AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Russisch gas is ook hoogcalorisch en moet dus ook aangevuld worden met stikstof.
Wist ik niet. Ik weet wel dat er (ook in Nederland) gescheiden systemen zijn voor hoogcalorisch gas (zoals Zebra).

Huishoudens zitten op laagcalorisch. Industrie ook wel op hoog.

Wist ik niet. Ik weet wel dat er (ook in Nederland) gescheiden systemen zijn voor hoogcalorisch gas (zoals Zebra)
Het zou kunnen zijn dat LNG puur methaan is en dat er in Russisch gas nog wat stiktof zit, maar dat kan ik zo snel niet vinden.

En google levert een resultaat voor LNG in MJ en voor hoogcalorisch gas in MWH.

Dat EU hier aan ten onder gaat gaan betwijfel ik sterk.
Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar dit wordt de grootste beproeving voor de EU tot nu toe. En het staat er niet al te best voor. Ik zie het zelfs zo somber in dat ik al heb overwogen om een deel van mijn spaargeld in dollars of Zwitserse francs aan te houden. Maarja, wat is wijsheid...

Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar dit wordt de grootste beproeving voor de EU tot nu toe. En het staat er niet al te best voor. Ik zie het zelfs zo somber in dat ik al heb overwogen om een deel van mijn spaargeld in dollars of Zwitserse francs aan te houden. Maarja, wat is wijsheid...
Vermogen spreiden is altijd goed.

Waarom niet in goud?

Beste vriend van Rob Jetten…

Echte besties :heart:

1662897573026.png

Ja, echt tof, burgers raken. Goh wat kwamen ze de Oekraïne toch bevrijden.
Onze 'overheid' doet nu precies hetzelfde d'r eigen burgers raken en heb je wel is van wo2 gehoord?

e statistieken over de slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog verschillen nogal van elkaar. Zo worden er aantallen van rond de 50 miljoen genoemd, maar ook van boven de 70 miljoen

1662932183436.png

Hoeveel burgerdoden denk je dat er gaan vallen als we nu weer met zijn allen een oorlog worden ingemoffeld?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.337
Roebels zijn nu goedkoop :D.

• Haha
Waarderingen: Pren
Terug
Naar boven