XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Dus Russische anti-Poetin millities vechten op Russisch grondgebied nu tegen Rusland? :scratch: snap er geen hol meer van
Ik had precies hetzelfde gevoel toen ik de eerste berichten las. Als je de tweets van deze groep doorloopt, lijkt hun belangrijkste doel het saboteren van Poetins 'speciale militaire operatie': https://twitter.com/legion_svoboda
Maar verklaard misschien wel waarom er steeds treinen ontsporen en die aanslagen op pro Russische journalist en eerder al op een politicus (?)
Inderdaad.

Laatst bewerkt:
Uiteindelijk gaat het maar om een groep van een man of 80 (naar verluid) die een klein grensdorp van een paar huizen gegijzeld hebben. Het meerendeel schijnt al gekilld of gevangen genomen te zijn. De rest schuilt in huizen en gebruikt de lokale bevolking als schild.

Slecht dat dit uberhaupt heeft kunnen gebeuren en dat zo’n brigade met tanks en al gewoon de grens heeft kunnen passeren. Ze schijnen ook onderweg een paar grenswachten gegijzeld te hebben.

Maar goed als dit soort acties het niveau van het tegenoffensief is… dan wordt het een vrij kansloze onderneming.

Wat ik trouwens niet begrijp is hoe je er bij komt om dit te gaan doen… met zo’n groepje de grens oversteken naar vijandig grondgebied, dan is de kans 9,9 op 10 dat je uiteindelijk vermoord wordt. Wat valt er dan te winnen? Je kan hooguit een paar opa’s en oma’s die daar wonen killen voordat je zelf wordt gedood.

Ze brengen de oorlog naar Rusland, daar waar die hoort. Kijk de Russen vluchten, het werkt blijkbaar.
En dit is jullie eigen bevolking.
En het zullen niet de laatsten zijn die Putin zat zijn.

Mja, als gevolg zullen er nog meer grootschalige raketaanvallen plaatsvinden op alle Oekrainse steden en hier en daar dus ook weer meer burgerslachtoffers onder de eigen bevolking. Schiet toch niet op? Nog meer dood en vernietiging.

En nee, niet alle raketten worden neergehaald in tegenstelling tot wat ze iedereen wijs maken.

Uiteindelijk gaat het maar om een groep van een man of 80 (naar verluid) die een klein grensdorp van een paar huizen gegijzeld hebben. Het meerendeel schijnt al gekilld of gevangen genomen te zijn. De rest schuilt in huizen en gebruikt de lokale bevolking als schild.

Slecht dat dit uberhaupt heeft kunnen gebeuren en dat zo’n brigade met tanks en al gewoon de grens heeft kunnen passeren. Ze schijnen ook onderweg een paar grenswachten gegijzeld te hebben.

Maar goed als dit soort acties het niveau van het tegenoffensief is… dan wordt het een vrij kansloze onderneming.
Het zouden dan ook geen Oekraïeners zijn, maar Russen. Intern verzet dus. Maar again, op dit moment is nog nauwelijks iets bekend.

Het zouden dan ook geen Oekraïeners zijn, maar Russen. Intern verzet dus. Maar again, op dit moment is nog nauwelijks iets bekend.

Als ze met tanks en pantservoertuigen de grens oversteken vanuit Oekraine dan is het toch geen intern verzet? Daar zijn talloze beelden van.

Dunno bro maar als iemand overloopt naar de vijand en daar begint mee te vechten tegen zijn eigen land is dat toch geen intern verzet meer te noemen?

Een hoop van die gasten zijn overigens al geïdentificeerd en vechten al sinds 2014 in de Donbass aan Oekrainse zijde.

Als ze met tanks en pantservoertuigen de grens oversteken vanuit Oekraine dan is het toch geen intern verzet? Daar zijn talloze beelden van.
In ieder geval hebben ze 1 tank verrovert op de Russen daar.

Het lijkt idd dat ze al één pantservoertuig hadden voordat ze de grens over kwamen.

Vreemde actie, lijkt weinig coördinatie achter te zitten, maar wie weet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.071

Ze brengen de oorlog naar Rusland, daar waar die hoort. Kijk de Russen vluchten, het werkt blijkbaar.
En dit is jullie eigen bevolking.
En het zullen niet de laatsten zijn die Putin zat zijn.

Fake news
De beelden op 03:28 zijn van 31 augustus 2022. Er is dus helemaal geen helicopter gecrashed.

• #6.072
1655915692000.jpg

Nog een voorbeeld

Is een game, Arma 3.

Laatst bewerkt:
Dit lijken recente beelden vanuit die regio. t*ring, wat een doffe armoe en ellende daar...

"They were definitely dressed in Ukrainian uniforms and they had western riffles" hoor ik hem letterlijk zeggen...

Laatst bewerkt:
Als ik Putin was zou ik die 100+ k die in Belarus zitten te wachten gewoon Oekraine in sturen en alles met de grond gelijk maken. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Als ik Putin was zou ik die 100+ k die in Belarus zitten te wachten gewoon Oekraine in sturen en alles met de grond gelijk maken. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Dream on team ussr. :D
Die Oekraïners vangen Spetsnaz alsof het vliegen zijn op een boterham met jam.

• #6.080

Zonder Westerse wapens waren de Oeks compleet kansloos geweest. Effectief wapen die Javelin.

Terug
Naar boven