Ach, als ik het sentiment hier peil geven we ons gelijk over dus de kans zat wij in een loopgraven oorlog terecht komen is dan toch nihil?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, als ik het sentiment hier peil geven we ons gelijk over dus de kans zat wij in een loopgraven oorlog terecht komen is dan toch nihil?

Wie weet kijken we er over 2 jaar heel anders tegenaan.
Je zou daar aan het front worden ingezet, hier je laatste 4u van je leven zijn zojuist ingegaan. Bedankt voor je service.
ZeroHedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zerowww.zerohedge.com
Altijd opmerkelijk dat we via msm in detail de verliezen van de Russen horen, maar van Oekrainse kant dit nooit bekend is.
Zijn ze bang dat dit soort nieuws de ogen doen openen en de steun om het leveren van wapens weleens kan doen kantelen? Met nieuwe wapens naar de slachtbank, meer meer meer!

Religie van vrede toch?Dan hoef ik al niet meer verder te lezen. Gewoon cultuur, ja gewoon normaal dat vrouwen 2e rangs volk is en niemand kan leven hoe ze zouden willen. Ik neem aan dat @apfelstrudel het op dit punt oneens met Spambod is.

Die houden zich liever bezig met "barbaarse eieren"
![]()
Steun voor Oekraïne zorgt voor meer import ‘barbaarse eieren’: ‘Te raar voor woorden’
De legbatterij is in de Europese Unie al tien jaar verboden en toch eten Nederlandse consumenten ongemerkt flink meer legbatterij-eieren. De import uit Oekraïne uit deze beruchte kippenkooien is in vergelijking met 2021 vervijfvoudigd.www.ad.nl
Immers veel belangrijker dan een leven van de doorsnee Oekraïense man![]()

Soms vergeten we in Nederland hoe goed ons leven is.
Ik heb echt een hoop te klagen, een hoop kan beter, een hoop is niet eerlijk, ect.
Maar ik heb me geen dag zorgen hoeven maken of ik wel te eten had, of ik warm en droog zou kunnen slapen, of ik veilig mijn mening kon geven zonder daarvoor in de gevangenis te komen, of ik veilig over straat zou kunnen, of er ooit oorlog zou zijn waar ik in zou moeten vechten. Puur een kwestie van geboren worden op de goede plaats en tijd.
Die loopgravenoorlog in Oekraine ziet er echt uit als de zelfde pure ellende uit WW1 films waarbij je denkt 'ik kan me niet voorstellen hoe het geweest moet zijn om daar te zijn'

Dat jij de kans als NIHIL ziet, zegt iets over jouw gedachten en niets over de feiten.
Wappie bedoel je denk ik.Tuurlijk kan alles veranderen, maar voor nu zou je iemand die zich daar echt druk om maakt waarschijnlijk voor gek verklaren.
Ik zie wappie meer als complotdenker die denkt dat de staat alles doet om mensen te onderdrukken, alle feiten negeerd die dit tegenspreken tegelijk met het zoeken naar leugens en halve waarheden om zijn/haar complot te verklaren. Een wappie ziet in alles wat de staat, grote bedrijven of andere instanties doen een plan hoe hij/zij onderdrukt, beroofd, tegen de wil in onvruchtbaar gemaakt of iets anders aangedaan wordt, met als doel de rijken rijker maken en de massa tot semi slaaf te krijgen.
De stille oorlog is allang gaande via de EU en de collaborateurs en landverraders van VVD en D66 is ons land overgeleverd aan Duitsland en Frankrijk.Tuurlijk kan alles veranderen, maar voor nu zou je iemand die zich daar echt druk om maakt waarschijnlijk voor gek verklaren.

Ik zie wappie meer als complotdenker die denkt dat de staat alles doet om mensen te onderdrukken, alle feiten negeerd die dit tegenspreken tegelijk met het zoeken naar leugens en halve waarheden om zijn/haar complot te verklaren. Een wappie ziet in alles wat de staat, grote bedrijven of andere instanties doen een plan hoe hij/zij onderdrukt, beroofd, tegen de wil in onvruchtbaar gemaakt of iets anders aangedaan wordt, met als doel de rijken rijker maken en de massa tot semi slaaf te krijgen.
De stille oorlog is allang gaande via de EU en de collaborateurs en landverraders van VVD en D66 is ons land overgeleverd aan Duitsland en Frankrijk.
![]()

Klinkt als een wijs persoon.Ik zie wappie meer als complotdenker die denkt dat de staat alles doet om mensen te onderdrukken
Volgens Rutte zijn we in oorlog met Rusland.Iemand die denk dat er elk moment oorlog is in Nederland of andere echte 'waanideeen' zou ik meer verward of schizofreen noemen.
Maar als je er nu geen plan achter ziet, maar wel concludeert op basis van feiten dat aommige van de zaken die jij noemt steeds maar weer gebeuren?Een wappie ziet in alles wat de staat, grote bedrijven of andere instanties doen een plan hoe hij/zij onderdrukt, beroofd, tegen de wil in onvruchtbaar gemaakt of iets anders aangedaan wordt, met als doel de rijken rijker maken en de massa tot semi slaaf te krijgen.
Wappiv?WAPPIE
Wijs (en) Achterdochtig Person (met) Problematische Ideologische (v)Erwarring
Zoiets?