XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Nee de Oekraïnse overheid was 8 jaar lang te druk met bommen gooien. Rusland besloot, in mijn optiek terecht, dat de maat vol was.

8 jaar lang hebben we de tijd gehad voor vredesonderhandelingen. Deze oorlog had nooit mogen gebeuren. Helaas moest en zou deze oorlog er komen van de neocons en de MIC.
Als je als Rusland dan zo begaan bent met die mensen die Rus zijn of heel graag Rus willen zijn en net over de grens wonen, verplaats ze dan een paar honderd kilometer. Rusland is groot genoeg , elke inwoner vind het een geweldig land en je hoeft geen honderdduizenden Russen op te offeren voor een oorlog.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.322
Als je als Rusland dan zo begaan bent met die mensen die Rus zijn of heel graag Rus willen zijn en net over de grens wonen, verplaats ze dan een paar honderd kilometer. Rusland is groot genoeg , elke inwoner vind het een geweldig land en je hoeft geen honderdduizenden Russen op te offeren voor een oorlog.
Stel 95+% van Vlaanderen wilt zich afscheiden en aan Nederland toevoegen, maar Wallonië protesteert, met geweld zelfs.

Moeten ze dan allemaal maar verhuizen, of heeft Wallonië dan pech? Uitgaande ervand dat Nederland akkoord gaat met het opnemen van deze provincies.

Wie bepaalt welke regio bij een land hoort. De regering, of de bevolking in die regio?

Stel 95+% van Vlaanderen wilt zich afscheiden en aan Nederland toevoegen, maar Wallonië protesteert, met geweld zelfs.

Moeten ze dan allemaal maar verhuizen, of heeft Wallonië dan pech? Uitgaande ervand dat Nederland akkoord gaat met het opnemen van deze provincies.

Wie bepaalt welke regio bij een land hoort. De regering, of de bevolking in die regio?
Ik zie dat niet gebeuren, maat ook dat zien we tegen die tijd wel.

Komt er nog een moment dat je antwoord geeft op lastige vragen ipv niet relevante vergelijkingen aan te dragen?

Waar zijn de lastige vragen? Of lees ik er overheen? Of heb ik te hoge verwachten? :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.326
Ik zie dat niet gebeuren, maat ook dat zien we tegen die tijd wel.

Komt er nog een moment dat je antwoord geeft op lastige vragen ipv niet relevante vergelijkingen aan te dragen?
Het is een hele relevante vergelijking.

Wie bepaalt welke regio bij een land hoort. De regering of de bevolking in die regio?

Je zou daar aan het front worden ingezet, hier je laatste 4u van je leven zijn zojuist ingegaan. Bedankt voor je service.

Dat zijn meer single Oekraïense vrouwen voor ons.

Zach Braff Scrubs GIF

Soms vergeten we in Nederland hoe goed ons leven is.

Ik heb echt een hoop te klagen, een hoop kan beter, een hoop is niet eerlijk, ect.

Maar ik heb me geen dag zorgen hoeven maken of ik wel te eten had, of ik warm en droog zou kunnen slapen, of ik veilig mijn mening kon geven zonder daarvoor in de gevangenis te komen, of ik veilig over straat zou kunnen, of er ooit oorlog zou zijn waar ik in zou moeten vechten. Puur een kwestie van geboren worden op de goede plaats en tijd.

Die loopgravenoorlog in Oekraine ziet er echt uit als de zelfde pure ellende uit WW1 films waarbij je denkt 'ik kan me niet voorstellen hoe het geweest moet zijn om daar te zijn'

Soms vergeten we in Nederland hoe goed ons leven is.

Ik heb echt een hoop te klagen, een hoop kan beter, een hoop is niet eerlijk, ect.

Maar ik heb me geen dag zorgen hoeven maken of ik wel te eten had, of ik warm en droog zou kunnen slapen, of ik veilig mijn mening kon geven zonder daarvoor in de gevangenis te komen, of ik veilig over straat zou kunnen, of er ooit oorlog zou zijn waar ik in zou moeten vechten. Puur een kwestie van geboren worden op de goede plaats en tijd.

Die loopgravenoorlog in Oekraine ziet er echt uit als de zelfde pure ellende uit WW1 films waarbij je denkt 'ik kan me niet voorstellen hoe het geweest moet zijn om daar te zijn'

Het kan verkeren hoor.

Alles kan, maar heb jij je ooit in je leven echt druk hoeven maken over het feit dat er ook maar enige redelijke kans van was?

Zelfs nu met de situatie in Oekraine maak ik me er nog niet druk om omdat ik de kans als nihil zie.

Alles kan, maar heb jij je ooit in je leven echt druk hoeven maken over het feit dat er ook maar enige redelijke kans van was?

Zelfs nu met de situatie in Oekraine maak ik me er nog niet druk om omdat ik de kans als nihil zie.

Uiteindelijk ben je zelf in control over je eigen gedachten, dus al staan ze voor de grens, kun je alsnog denken dat het jou wel aan je neusje voorbij zal gaan.

Dat jij de kans als NIHIL ziet, zegt iets over jouw gedachten en niets over de feiten. Waarmee ik niet zeg dat de kans nu groter is dan NIHIL, aangezien ik geen idee heb hoe groot de kans wel of niet is.

Je zou daar aan het front worden ingezet, hier je laatste 4u van je leven zijn zojuist ingegaan. Bedankt voor je service.

Fucking sick.

Tot de laatste Oekrainer.

• Sad
Waarderingen: Vonk
Over hoeveel % van de bevolking in die regio's hebben we het dan over?
BLM en kick out zwarte piet zijn ook movements. Maar het gaat slechts om een paar honderd man.

De referenda in de Donbas en de Krim kwamen uit op 95+% afscheiding van Oekraïne.
Geen idee, maar Rusland is nooit een mono-etnische staat geweest en heeft zich de afgelopen eeuwen uitgebreid richting de Kaukasus, Siberië etc. Die 'nieuwe' gebieden hebben tijdens de Sovjet-Unie een bepaalde mate van autonomie gekregen en hebben in de nadagen van de Sovjet-Unie in wisselende mate geprobeerd meer autonomie en zelfs onafhankelijkheid te verkrijgen. Voorbeelden daarvan zijn Kazachstan, Azerbeidzjan, Kirgizië etc. Er zijn ook regio's die niet onafhankelijk wilden worden, maar ook regio's, die dat wel wilden, maar dat niet mochten. Op dit moment kent Rusland nog best een aantal van die republieken (21, net opgezocht), die een wisselende mate van autonomie hebben. Met 21 van die republieken kun je er donder op zeggen dat er in sommige van die republieken een sterke wens voor onafhankelijkheid is. In bijvoorbeeld Tsjetsjenië was dat zo. Nu niet meer, omdat ze daar al praktisch onafhankelijk zijn. Toen dat in de recente geschiedenis nog niet zo was, waren ze zelfs bereid om ervoor te vechten. De hoge mate van autonomie, die ze nu hebben, is vooral het gevolg van een deal tussen Khadyrov en Poetin: Khadyrov houdt de boel vredig en onder controle in ruil voor autonomie.

In overige Kaukasus-republieken zijn trouwens ook gewapende conflicten met separatisten geweest. Na 2000, dus nog niet heel lang geleden.

Lol wat een bullshit pagina. Toevallig heb ik 7 jaar in een van de genoemde regio’s gewoond en nog nooit iets of iemand wat horen zeggen over separatisme :hahaha:internet is echt een joke af en toe
Dan leer je nog eens wat nieuws :)

Terug
Naar boven