- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Gast Venuzela > Holland
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast Venuzela > Holland
Moet je nagaan hoe goedkoop die daar nu zijn met die hyperinflatie daar.
.Kiekt um goan, hij is goed inVorm.
En wat heeft dat dat met de recente demonstraties te maken?Moet je nagaan hoe goedkoop die daar nu zijn met die hyperinflatie daar.
Niet te lang wachten, straks halen wij ze nog in.
Iraanse vrouwen zijn trouwens ook knap.
@Steks. Bondgenoten en 3 van de 4 hebben gigantische oliereserves en/of andere grondstoffen in grote getalen.
Redelijk wat hebben daar wel een nose job voor nodig, bovendien zijn ze gemiddeld zeer intelligent en hooggeleid.
Regime change komt niet zomaar. Je moet daarvoor eerst een land of regio destabiliseren. En dat doe je door de bevolking tegen het regime te keren.En wat heeft dat dat met de recente demonstraties te maken?
En tegenwoordig mogen ze ook al autorijden, echt win win, kan ze lekker de bob zijn.Redelijk wat hebben daar wel een nose job voor nodig, bovendien zijn ze gemiddeld zeer intelligent en hooggeleid.
Regime change komt niet zomaar. Je moet daarvoor eerst een land of regio destabiliseren. En dat doe je door de bevolking tegen het regime te keren.
Gebeurd overal in de wereld. Maar slechts weinig hebben door hoe iedereen bespeeld wordt. Waar veel landen het bij hun eigen bevolking doen om de macht te houden, of om een agenda erdoor te pushen, doet Amerika het graag bij (alle) andere landen.
Jij wel blijkbaar?Gebeurd overal in de wereld. Maar slechts weinig hebben door hoe iedereen bespeeld wordt.
Blijkbaar. Jij blijkbaar niet.
Zeker de moeite waard. Over hoe de US na de tweede wereld oorlog propaganda verspreide over verschillende landen (in het bijzonder de EU) om pro US/ anti USSR sentimenten te installeren.
Ik vroeg eerder vandaag ook al om het me uit te leggen, maar meer dan een paar vage aannames en dooddoeners komen er niet bij je uit.
Grappige is dat de USSR dit ook deed. Maar dan doormiddel van het onderwijs te infiltreren om zo de jonge generaties te brainwashen.Zeker de moeite waard. Over hoe de US na de tweede wereld oorlog propaganda verspreide over verschillende landen (in het bijzonder de EU) om pro US/ anti USSR sentimenten te installeren.
Volgens Keith Woods deed US net hetzelfde idd, voornamelijk in universiteiten.Grappige is dat de USSR dit ook deed. Maar dan doormiddel van het onderwijs te infiltreren om zo de jonge generaties te brainwashen.
Ik moet je gaan uitleggen dat mensen op grote schaal gemanipuleerd worden, via de media, via het onderwijs, internet, tv, films, zodat ze gestuurd kunnen worden in een gunstige richting..gunstig voor diegene die sturen, niet per se voor de bevolking. Soms zelfs desastreus voor de bevolking (zie Oekraïne nu). Dat vrije wil eigenlijk een illusie is? Dat wat jij denkt te vinden over bepaalde onderwerpen en de manier waarop je op bepaalde situaties reageert, gewoon gevormd is door je omgeving (no shit denk je nu). Je normen en waarden, je referentiekader, overgenomen uit de maatschappij. Wat wel en niet maatschappelijk aanvaard is.Ik vroeg eerder vandaag ook al om het me uit te leggen, maar meer dan een paar vage aannames en dooddoeners komen er niet bij je uit.