Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Misschien is de wens hier de vader van de gedachte, maar ik heb zo'n gevoel dat dit filmpje van Prigozjin wel eens keerpunt in deze oorlog zou kunnen zijn. De tijd zal het leren.
Als de toekomst van die oorlog afhangt van een filmpje dan is het helemaal sneu.
Ik denk dat Poetin wel wat beters te doen heeft dan insta en tiktok afstruinen naar filmpjes over alle ellende.
Als die gast zijn huurlingen terug trekt uit de frontzone zijn alle dode helemaal voor niets geweest. Denk eerlijk gezegd ook dat Poetin dat nooit toe laat. En ze als deserteurs bestepeld met alle gevolgen van dien.

Als de toekomst van die oorlog afhangt van een filmpje dan is het helemaal sneu.
Ik denk dat Poetin wel wat beters te doen heeft dan insta en tiktok afstruinen naar filmpjes over alle ellende
Dit 'filmpje' haalde gisteren de koppen van alle main stream media wereldwijd. Kan me zo voorstellen dat dit wat doet met de Russische moraal aan het front?

Na 9 Mei, zoekt Putin het maar zelf uit met Bachmoet, de Wagner terroristen trekken zich dan terug, voor R&R.

Zonder munitie doet Wagner maar weinig 🤣
Ze hebben genoeg, en stoppen niet met vuren. Ze zijn moe.
Lijkt me ook logisch, vergeleken met het leger heeft de Wagnergroep zich echt goed geweerd.
En die dikke kok zal zijn manschappen nu ook wel een fatsoenlijke douche, maaltijd en bed gunnen.
En vanuit Moskou.... hoeven ze niet zoveel te verwachten. Ik denk dat Putin, het prima zou vinden als de dikke kok uit een raam zou vallen.
Je moet niet populairder worden dan Putin, dat trekt hij niet.

Luister graag naar de analyses van deze kerel.

Zijn Engelse accent en stem lijkt heel erg op die van Varys uit GoT :hahaha:

• Like
Waarderingen: Vonk
IMG_5158.jpeg

Wupke Hoekstra die zegt. Lastig plannen met die acteur uit Oekraïne. Strak schema dus ja.

Acteur uit Oekraïne. Blij dat jullie mij op deze dag hebben uitgenodigd.

Ag het zal wel miscommunicatie zijn.

Hier zit verder geen plan achter mensen. Op een dag van de vrijheid vraag je om keer hulp en wapens

Lachu... De ontslagen onderminister van defensie is al in Bachmoet gesignaleerd in gevechtstenue.
Dat heeft die dikke kok gauw gefixt :D

Luister graag naar de analyses van deze kerel.

Zijn Engelse accent en stem lijkt heel erg op die van Varys uit GoT :hahaha:

Varys had betere vogeltjes en kwam tenminste nuchter over.

Oekraïne heeft een hypersonische raket ( kh 47 kinzjal ) uit de lucht gehaald met een patriot. Easypeasy :clap:

Goed nieuws! De luchtaanvallen zijn nu hopeloos, dus we hoeven geen materiaal en geld meer te sturen! :clown:

Leuk land om voor te vechten

En die parade sloeg natuurlijk ook nergens op.

Hij ziet er moe uit

En die parade sloeg natuurlijk ook nergens op.
En die speech al helemaal niet.
Je moet wel compleet achterlijk en van een beetje normaal nieuws verstoken zijn, wil je dat niet inzien.
Zijn dochters wonen zelfs al in het Westen, van Nederland.

Zal hij zijn vlucht koffer al klaar hebben staan, of wordt het suïcide?

En die speech al helemaal niet.
Je moet wel compleet achterlijk en van een beetje normaal nieuws verstoken zijn, wil je dat niet inzien.
Zijn dochters wonen zelfs al in het Westen, van Nederland.

Zal hij zijn vlucht koffer al klaar hebben staan, of wordt het suïcide?
Speech niet geluisterd, komt toch alleen maar onzin en leugens uit.

Leuk land om voor te vechten

Die dikke kok, ik geef hem nog 14dgn. Als ik Poetin was, schoot ik hem zelf dood tijdens een dineetje.
Hij is erg ongehoorzaam en geeft strategische informatie weg, met zijn populairiteits praatjes.

Tussen de regels door hoor ik wel respect en angst voor de Oekraïnse strijdkrachten. Zeker tot aan Rostok.

Terug
Naar boven