AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.505
Zegt hij dat niet bij alles? :roflol:
Die Russen weten wel hoe je een feestje moet geven.

LiveLeak-dot-com-Russiameanwhile_1581698734.gif

Nou Polen stuurt straaljagers, wie volgt ?

De Slowaakse regering gaat MiG-29-straaljagers naar Oekraïne sturen. Dat heeft premier Eduard Heger vrijdag bekendgemaakt. Polen maakte donderdag bekend dat ze gevechtsvliegtuigen wil sturen naar Oekraïne.

• #5.507
  • Like
Waarderingen: Xrp
Zijn in totaal toch iets van 16 Migs toch? Hebben ze wel zoveel piloten nog daar eigenlijk? :o

Rechters van het Internationaal Strafhof in Den Haag (ICC) hebben een arrestatiebevel uitgevaardigd tegen de Russische president Vladimir Poetin vanwege oorlogsmisdaden die gepleegd zouden zijn in Oekraïne.

Nou wie haalt hem ff op 😂😂

• #5.512
Rechters van het Internationaal Strafhof in Den Haag (ICC) hebben een arrestatiebevel uitgevaardigd tegen de Russische president Vladimir Poetin vanwege oorlogsmisdaden die gepleegd zouden zijn in Oekraïne.

Nou wie haalt hem ff op 😂😂
Halbe Zijlstra zal hem binnenkort ontvoeren uit zijn datsja.

Ik kan me dat geniepige lachje van Putin al helemaal voorstellen bij het horen van dit nieuws

Dance Videojuegos GIF

• #5.517
Moet je op nu.nl eens lezen, men is als de dood dat Polen de volgende wordt :roflol:

Geef die man wat hij een jaar geleden als eis had en het bloedvergieten stopt. Of ben ik nu naïef ?
Rusland stelt niks voor.
Het Russische leger stelt niks voor.
Oekraïne is aan het winnen.
Het Navo leger is zoveel sterker dan het Russische.
Rusland maakt geen schijn van kans tegen de Navo.
De Russische economie staat op instorten.
Enz enz enz

En tegelijkertijd:
Oekraïne vecht voor onze vrijheid, we moeten ze helpen met wapens, als Oekraïne verliest dan neemt Putin heel Europa over.

🤦

De Russen zijn onze vijand omdat de Amerikanen het zeggen.

Real Madrid Lol GIF

De oorlog is bijna ten einde.
Zal Vlad zichzelf aangeven?

Terug
Naar boven