Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.121
1646399938611.jpg

• #6.123

Ja maar.. ja maar Putin en de Russen zijn pas echt slecht want dan hebben ze tegen mij verteld al sinds ik klein ben.

Rusland wint deze oorlog...of de hele wereld verliest. Poetin zal zich nooit overgeven. Hij heeft steun van China, Iran,.... Dit zijn de laatste stuiptrekkingen van een verloren Westen. Europa zal dit binnen een kleine tien jaar beseffen en terug betere relaties proberen aanknopen met Rusland en diens bondgenoten. De VS zal dit ook moeten doen of geleidelijk aan stille dood sterven zoals het groot Romeinse rijk, de Egyptenaren,....

Prigozhin zegt vandaag met zijn manschappen Bachmoet (of wat daar nog van over is) te verlaten:

Russische gevangen kregen gratie, maar in ruil daarvoor mochten ze dienen in het huurlingenleger van Prigozhin. Ik vraag of me af of ze dat nog steeds een mooie deal vinden, als Prigozhin zelf 20.000 doden noemt onder zijn huurlingen.

Russische gevangen kregen gratie, maar in ruil daarvoor mochten ze dienen in het huurlingenleger van Prigozhin. Ik vraag of me af of ze dat nog steeds een mooie deal vinden, als Prigozhin zelf 20.000 doden noemt onder zijn huurlingen.
Ze kregen ook een riant salaris (in verhouding). Dat geldt trouwens ook voor iedereen die vrijwillig in dienst gaat bij het reguliere Russische leger.

Hij heeft ondertussen al een hele poos geen toegang meer tot de gevangenissen om nieuwe manschappen te rekruteren, vanwege zijn ondertussen al langlopend conflict met Shoigu en Gerasimov. Dus weinig nieuwe aanwas vanuit de gevangenissen voor hem.

• Like
Waarderingen: Vonk

Prigozhin for president ?
Met het ophemelen van de Oekraïnse strijdkrachten, wil hij natuurlijk alleen maar meer budget binnenhalen voor ' defensie' maar ook vooral voor hemzelf.
Bachmoet hebben ze ook nog niet verlaten, misschien een schijn manoeuvre.
Wat hij ook zegt, hecht er niet teveel waarde aan, loyaliteit is Russen vreemd, op en top opportunisten, net als zwerfhonden.
Het schijnt dat hij inmiddels ook weer nodig is in Afrika om zijn belangen te verdedigen, maar wat gaat hem meer opleveren?

Hij heeft in ieder geval ballen, die Prigozhin! Maar wat drijft die kerel? Macht? Roem? Aandacht? Volgens mij een slimme vent die ook een prima boterham kan verdienen zonder bloed aan zijn handen.

• #6.135
Het is een mooie deal voor Rusland. 20.000 verkrachters, pedo's, moordenaars, etc minder.

• Like
Waarderingen: p.b.
Het is een mooie deal voor Rusland. 20.000 verkrachters, pedo's, moordenaars, etc minder.

Inderdaad. Gasten die 0,0 maatschappelijke waarde hebben, hebben er grotendeels voor gezorgd dat een enorme hoeveelheid Oekrainse beroepsmilitairen is uitgeschakeld. Best een goede exchange lijkt me zo.

Inderdaad. Gasten die 0,0 maatschappelijke waarde hebben, hebben er grotendeels voor gezorgd dat een enorme hoeveelheid Oekrainse beroepsmilitairen is uitgeschakeld. Best een goede exchange lijkt me zo.
Letterlijk win win voor Rusland

Terug
Naar boven