apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn jullie de psyop, hinderlaag en nederlaag in Bakhmut vergeten?
Toen dachten jullie ook dat Wagner deserteerde, wat resulteerde in heel veel dode Oekraïners.
Kun je die punten benoemen?Uiteindelijk zijn het de sceptici die zich uitspreken tegen het beleid van Biden, zijn regering en sommige westerse NAVO landen, wel diegenen die het tot nu toe steeds bij het rechte eind hebben gehad.
Ik ben vooral benieuwd hoeveel er de lucht uitgeschoten gaan worden.Ben benieuwd hoeveel F16's er uiteindelijk zowel tijdig de lucht in kunnen aldaar, of tijdig een piloot hebben die ze kan besturen. Of gaat NAVO toch gewoon piloten leveren![]()
Bakhmut bijv. Die battle heeft wat, 9 maanden geduurd? 9 maanden lang vertelde de MSM ons dat Rusland die battle zou verliezen. De kritici zeiden van niet.
Als dat boven Oekraïens grondgebied gaat gebeuren voorspel ik dat de bevolking het eerder meer dan minder gaat steunen.De impact die dat zal hebben op de steun van de Europese en Amerikaanse bevolking voor het leveren van wapens.
Staat me niks van bij. En dan heb ik het over de serieuzere nieuwsbronnen als NOS.Bakhmut bijv. Die battle heeft wat, 9 maanden geduurd? 9 maanden lang vertelde de MSM ons dat Rusland die battle zou verliezen. De kritici zeiden van niet.
De mensen die MSM niet volgen kunnen toch ook niet weten wat MSM verkondigen.Staat me niks van bij. En dan heb ik het over de serieuzere nieuwsbronnen als NOS.
Bakhmut bijv. Die battle heeft wat, 9 maanden geduurd? 9 maanden lang vertelde de MSM ons dat Rusland die battle zou verliezen. De kritici zeiden van niet.
Ik heb daar geen actieve herinnering aan. En dan heb ik het over de serieuzere nieuwsbronnen als NOS.

Ik ben vooral benieuwd hoeveel er de lucht uitgeschoten gaan worden.
Als je al een jaar lang roept dat je F16's gaat leveren dan geef je de Russen een jaar de tijd zich hier op voor te bereiden.
Zie je de propaganda al voor je wanneer ze met bosjes de lucht uit worden geschoten. De impact die dat zal hebben op de steun van de Europese en Amerikaanse bevolking voor het leveren van wapens zal niet mals zijn.
Als dat boven Oekraïens grondgebied gaat gebeuren voorspel ik dat de bevolking het eerder meer dan minder gaat steunen.
De mensen die MSM niet volgen kunnen toch ook niet weten wat MSM verkondigen.
Jij volgt dat toch voor ons en dan post je het hier als het je naratief ondersteund?De mensen die MSM niet volgen kunnen toch ook niet weten wat MSM verkondigen.
Jij denkt dat het een positieve uitwerking heeft op de oorlogsbereidheid van de Europese burger wanneer zij beelden voorgeschoteld krijgt van Westerse straalvliegtuigen die met bosjes uit de lucht worden geschoten?Als dat boven Oekraïens grondgebied gaat gebeuren voorspel ik dat de bevolking het eerder meer dan minder gaat steunen.
Herr @apfelstrudel.
NOS is een serieuze nieuwsbron?Staat me niks van bij. En dan heb ik het over de serieuzere nieuwsbronnen als NOS.
Ik volg het nieuws op de MSM, waaronder de NOS. Bijna dagelijks zelfs. Ik ben wel selectiever geworden, ik kijk geen NOS journaals meer. Ik lees en kijk alleen de fragmenten en artikelen over bepaalde onderwerpen.De mensen die MSM niet volgen kunnen toch ook niet weten wat MSM verkondigen.
Meer dan jij, maar minder dan je zou denken. Ik luister een paar dagen per week wat naar de radio en pik dan wat op tijdens de nieuwsberichten en ik scan wat in de AD-app. Buiten dat luister in niet naar en lees ik geen MSM.Jij volgt dat toch voor ons en dan post je het hier als het je naratief ondersteund?
Niet omdat ik het leuk vind trouwens, maar omdat ik graag op de hoogte ben van het het overheids propaganda narratief.Ik volg het nieuws op de MSM, waaronder de NOS. Bijna dagelijks zelfs. Ik ben wel selectiever geworden, ik kijk geen NOS journaals meer. Ik lees en kijk alleen de fragmenten en artikelen over bepaalde onderwerpen.
Dat Anita in huis leeft met 6 katten kan mij aan m'n reet roesten.
Dan zou je moeten weten dat de NOS maandenlang heeft bericht dat de situatie in Bachmoet uiterst penibel was en dat het er voor de Oekraïners steeds slechter uitzag. Met uitzondering van de laatste weken danIk volg het nieuws op de MSM, waaronder de NOS. Bijna dagelijks zelfs. Ik ben wel selectiever geworden, ik kijk geen NOS journaals meer. Ik lees en kijk alleen de fragmenten en artikelen over bepaalde onderwerpen.
Ja mijn ouders verwoorden het laatst als: Know your enemie...maar gooiden eergister toch weer een Telegraaf in mijn brievenbus die ze over hadden :sNiet omdat ik het leuk vind trouwens, maar omdat ik graag op de hoogte ben van het het overheids propaganda narratief.
En, stond er nog wat boeiends in?Ja mijn ouders verwoorden het laatst als: Know your enemie...maar gooiden eergister toch weer een Telegraaf in mijn brievenbus die ze over hadden :s