apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik naar de gelaatsuitdrukkingen kijk, lijkt dit ook meer een begrafenis dan een viering...Goed nieuws! De luchtaanvallen zijn nu hopeloos, dus we hoeven geen materiaal en geld meer te sturen!![]()
Als ik naar de gelaatsuitdrukkingen kijk, lijkt dit ook meer een begrafenis dan een viering...
![]()
Sommigen wel in het vrije westen.Wanneer jij je dode moeder herdenkt ben je ook super vrolijk?
Oh, dus de Dag van de Overwinning in Rusland op 9 mei is net zoiets als de Dodenherdenking op 4 mei in NL?Wanneer jij je dode moeder herdenkt ben je ook super vrolijk?
Oh, dus de Dag van de Overwinning in Rusland op 9 mei is net zoiets als de Dodenherdenking op 4 mei in NL?
Ah, OK, weer wat geleerd. De Dodenherdenking in NL is dan toch een stuk ingetogener.
Ah, OK, weer wat geleerd. De Dodenherdenking in NL is dan toch een stuk ingetogener.
Dankjewel voor deze geschiedenisles. Was ook wel lafjes dat Wilhelmina naar Groot-Brittannië vluchtte. Dan doet Zelensky het een stuk beter.Omdat jullie toen de nazi’s kwamen braaf deden wat ze zeiden en wachtten tot jullie werden bevrijd.
Dan heb je in principe ook weinig te vieren en om trots op te zijn natuurlijk.
9 mei daarentegen is een dodenherdenking en overwinningsfeest in één.
Blijft een sneue happening.9 mei daarentegen is een dodenherdenking en overwinningsfeest in één.
Blijft een sneue happening.
Misschien kunnen jullie de dodenherdenking op de 8ste doen en een fatsoenlijk festival optuigen op de 9de.
Dit lijkt nergens op. Maar waarschijnlijk kunnen we ook niet veel méér van Russen verwachten.
Oke Ron ik zal het doorgevenZe hebben geen smartphones aan het front.Dit 'filmpje' haalde gisteren de koppen van alle main stream media wereldwijd. Kan me zo voorstellen dat dit wat doet met de Russische moraal aan het front?
Hopelijk heeft opa wel tijd voor jou

Ik vind dit soort posts altijd wel interessant, zo interessant zelfs dat ik de tweet heb opgezocht om te kijken of er nog relevante info bijstaat.