MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Bezoekers in dit topic

Dat hele gebied zit vol met 'militaire' radarinstallaties en wordt tevens non-stop gemonitoord door sattelieten en spionage vliegtuigen. Het niet kunnen achterhalen van de oorsprong van deze raket lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
 
? Je hoeft toch niet 1 systeem neer te zetten? Je bouwt toch verschillende lagen van defensie..

Anyways, lijkt mij nog best plausibel als het weer een Oekraïnse S300 misfire is. Is niet de eerste keer.

Hoe zie je dat voor je :roflol: even de volledige wereldvoorraad aan luchtafweer in Polen zetten?
 
Hoe zie je dat voor je :roflol: even de volledige wereldvoorraad aan luchtafweer in Polen zetten?
Je hebt gewoon anti-missile SAM-systemen zoals THAAD of Patriot die je neer kan zetten.

Waar zit jij aan te denken dan?
AA flak? :roflol:
 
Dat hele gebied zit vol met 'militaire' radarinstallaties en wordt tevens non-stop gemonitoord door sattelieten en spionage vliegtuigen. Het niet kunnen achterhalen van de oorsprong van deze raket lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
De Amerikanen zullen dat net als bij die BUK en WMD mooi kunnen laten zien.
 
Je kan echt niet een heel land op die manier afdekken.
THAAD heeft een bereik van 200km. Maarja, een inslag net over de grens wordt lastig. Niet onmogelijk maar wel lastig. Maar Polen is er gebaat bij wanneer er wat Russisch spul op hun grondgebied valt.

Anyways, hier een leuke video over flak.
 
Prachtig spul. Kdenk alleen niet dat die Polen hier op zitten te wachten.

Das war einmal!
 
? Je hoeft toch niet 1 systeem neer te zetten? Je bouwt toch verschillende lagen van defensie..

Anyways, lijkt mij nog best plausibel als het weer een Oekraïnse S300 misfire is. Is niet de eerste keer.
Kijk eens aan.

*edit*
Deze engnek heeft er veel te veel zin in. Hij is een veel groter gevaar voor onze veiligheid dan Rusland.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt niet gerichte aanval, dus geen consequenties. Zo werkt het nu eenmaal.
Season 7 Oops GIF by Workaholics


Red Button Push GIF by RTL 4
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Als het wel een Oekraïense raket blijkt te zijn ben ik trouwens ook wel benieuwd naar de gevolgen.
 
Laatst bewerkt:
Als het wel een Oekraïense raket blijkt te zijn ben ik trouwens ook wel benoemd naar de gevolgen.
Geen want dat past niet in het opgelegde naratief maar ook dat weet jij wel.
 
Er zijn aanwijzingen dat de raket die het Oost-Poolse dorp Przewodów trof uit Oekraïne kwam. Dat zei de Amerikaanse president Joe Biden woensdag tijdens een spoedoverleg met de NAVO- en G7-landen op de G20-top in Indonesië.
 
Apfel, je bent toch wel op de hoogte dat Zelensky een acteur is? Hij heeft er zelfs een oscar voor gehad

1668583779186.png
 
Apfel, je bent toch wel op de hoogte dat Zelensky een acteur is? Hij heeft er zelfs een oscar voor gehad

Bekijk bijlage 571998

Ik vind dit nooit zo'n sterk argument. Zeker niet als er legio andere argumenten veel meer gewicht hebben, al helemaal als je dan toch down memory lane gaat terug naar 2001.
De reden ligt hem erin dat iemand zijn of haar vorige loopbaan, iemand niet per definitie diskwalificeert of kwalificeert om een bepaalde functie te bekleden. Is het in deze relevant, ja een beetje wellicht. Maar kies wijs uit het arsenaal van feiten als je echt een punt wilt maken.
 
Back
Naar boven