu gaat.
Het museumspul van de rusland raakt ook een keer op en nieuw spul bouwen kunnen ze niet zonder materiaal van welvarende landen.
Ook vindt het westen het wel best zoals het gaat nu. Als dit conflict nog 10 jaar duurt geeft dat ook 10 jaar geen dreiging op andere plekken rond rusland, want het is wel duidelijk dat het leger niet veel voorstelt.
Dat rusland ons weer gas geeft en ik weer de jacuzzi op 40 graden kan zetten zonder failliet te gaan. 💁♂️Wat zal het "ons" opleveren als we Oekraine niet meer steunen?
Dat is voor ons maar tijdelijk( alsnog jaren) tot we alternatieven hebben.
Ik denk dat we nog steeds met Roebels moeten betalen als we Oekraïne niet meer steunen.Dat rusland ons weer gas geeft en ik weer de jacuzzi op 40 graden kan zetten zonder failliet te gaan. 💁♂️
Al moeten we in koeien betalen maakt toch niks uit. Nu betalen we overal 5x teveel voor onder het mom “solidair” te zijn. Mij hebben ze iig niks gevraagd, want ik zou zeggen; aju ermee, succes!Ik denk dat we nog steeds met Roebels moeten betalen als we Oekraïne niet meer steunen.
Ze hebben je ook nooit iets gevraagd voor de oorlog in Oekraïne over de gaslevering.Al moeten we in koeien betalen maakt toch niks uit. Nu betalen we overal 5x teveel voor onder het mom “solidair” te zijn. Mij hebben ze iig niks gevraagd, want ik zou zeggen; aju ermee, succes!
Snap ook totaal niet dat mensen alles maar accepteren dat het duurder word niet wetend we zelf de afgrond mee ingetrokken worden.