XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.641
Het zijn vooral de somewheres en de anywheres.

Als je rechts wilt stemmen is er JA21 of SGP.

Doe mij maar wat cultureel-conservatief, economisch progressief: oud-links, vrij links of hoe je het dan ook maar wilt noemen, waar ook Wierd Duk het vaaknover heeft. Als het maar niet herkenbaar is als de huidige PvdA, GL, SP of D66, want wel met een fatsoenlijk leger, politie, justitie en functionerende overheid en dingen die kunnen nationaal geregeld.

Laten we er een soort Denemarken van maken!
Weinig immigratie en de Gulden terug. :thumb:

Weinig immigratie en de Gulden terug. :thumb:
De Euro is in de huidige vorm onhoudbaar, dat was gisteren gewoon bij de staatsomroep te zien.

De Euro ontbinden kost ons waarschijnlijk ook veel geld, maar het alternatief is dat de EU begroting omhoog moet en dat er geld van noord naar zuid en west naar oost moet. Dat laatse gebeurt uiteindelijk nu ook wel, dus dan verdandert er eigenlijk niets.

Als ik Bruls hoor vertellen dat er nu eenmaal mensen hierheen komen voor oa economische motieven vraag ik me weleens af wat of hij zo ook handelt als er een schaal bitterballen voor hem wordt neergezet?
Ze staan er, dus ze moeten op!

• #3.644

Denk dat gister hun laatste dag prosteren was..

• #3.645

Screenshot_20220927-205410_Chrome.jpg

Ha nou Ron, wat moeten we hier nou weer mee?

Sorry maat.
Waar jij ananas disliked, kan ik hier niet anders...
Hopelijk stelt Meloni de doodstraf in voor dergelijke barbarij!
Het moet nu eenmaal een naam hebben, dat ligt bij sommigen gevoelig.
Woke, genderneutrale multicultiknuffelaartje van me :heart:
Als je leest wat ermee bedoeld wordt snap ik dit niet helemaal. De Deense PvdA regeert met een immigratie- en integratiebeleid waar rechts Nederland natte dromen van heeft.

Laatst bewerkt:
Hopelijk stelt Meloni se doodstraf in voor dergelijke barbarij!
Het moet nu eenmaal een naam hebben, dat ligt bij sommigen gevoelig.

Als je leest wat ermee bedoeld wordt snap ik dit niet helemaal. De Deense PvdA regeert met een immigratie- en integratiebeleid waar rechts Nederland natte dromen van heeft.
Ik heb alleen maar "doe mij maar links-vrij-links-oud-links blablba" gelezen en ben meteen naar conclusies gesprongen :D

vuurtje bijhouden. Benieuwd wat er dan gebeurt

• #3.651
Oké, volgende domme vraag:
Hoezo boeit het ene kut dat die pijpleiding kapot is? No fucking way dat daar de komende 5-10 jaar gas doorheen komt.
Dusja of ie nou kapot is of dichtgedraaid, who cares?

Beetje hetzelfde idee als een leeg pilsje kapot laten pleuren.
Oké balen van de rotzooi, maar functie had het toch al niet meer.

Hoezo boeit het ene kut dat die pijpleiding kapot is? No fucking way dat daar de komende 5-10 jaar gas doorheen komt.

olie op t vuur e.

Zo heeft Rusland geen leverage meer.

Hebben de Duitsers niets bewaard van de 2e wereldoorlog? Als ze toen een beetje zuinig hadden gedaan en er niet mee gedouched hadden zaten ze nu niet zo in de problemen.

Terug
Naar boven