Ok, ik dacht dat je die link wilde leggen, het heeft namelijk niets met elkaar te maken en geeft aan dat de term stikstofcrisis heel slecht gekozen is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, ik dacht dat je die link wilde leggen, het heeft namelijk niets met elkaar te maken en geeft aan dat de term stikstofcrisis heel slecht gekozen is.
Wist ik niet. Ik weet wel dat er (ook in Nederland) gescheiden systemen zijn voor hoogcalorisch gas (zoals Zebra).Russisch gas is ook hoogcalorisch en moet dus ook aangevuld worden met stikstof.
Wist ik niet. Ik weet wel dat er (ook in Nederland) gescheiden systemen zijn voor hoogcalorisch gas (zoals Zebra).
Huishoudens zitten op laagcalorisch. Industrie ook wel op hoog.

Het zou kunnen zijn dat LNG puur methaan is en dat er in Russisch gas nog wat stiktof zit, maar dat kan ik zo snel niet vinden.Wist ik niet. Ik weet wel dat er (ook in Nederland) gescheiden systemen zijn voor hoogcalorisch gas (zoals Zebra)
Heb jij geen huishouden dan? Woon je in een auto? Of heb je geen gasaansluiting? D
Heb jij geen huishouden dan? Woon je in een auto? Of heb je geen gasaansluiting? D
echt een deugmens dus 
Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar dit wordt de grootste beproeving voor de EU tot nu toe. En het staat er niet al te best voor. Ik zie het zelfs zo somber in dat ik al heb overwogen om een deel van mijn spaargeld in dollars of Zwitserse francs aan te houden. Maarja, wat is wijsheid...Dat EU hier aan ten onder gaat gaan betwijfel ik sterk.
Vermogen spreiden is altijd goed.Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar dit wordt de grootste beproeving voor de EU tot nu toe. En het staat er niet al te best voor. Ik zie het zelfs zo somber in dat ik al heb overwogen om een deel van mijn spaargeld in dollars of Zwitserse francs aan te houden. Maarja, wat is wijsheid...
Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar dit wordt de grootste beproeving voor de EU tot nu toe. En het staat er niet al te best voor. Ik zie het zelfs zo somber in dat ik al heb overwogen om een deel van mijn spaargeld in dollars of Zwitserse francs aan te houden. Maarja, wat is wijsheid...
Beste vriend van Rob Jetten…
Jij was toch van de vrije moraal? 🤣
Ja, echt tof, burgers raken. Goh wat kwamen ze de Oekraïne toch bevrijden.
Collateral damage houd je altijd.Ja, echt tof, burgers raken. Goh wat kwamen ze de Oekraïne toch bevrijden.
Onze 'overheid' doet nu precies hetzelfde d'r eigen burgers raken en heb je wel is van wo2 gehoord?Ja, echt tof, burgers raken. Goh wat kwamen ze de Oekraïne toch bevrijden.
Roebels zijn nu goedkoopIk zeg niet dat het gaat gebeuren, maar dit wordt de grootste beproeving voor de EU tot nu toe. En het staat er niet al te best voor. Ik zie het zelfs zo somber in dat ik al heb overwogen om een deel van mijn spaargeld in dollars of Zwitserse francs aan te houden. Maarja, wat is wijsheid...
.