apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
? Je hoeft toch niet 1 systeem neer te zetten? Je bouwt toch verschillende lagen van defensie..
Anyways, lijkt mij nog best plausibel als het weer een Oekraïnse S300 misfire is. Is niet de eerste keer.
even de volledige wereldvoorraad aan luchtafweer in Polen zetten?Je hebt gewoon anti-missile SAM-systemen zoals THAAD of Patriot die je neer kan zetten.Hoe zie je dat voor jeeven de volledige wereldvoorraad aan luchtafweer in Polen zetten?

De Amerikanen zullen dat net als bij die BUK en WMD mooi kunnen laten zien.Dat hele gebied zit vol met 'militaire' radarinstallaties en wordt tevens non-stop gemonitoord door sattelieten en spionage vliegtuigen. Het niet kunnen achterhalen van de oorsprong van deze raket lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Je kan echt niet een heel land op die manier afdekken.Je hebt gewoon anti-missile SAM-systemen zoals THAAD of Patriot die je neer kan zetten.
Waar zit jij aan te denken dan?
AA flak?![]()
maar ook zeer ongeloofwaardig.Het niet kunnen achterhalen van de oorsprong van deze raket lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
THAAD heeft een bereik van 200km. Maarja, een inslag net over de grens wordt lastig. Niet onmogelijk maar wel lastig. Maar Polen is er gebaat bij wanneer er wat Russisch spul op hun grondgebied valt.Je kan echt niet een heel land op die manier afdekken.
Kijk eens aan.? Je hoeft toch niet 1 systeem neer te zetten? Je bouwt toch verschillende lagen van defensie..
Anyways, lijkt mij nog best plausibel als het weer een Oekraïnse S300 misfire is. Is niet de eerste keer.
Lijkt niet gerichte aanval, dus geen consequenties. Zo werkt het nu eenmaal.
Ze zijn wel wat knallers gewend in polen hoor.
Prachtig spul. Kdenk alleen niet dat die Polen hier op zitten te wachten.
Das war einmal!

Fake news.Apfel
![]()
VS denkt dat raket die Polen trof door Oekraïne is afgevuurd als luchtafweer
De VS heeft aanwijzingen dat de raket die dinsdag het Poolse dorp Przewodów trof uit Oekraïne kwam. Dat zei de Amerikaanse president Joe Biden woensdag tijdens een spoedoverleg met de NAVO- en G7-landen op de G20-top in Indonesië. Bij de raketinslag kwamen twee mensen om het leven. De VS stelt...www.nu.nl

Ja zou best kunnen dat de VS ons toch niet in een kernoorlog wil storten.
Geen want dat past niet in het opgelegde naratief maar ook dat weet jij wel.Als het wel een Oekraïense raket blijkt te zijn ben ik trouwens ook wel benoemd naar de gevolgen.
Apfel, je bent toch wel op de hoogte dat Zelensky een acteur is? Hij heeft er zelfs een oscar voor gehad
![]()