AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.861
Huh wat? Laat mij eens erbuiten.

Goed nieuws! De luchtaanvallen zijn nu hopeloos, dus we hoeven geen materiaal en geld meer te sturen! :clown:
Als ik naar de gelaatsuitdrukkingen kijk, lijkt dit ook meer een begrafenis dan een viering...

-maar-komt-niet-verder-dan-hopeloze-luchtaanvallen.jpg

Wanneer jij je dode moeder herdenkt ben je ook super vrolijk?
Sommigen wel in het vrije westen.

Ah, OK, weer wat geleerd. De Dodenherdenking in NL is dan toch een stuk ingetogener.

Omdat jullie toen de nazi’s kwamen braaf deden wat ze zeiden en wachtten tot jullie werden bevrijd.

Dan heb je in principe ook weinig te vieren en om trots op te zijn natuurlijk.

9 mei daarentegen is een dodenherdenking en overwinningsfeest in één.

Omdat jullie toen de nazi’s kwamen braaf deden wat ze zeiden en wachtten tot jullie werden bevrijd.

Dan heb je in principe ook weinig te vieren en om trots op te zijn natuurlijk.

Dankjewel voor deze geschiedenisles. Was ook wel lafjes dat Wilhelmina naar Groot-Brittannië vluchtte. Dan doet Zelensky het een stuk beter.

Blijft een sneue happening.

Misschien kunnen jullie de dodenherdenking op de 8ste doen en een fatsoenlijk festival optuigen op de 9de.
Dit lijkt nergens op. Maar waarschijnlijk kunnen we ook niet veel méér van Russen verwachten.

Blijft een sneue happening.

Misschien kunnen jullie de dodenherdenking op de 8ste doen en een fatsoenlijk festival optuigen op de 9de.
Dit lijkt nergens op. Maar waarschijnlijk kunnen we ook niet veel méér van Russen verwachten.

:hahaha: Oke Ron ik zal het doorgeven

Dit haalde de headlines dan weer niet overal, maar blijkbaar heeft zijn tirade effect gehad:

Fvxp83bWIAEpmp3?format=jpg&name=small.jpg

Ik vind dit soort posts altijd wel interessant, zo interessant zelfs dat ik de tweet heb opgezocht om te kijken of er nog relevante info bijstaat.

Wat ik me namelijk gelijk afvraag bij zo'n plaatje is hoe groot het percentage van de stemmen naar de grootste partij is gegaan, met 5 partijen kan het prima zo zijn dat de grootste partij "maar" 25% van de stemmen heeft gekregen en waarschijnlijk was er. nog wel meer keuze dan deze 5. De opkomst (landelijk en per stemregio) is ook nog een interessant gegeven en de herkomst van de stemmers per regio en dan in het bijzonder natuurlijk in de blauwe gebieden, zijn dat "autotochtone" Oekraïners, of genaturaliseerde Russen?

Indien het allemaal "klopt" dan is zo'n uitslag zeker iets waar naar geluisterd zou moeten worden, in eerste instantie door de lokale macht en uiteindelijk mag daar imo ook bemoeienis van buiten de landsgrenzen bij komen kijken. als grote groepen worden genegeerd, maar militair ingrijpen van buitenaf gaat me in veel gevallen te ver.

Inb4, ja maar de VS heeft dit of dat gedaan, als je toen om mijn mening had gevraagd had ik er ook kritiek op gehad.

Terug
Naar boven