Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
TLDR : "They can't win" (Ukraine)Deze is ook zeker interessant, is net terug van een maand in Rusland (Scott Ritter).
TLDR : "They can't win" (Ukraine)
p.s.
Als ik de levensloop van Scott Ritter op Wikipedia lees en dan met name dit deel, kan ik me, zacht uitgedrukt, niet aan de indruk onttrekken dat hij niet volledig objectief is. Zie ook: https://www.polygraph.info/a/fact-c...inspector-in-russian-propaganda-/7064239.html
In dit geval ben ik tot ongeveer halverwege het interview gekomen. Daarna wilde ik iets meer te weten zien te komen over deze persoon, omdat ik hem niet kende en uitspraken graag in het juiste perspectief wil plaatsen. Dus ja, ik luister ook naar dit soort meningen.Dus alles wat niet in jouw beeld van de werkelijkheid past lees / luister je niet?
UA heeft idd meermaals aangegeven (eigenlijk niet met zo veel woorden) daar toe te slaan. Denk dat daar toeslaan het meest kans op slagen heeft + het Westen dit maar al te graag zou zien (ie een of andere nederlaag in die regio). Mariupol en Berdiansk zijn in ieder gevalEen naar Mariupol en één naar Melitopol, daar kunnen de russen de zee in geduwd worden, daar kunnen ze nauwelijks weg. Berdiansk wordt daar ook bestookt met raketten. Mocht dat lukken, heeft Rusland een groot probleem met bevoorrading.
Die zijn er volgens mij wel al. Was er geen generaal van de NAVO die zei dat de leger patch van de NAVO/leger waar je dienst doet aftrekken en die van UA aantrekken al voldoende was om op papier eigenlijk niet meer bij de NAVO te zitten?tis tijd voor Boots on the ground)
Blijkbaar is blauwe of gele duck tape ook voldoende. Vind gele niet zo geweldig staan in het terrein. Lijkt op een mik-sticker.UA heeft idd meermaals aangegeven (eigenlijk niet met zo veel woorden) daar toe te slaan. Denk dat daar toeslaan het meest kans op slagen heeft + het Westen dit maar al te graag zou zien (ie een of andere nederlaag in die regio). Mariupol en Berdiansk zijn in ieder geval
recent idd een aantal keer geraakt.
Die zijn er volgens mij wel al. Was er geen generaal van de NAVO die zei dat de leger patch van de NAVO/leger waar je dienst doet aftrekken en die van UA aantrekken al voldoende was om op papier eigenlijk niet meer bij de NAVO te zitten?
Ik zal er rekening mee houden.Maar goed, ik ben ook maar een schaap, gebrainwasht door die verderfelijke Westerse main-stream-media, dus neem wat ik denk en vind vooral niet te serieus...
Het offensief, dat er nooit zou komen volgens de pro-Russia-club, is begonnen.
TLDR : "They can't win" (Ukraine)
p.s.
Als ik de levensloop van Scott Ritter op Wikipedia lees en dan met name dit deel, kan ik me, zacht uitgedrukt, niet aan de indruk onttrekken dat hij niet volledig objectief is. Zie ook: https://www.polygraph.info/a/fact-c...inspector-in-russian-propaganda-/7064239.html
Mooie aan opiniestukken is dat het je anders kan gaan doen denken of juist bevestigt wat je al dacht. Dank voor het delen!Prima opiniestuk van Tatiana Stanovaya: https://carnegieendowment.org/politika/89851
Rotte appels heb je overal natuurlijk. Ik denk dat dit vooral iets zegt over de verhouding tussen Prigozhin en de Russische legertop, die hij hiermee te kakken zet.
Opmerkelijk, deze tweet gisteren van Oleksii Resnikov, minister van Defensie van Oekraine:
Een verwijzing naar Depeche Mode - Enjoy The Silence
De jongere lezertjes zullen dit nummer waarschijnlijk niet kennen.![]()
Niet iedereen die skeptisch is is lid van jouw 'Pro-Russia-club'.Het offensief, dat er nooit zou komen volgens de pro-Russia-club, is begonnen.