- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Leuk, maar vergelijk het met de uitslagenkaart van Nederland van de laatste verkiezingen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk, maar vergelijk het met de uitslagenkaart van Nederland van de laatste verkiezingen.
De Provinciale Staten of Tweede Kamer verkiezingen?Leuk, maar vergelijk het met de uitslagenkaart van Nederland van de laatste verkiezingen.
Even ChatGPT ingeschakeld:
Rusland wordt zwaar geholpen met name door Iran en daarnaast nog Armenië, Wit-Rusland en Syrie. Eenzijdige afbeelding.
Rusland wordt zwaar geholpen met name door Iran en daarnaast nog Armenië, Wit-Rusland en Syrie. Eenzijdige afbeelding.
En dan gooien ze er 1 op Moskou en dan breekt alle hel los.
Die is toch al uitgebroken. Kan alleen maar erger worden.En dan gooien ze er 1 op Moskou en dan breekt alle hel los.
Nee totaal niet. Als je gaat kijken naar de pro-Rusland percentages in het Oosten liggen die een stuk hoger dan die van de BBB.Leuk, maar vergelijk het met de uitslagenkaart van Nederland van de laatste verkiezingen.
Kijk maar naar de referenda, 90+% wilde afscheiden van Oekraïne.Wat ik me namelijk gelijk afvraag bij zo'n plaatje is hoe groot het percentage van de stemmen naar de grootste partij is gegaan, met 5 partijen kan het prima zo zijn dat de grootste partij "maar" 25% van de stemmen heeft gekregen en waarschijnlijk was er. nog wel meer keuze dan deze 5. De opkomst (landelijk en per stemregio) is ook nog een interessant gegeven en de herkomst van de stemmers per regio en dan in het bijzonder natuurlijk in de blauwe gebieden, zijn dat "autotochtone" Oekraïners, of genaturaliseerde Russen?
Dus ook niet op de krim en de Donbas?250km maar mag niet op Russische grondgebied gebruikt worden.
Wel op de krim etc op Oekraïens grondgebied.

Maakt het nog wat uit dat het niet volgens internationale regels is gegaan ?
Mijn vraag ging daar niet over.Kijk maar naar de referenda, 90+% wilde afscheiden van Oekraïne.
Did you even read the article?

Heb je gelezen van wie die post was?

Jij kent appeltaart ongetwijfeld beter dan ik. Ik ben pas kort geleden begonnen me te mengen in politieke topics op DBB.
Jij kent appeltaart ongetwijfeld beter dan ik. Ik ben pas kort geleden begonnen me te mengen in politieke topics op DBB.

Kan jij beter niet doen. Want steks staat zo op de stoepJij kent appeltaart ongetwijfeld beter dan ik. Ik ben pas kort geleden begonnen me te mengen in politieke topics op DBB.
Huh welk artikel?
Ik hoop maar dat Zelenski dit ook niet heeft gelezenDid you even read the article?
A Western official told CNN that the UK has received assurances from the Ukrainian government that these missiles will be used only within Ukrainian sovereign territory and not inside Russia. UK officials have made frequent public statements identifying Crimea as Ukrainian sovereign territory, describing it as “illegally annexed.”