MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik denk dat het meeste alleen op papier bestaat, als je ziet wat ze nu inzetten in een conflict wat ze heel graag SNEL willen winnen dan is er gewoon niet veel meer in rusland te vinden lijkt het.
Als ze echt ergens nog modern spul hadden staan, hadden ze die wel ingezet, maar nu zetten ze 60 jaar oude T-72's in.

En ze hebben inderdaad nog wat raketten waar ze ziekenhuizen en scholen mee opblazen, maar daar zou ik niet echt trots op zijn als het mijn land was. Of geloof je nu nog steeds dat jullie de mensen in Ukraine aan het bevrijden zijn? :windup:

Wanneer men ziekenhuizen en scholen gebruikt om munitie in op te slaan etc wordt het een militair doelwit. Dus aanvallen daarop zijn volledig legitiem.

Wij zijn altijd trots op ons land, wat er ook gebeurt.

Wanneer men ziekenhuizen en scholen gebruikt om munitie in op te slaan etc wordt het een militair doelwit. Dus aanvallen daarop zijn volledig legitiem.

Wij zijn altijd trots op ons land, wat er ook gebeurt.

Dit is dus waar ik het over had; Oekraine gebruikt scholen, ziekenhuizen en andere objecten voor militaire doeleinden. Als zelfs de NOS erover bericht zal het toch haast wel waar moeten zijn :roflol:

In Rusland zeiden ze dit al vanaf dag 1. Het Oekrainse leger schuilt gewoon midden in woonwijken en shit, gebruiken hun eigen volk als een soort menselijk schilt. Misselijkmakende strategie. Arme mensen daar…

Dit is dus waar ik het over had; Oekraine gebruikt scholen, ziekenhuizen en andere objecten voor militaire doeleinden. Als zelfs de NOS erover bericht zal het toch haast wel waar moeten zijn :roflol:

In Rusland zeiden ze dit al vanaf dag 1. Het Oekrainse leger schuilt gewoon midden in woonwijken en shit, gebruiken hun eigen volk als een soort menselijk schilt. Misselijkmakende strategie. Arme mensen daar…
Waren er in Kiev geen wapenfabrieken (of andere infrastructuur dat gebruikt werd voor militaire doeleinden) midden in het stad? Die dan ook getroffen werden door een raket.

Als rusland gewoon aan hun eigen kant van de grens was gebleven was er niks aan de hand geweest. Gewoon 100% de schuld van rusland dus.

Ach in Nederland hadden we ook zo'n gevalletje van munitie in de woonwijk. Ok het was dan vuurwerk maja

Zeer goede podcast

20220713_105003.jpg

De sancties werken :o

Terug
Naar boven