ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Tolerantie hè
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tolerantie hè
Ik had wel meer begrip van jou verwacht.Het is bizar hoeveel mensen online, met name op twitter, nu staan te juichen dat art 5 in werking gezet kan worden om die stomme Russen eens te bombarderen.
Zijn deze mensen suïcidaal, retarded, of beide? Aangezien dit instant nucleaire retaliatie betekend.
Kunnen alle mensen die zo nodig dood willen niet gewoon ergens bij Ter Apel op een snelweg gaan slapen?
Begrip voor anderen meetrekken in je collectieve suïcidale waan?
Maar, Polen heeft toch een anti-raketsysteem? Hoe kunnen die raketten dan niet zijn neergehaald?
Niet.Rusland heeft al zoveel moeite met Oekraïne en iedereen zegt we moeten Rusland stoppen want na Oekraïne stoppen ze niet.
Tenzij China ofzo back up gaat geven hoe wil Rusland ooit Europese landen bezetten?
Ik sta aan jouw kant hè.Niet.
En dat snapt iedereen die geen complete mongol is.
Oftewel slechts een klein percentage van de bevolking.
Jij had toch ook begrip voor de beweegredenen van Poetin?Begrip voor anderen meetrekken in je collectieve suïcidale waan?
Hedde gij drugs op?
Lijkt niet gerichte aanval, dus geen consequenties. Zo werkt het nu eenmaal.
Dat soort systemen werken rondom grote steden, als je heel Polen wilt dekken met anti-raketsystemen verspil je de systemen en een hele hoop geld.Maar, Polen heeft toch een anti-raketsysteem? Hoe kunnen die raketten dan niet zijn neergehaald?
Ja snap ik. Ik bedoelde er niks mee tegen jou

Lijkt mij dat je die systemen aan je grensgebieden zet.Dat soort systemen werken rondom grote steden, als je heel Polen wilt dekken met anti-raketsystemen verspil je de systemen en een hele hoop geld.
Ja. Nog steedsJij had toch ook begrip voor de beweegredenen van Poetin?
Dat zou Poetin ook wel willen.Lijkt mij dat je die systemen aan je grensgebieden zet.
Denkt Polen er ook zo over?Lijkt niet gerichte aanval, dus geen consequenties. Zo werkt het nu eenmaal.
Los van alle overwegingen die jij noemt, al die mensen die hiervoor juichen zijn niet degenen die naar het front gaan. Niemand zou moeten juichen voor het mogelijke uitbreken van een oorlog.Het is bizar hoeveel mensen online, met name op twitter, nu staan te juichen dat art 5 in werking gezet kan worden om die stomme Russen eens te bombarderen.
Zijn deze mensen suïcidaal, retarded, of beide? Aangezien dit instant nucleaire retaliatie betekend.
Kunnen alle mensen die zo nodig dood willen niet gewoon ergens bij Ter Apel op een snelweg gaan slapen?
En dan vliegen de raketten rustig op een paar KM hoog over je grensgebied richting je grote steden?Lijkt mij dat je die systemen aan je grensgebieden zet.
? Je hoeft toch niet 1 systeem neer te zetten? Je bouwt toch verschillende lagen van defensie..En dan vliegen de raketten rustig op een paar KM hoog over je grensgebied richting je grote steden?
Even vergeten dat Polen nogal een grote grens heefr.