XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ze kunnen prima allebei tegelijk zijn, vrouwen zijn bij uitstek het geslacht dat instaat is om meerdere dingen tegelijk te kunnen. En het oudste beroep van mensenheugenis, is enkel banaal omdat jij dat ervan maakt. Ouwe hokjesfetishist.
Ow... je bedoelt niet die onderdrukte vrouwen die hun geld afdragen aan een pooier voor bescherming.
Dat had je er niet bij gezegd.
Jij bedoelt niet die vrouwen die hun geld aan drugs uitgeven om hun verslaving in stand te houden tot de tanden eruit vallen.

Jij bedoelt die vrouwen die stoppen als ze genoeg geld hebben verdiend om te kunnen stoppen... ach so.

Ow... je bedoelt niet die onderdrukte vrouwen die hun geld afdragen aan een pooier voor bescherming.
Dat had je er niet bij gezegd.
Jij bedoelt niet die vrouwen die hun geld aan drugs uitgeven om hun verslaving in stand te houden tot de tanden eruit vallen.

Jij bedoelt die vrouwen die stoppen als ze genoeg geld hebben verdiend om te kunnen stoppen... ach so.

Ik heb er niet bijgeschreven wat ik bedoel en je bevestigt nu enkel maar jouw eigen hokjesgeest door deze post. Aannames, insinuaties, allemaal moet het in een straatje passen anders kan je brein er volgens mij geen hout van snijden.

Eilandje is niet zo duur hoor, als je een lekkere pijpetrol voor me regelt krijg je van mij een eilandje.

Helaas ken ik geen pijptrollen.
Ik wil geen eiland, ik heb al een wereld.

• Love
Waarderingen: Xrp
Misschien kunnen we een DBB crowdfunding doen, samen een DBB eiland kopen en dan daar lekker met elkaar over alles behalve BB ouwehoeren, biertje, lijntje, wat h**ren, en voor die anderhalve paardenkop een gym.
car sliding GIF

1664297221662.png

• Heart
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.611
T zou mij niks verbazen als we deze winter weer gedeeltelijk in lockdown gaan.

Covid, klimaat, energiecrisis, bam lockdown in je smoel. Misschien zelfs autovrije dagen. Die linkschen zijn tot alles in staat.

Covid, klimaat, energiecrisis, bam lockdown in je smoel. Misschien zelfs autovrije dagen. Die linkschen zijn tot alles in staat.
Links/rechts bestaat niet meer echt toch? Globalist en niet-globalist mogelijk betere benoeming?

Juist, lekker man! Covid premie op werk, minimale bezetting dus meer dagen vrij. Uit eten doe ik in België wel. Win win

Volgens mij is er alleen nog maar het extreme midden met als religie het klimaat.
Oh Timmerfrans staat ook in de Purge lijst.

Zou me verbazen, als je mensen al dwingt tot in de kou zitten, koud/kort douchen en dat soort meuk.
Als je ze dan ook nog thuis opsluit dan krijg je straks zo'n Italië geval. Dat iedereen rechts gaat stemmem omdat links bewezen heeft dat het ene grote berg aids is.

Terug
Naar boven