MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Mensen die roepen dat de Krim terug moet worden gegeven aan Oekraine, lol. :hahaha: Dat gaat echt never nooit gebeuren.
Zeg nooit nooit, het verleden heeft wel laten blijken dat het russische rijk niet ze sterk aan elkaar hangt als dat ze daar in moskou zouden willen.

Dat geloof ik ook wel.

Maar dat doet niet af aan het toekomstbeeld wat in Rusland te wachten staat. En dan praat ik over 10 tallen jaren.

Ik denk dat dat wel mee gaat vallen. Rusland is tot op heden in heel veel opzichten totaal niet zelfvoorzienend geweest. Nu wordt het daar wel een beetje toe gedwongen. Dat kan op de lange termijn ook positief uitpakken. Daarnaast heeft Rusland nog wel een paar machtige bondgenoten.

Ik denk ook niet dat het allemaal zo zwart-wit en simpel is zoals in de westerse media gesteld wordt: Rusland gaat kapot en Europa zal iedereen eens even laten zien hoe de wereld in elkaar zit. Okay… maar als men na een paar maanden “verwoestende” sancties de balans opmaakt kom je uit op een roebel die in jaren niet meer zo sterk is geweest en een inflatie die men in Europa en USA al decennia lang niet meer hebben meegemaakt.

We moeten het allemaal maar afwachten.

Ik denk dat dat wel mee gaat vallen. Rusland is tot op heden in heel veel opzichten totaal niet zelfvoorzienend geweest. Nu wordt het daar wel een beetje toe gedwongen. Dat kan op de lange termijn ook positief uitpakken. Daarnaast heeft Rusland nog wel een paar machtige bondgenoten.

Ik denk ook niet dat het allemaal zo zwart-wit en simpel is zoals in de westerse media gesteld wordt. Als men na een paar maanden “verwoestende” sancties de balans opmaakt kom je uit op een roebel die in jaren niet meer zo sterk is geweest en een inflatie die men in Europa en USA al decennia lang niet meer hebben meegemaakt.

We moeten het allemaal maar afwachten.
Waarom wil Poetin dan graag in Roebels betaald worden? 🤷

Rusland heeft nu nog niet zoveel last van de sancties, veel apparaten en machines blijven het nog wel even doen. De aankomende jaren gaat spul gewoon kapot en kunnen ze het niet fixen, dan zal je het land snel achteruit zien gaan, terug naar de tijd van de ploeg achter het paard.

Rusland heeft nu nog niet zoveel last van de sancties, veel apparaten en machines boven het nog wel even doen. De aankomende jaren gaat spul gewoon kapot en kunnen ze het niet fixen, dan zal je het land snel achteruit zien gaan, terug naar de tijd van de ploeg achter het paard.
Precies dit wat ik bedoel.

Wetenschappelijke ontwikkeling is ook een belangerijke.

Rusland heeft nu nog niet zoveel last van de sancties, veel apparaten en machines blijven het nog wel even doen. De aankomende jaren gaat spul gewoon kapot en kunnen ze het niet fixen, dan zal je het land snel achteruit zien gaan, terug naar de tijd van de ploeg achter het paard.

Laat ik nou net in een bedrijf werken dat o.a. onderdelen voor land- en tuinbouw machines en installaties levert uit Europa. We hebben nog nooit zoveel aanvragen gehad en alles kan (via wat omwegen weliswaar) gewoon geleverd worden. Ik denk dat dat voor de meeste industrieën en sectoren geldt.

Laat ik nou net in een bedrijf werken dat o.a. onderdelen voor land- en tuinbouw machines en installaties levert uit Europa. We hebben nog nooit zoveel aanvragen gehad en alles kan (via wat omwegen weliswaar) gewoon geleverd worden. Ik denk dat dat voor de meeste industrieën en sectoren geldt.
Nog wel ja, maar dat gaat echt wel een keer ophouden als de voorraden op zijn.

Vraag het de mensen in de Krim eens ?
Waar zij willen dat hun kinderen opgroeien ?

Ik durf met zekerheid te stellen dat 80-90% van de inwoners van de Krim pro Russisch zijn.

Iedereen die tegen was, is in 2014 gevlucht. Maar dat waren om te beginnen al niet heel veel mensen, want dat gebied is altijd Russisch georiënteerd geweest.

Wensdenken wat je nu doet. Alleen de Westerse landen boycotten de Russen, grootmachten als China en India hebben echt schijt aan die symboolpolitiek. Als je daadwerkelijk denkt dat Rusland zonder Westerse hulp afglijdt naar de vorige eeuw zou ik je tv eens uitzetten.

Nog wel ja, maar dat gaat echt wel een keer ophouden als de voorraden op zijn.

Welke voorraden? We halen het zelf uit Europa, hè.

De meeste bedrijven hebben schijt aan sancties en leveren gewoon hoor, al dan niet via tussenpersonen of creatieve constructies.

Ik durf met zekerheid te stellen dat 80-90% van de inwoners van de Krim pro Russisch zijn.
Maar pro Russisch wilt niet zeggen dat

De meeste bedrijven hebben schijt aan sancties en leveren gewoon hoor, al dan niet via tussenpersonen of creatieve constructies.
Lijkt mij een solide oplossing om je economie voor de aankomende jaren op te baseren.
We zullen het wel zien hoe het er bij staat over een aantal jaar

Maar pro Russisch wilt niet zeggen dat

Lijkt mij een solide oplossing om je economie voor de aankomende jaren op te baseren.
We zullen het wel zien hoe het er bij staat over een aantal jaar
Idd. Wacht maar tot de energie transitie gemaakt is. Dan is Ruslands troef down the drain, bye

Maar het blijkt soms toch wel een probleem te geven.

Jullie zijn wel erg van de transities daar in Europa :p Als dat maar goed gaat.
Alles komt goed. Kost tijd, maar we waren al een tijdje bezig. Nog even en we missen het Russische gas al niet meer.

Italie schijnt daar anders over te denken maar is wel voor lidmaatschap voor Oekraïne.:dunno:
Waarschijnlijk begrijpen ze het nog niet.

Terug
Naar boven