Eigen onderzoek kan toch nooit kwaad? Of ga je er vanuit dat die subs foutloos zijn?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigen onderzoek kan toch nooit kwaad? Of ga je er vanuit dat die subs foutloos zijn?
Ik dacht van wel, kan t fout hebben. Zoek en gij zult vinden.Het volledige interview of enkel een paar passages eruit? Linkje?
Korte passages uit dat interview, met vertaling erbij, heb ik ook al langs zien komen op twitter.
Misschien is die vertalingssoftware wel fout? Misschien is het wel ontwikkeld door Russen om ze in een goed daglicht te stellen. Of gehackt door Russen.Eigen onderzoek kan toch nooit kwaad? Of ga je er vanuit dat die subs foutloos zijn?
Ik krijg ook wel eens het gevoel dat er pro-Russia trolls op DBB zitten, betaald door Poetin.Misschien is die vertalingssoftware wel fout? Misschien is het wel ontwikkeld door Russen om ze in een goed daglicht te stellen. Of gehackt door Russen.
Misschien ben ik wel een Russische spion.
Misschien jij ook wel.

Misschien levert die wel het zelfde verhaal op als de subs, zo niet kan je vrij eenvoudig uitzoeken welke vertaling wel juist is.
OkMisschien levert die wel het zelfde verhaal op als de subs, zo niet kan je vrij eenvoudig uitzoeken welke vertaling wel juist is.
Maar blijf vooral tegen het narratief van de MSM aanschoppen en informatie welke binnen jouw straatje past slikken voor zoete koek.
Ik had al iets van de site van persdienst Reuters geplukt, maar dat is wel heel summier:
Veruit de meeste media en journalisten verslaan alleen dat nieuws waarvan ze denken dat hun doelgroep het wilt horen. Anders verdienen ze er niet (genoeg) aan.Ik had al iets van de site van persdienst Reuters geplukt, maar dat is wel heel summier:
![]()
Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen
Ik zit niet op Telegram, maar het schijnt dat Prigozhin een interview van ruim een uur op zijn account heeft geplaatst. Dit is een kort fragment daaruit: Dit is wat persbureau Reuters er van heeft gemaakt: Yevgeny Prigozhin, the founder of the Wagner mercenary group, warned that Russia could...forum.bodybuilding.nl
De media lijken ook weinig te doen met dat interview. Geen idee waarom, want er zitten best wel wat 'juicy' uitspraken tussen. Bovendien heeft hij met beide poten in de klei gestaan, so to speak, dus hij weet redelijk goed wat er gaande is, denk ik.
Volgens mij zijn er in het Westen genoeg die graag willen weten wat die dikke kok nu weer heeft uitgekraamd. Er van smullen zelfs...Veruit de meeste media en journalisten verslaan alleen dat nieuws waarvan ze denken dat hun doelgroep het wilt horen. Anders verdienen ze er niet (genoeg) aan.
Over zoete koek slikken gesproken, hoeveel covid jabs had je nou nog ookal weer genomen?Maar blijf vooral tegen het narratief van de MSM aanschoppen en informatie welke binnen jouw straatje past slikken voor zoete koek.

Eentje, dat vond ik als astmapatiënt aan het begin van de pandemie een verstandige keuze.Over zoete koek slikken gesproken, hoeveel covid jabs had je nou nog ookal weer genomen?
![]()
Dat komt nog als ze polen en duitsland ook hebben ingenomen.
Ik heb daar echt spijt van, Arabisch was ook wel handig geweest. Eind jaren '80 werd alles wat Russisch was sexy en populair, Glasnost enzo.

Is geen succes geworden. Google Translate heeft de mogelijkheid om audio in real time te vertalen, maar de kwaliteit van de gegenereerde tekst is zeer matig. Bovendien kan deze maximaal 5000 woorden in 1 keer aan, dus het moet ook nog in stapjes.Ik ben toch wel erg benieuwd wat die 'kok van Poetin' allemaal te melden heeft in zijn interview van 1 uur en 17 minuten, dus ik heb inmiddels een Telegram account aangemaakt en het volledig interview als mp4 bestand gedownload. Nu nog even een tool vinden om het gesprek te vertalen naar Nederlands of Engels. Wordt vervolgd...

De omvang was niet duidelijk, maar het was duidelijk niet bedoeld om gebied te veroveren of te bezetten. Eerder bedoeld om chaos, angst en twijfel te zaaien en dat is gelukt. Dat blijkt ook uit de Russische reactie: een tweedaagse anti-terreuroperatie inclusief evacuatie van diverse dorpen. Er was volgens ISW sprake van overreactie: "The Russian reaction to the raid in the information space and in the reported military activities appears to be a highly disproportionate response to a very small and localized undertaking. Russian forces should not have required significant reinforcements—or the involvement of a colonel general—to repulse a raid conducted by reportedly 13 armored vehicles."Was die groep dezelfde dag niet nog afgeslacht.
Ze dachten dat Ruslands verdediging ruk was en kwamen van een koude kermis thuis. Verdedigingsprobing missie die uitdraaide op een zelfmoord missie.
We hebben het wel over een frontlinie, waar enkele tientallen amateurs zijn doorgebroken. Niet een grens met een willekeurig land.“Niet in staat om het land te verdedigen”Wat een lulkoek
Die gasten kwamen 3km de grens over tot aan het eerste gehucht en zijn vervolgens allemaal binnen een paar uur vermoord of terug gevlucht.
Je doet net alsof men het Rode Plein op is gereden met tanks