XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ja nee het is compleet random natuurlijk ;).

Net als dit

Iedereen kan talloze random verbanden leggen zonder ze uit te leggen.

Niet te beheersen actie > reactie heet een ketting reactie... kaboom!

Nuclear Explosion Falling GIF
Weer een definitie die te grabbel wordt gegooid.

Moet je nagaan wat er in het onbeschaafde deel gebeurd.
En hier laten jij en steelpan zien waarom we een stap verwijderd zijn van de volgende genocide. Jullie zullen alles doen om dit verotte regime in de lucht te houden zelfs als daar mensen voor afgevoerd moeten worden.

Wij > Zij

En hier laten jij en steelpan zien waarom we een stap verwijderd zijn van de volgende genocide. Jullie zullen alles doen om dit verotte regime in de lucht te houden zelfs als daar mensen voor afgevoerd moeten worden.

Wij > Zij
?

Maar goed dat je in dit land hier iets van kan zeggen, in een onbeschaafd land mag je meteen naar een strafkamp als je tegen de regering bent.
O vertel, naar mijn weten wordt er al zwaar gecensureerd. Covid naratief, Russiche media mogen hier niet meer uitgezonden worden enz. Margoed volgens jou mag de doelpaal vast nog wel een x verzet worden...en nog een x en...

O vertel, naar mijn weten wordt er al zwaar gecensureerd. Covid naratief, Russiche media mogen hier niet meer uitgezonden worden enz. Margoed volgens jou mag de doelpaal vast nog wel een x verzet worden...en nog een x en...
Je mag hier over Corona en Rusland en overal alles en iedereen zeggen wat je wilt, zonder dat je opgepakt wordt.
Beetje demonstreren in Rusland en je bent een jaar van huis.

Ik weet wel waar ik zou willen wonen.

Je mag in dit land zelfs gewoon op dbb dingen typen zonder vpn.

Wij > Zij
Lekker makkelijk weer, mensen de schuld geven van iets wat mogelijkerwijs in de toekomst zou kunnen gebeuren.

Terug
Naar boven