MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.321
Zijn jullie de psyop, hinderlaag en nederlaag in Bakhmut vergeten?

Toen dachten jullie ook dat Wagner deserteerde, wat resulteerde in heel veel dode Oekraïners.

Zijn jullie de psyop, hinderlaag en nederlaag in Bakhmut vergeten?

Toen dachten jullie ook dat Wagner deserteerde, wat resulteerde in heel veel dode Oekraïners.

De infowars gaan onverminderd en misschien nog wel heviger door natuurlijk.
Uiteindelijk zijn het de sceptici die zich uitspreken tegen het beleid van Biden, zijn regering en sommige westerse NAVO landen, wel diegenen die het tot nu toe steeds bij het rechte eind hebben gehad. Zo ook Scott Ritter @imnewhere (waar ik mee bedoel te zeggen dat ondanks dat iemand verbitterd over kan komen, het dit hem of haar niet incapabel maakt in zijn of haar kennis en expertise).

Uiteindelijk is het leuke aan al die propaganda van beide kanten, om te zien wat er in de realiteit gebeurt en wat er dus achter zat, wat wel en wat niet waar was en met welke reden.

Uiteindelijk zijn het de sceptici die zich uitspreken tegen het beleid van Biden, zijn regering en sommige westerse NAVO landen, wel diegenen die het tot nu toe steeds bij het rechte eind hebben gehad.
Kun je die punten benoemen?

• #6.324
Ben benieuwd hoeveel F16's er uiteindelijk zowel tijdig de lucht in kunnen aldaar, of tijdig een piloot hebben die ze kan besturen. Of gaat NAVO toch gewoon piloten leveren :dunno:
Ik ben vooral benieuwd hoeveel er de lucht uitgeschoten gaan worden.
Als je al een jaar lang roept dat je F16's gaat leveren dan geef je de Russen een jaar de tijd zich hier op voor te bereiden.

Zie je de propaganda al voor je wanneer ze met bosjes de lucht uit worden geschoten. De impact die dat zal hebben op de steun van de Europese en Amerikaanse bevolking voor het leveren van wapens zal niet mals zijn.

Onderstaande is wel de belangrijkste van de recente tijd. Hier wordt door skeptici/critici echt al maanden gewaarschuwd voor het vallen van Bakhmut. Niet alleen Scott Ritter, maar ook diverse ex. CIA operatives en Kol. Douglas McGregor (die al heel vroeg hintte op het vooraf opgezette technische stuk, de zogeheten meatgrinder) waren hier al maanden zeer fel op.
Verder is het misschien goed om eens wat interviews uit de afgelopen maanden te bekijken met bijvoorbeeld deze twee personen in het kanaal van Judge Napolitano. Dan kun je zelf feitelijk ondervinden dat er heel wat dingen zijn die tegen de westerse propaganda in inmiddels al lang waarheid zijn geworden.
Bakhmut bijv. Die battle heeft wat, 9 maanden geduurd? 9 maanden lang vertelde de MSM ons dat Rusland die battle zou verliezen. De kritici zeiden van niet.

Ik heb daar geen actieve herinnering aan. En dan heb ik het over de serieuzere nieuwsbronnen als NOS.
:roflol:

Hoe definieer jij serieus dan eigenlijk?

Ik ben vooral benieuwd hoeveel er de lucht uitgeschoten gaan worden.
Als je al een jaar lang roept dat je F16's gaat leveren dan geef je de Russen een jaar de tijd zich hier op voor te bereiden.

Zie je de propaganda al voor je wanneer ze met bosjes de lucht uit worden geschoten. De impact die dat zal hebben op de steun van de Europese en Amerikaanse bevolking voor het leveren van wapens zal niet mals zijn.

Allemaal. Want het gaan er slechts een handjevol zijn uiteindelijk, als ze de lucht al in gaan ooit.

Als dat boven Oekraïens grondgebied gaat gebeuren voorspel ik dat de bevolking het eerder meer dan minder gaat steunen.

Meer wapens richting UKR omdat het zoveel zin heeft omdat alles wat ze inzetten vernietigd wordt in eigen land nog? Ik begrijp je redenering even niet geloof ik.
De mensen die MSM niet volgen kunnen toch ook niet weten wat MSM verkondigen.

Touché, maar wie doet dat dan?

• #6.331
Als dat boven Oekraïens grondgebied gaat gebeuren voorspel ik dat de bevolking het eerder meer dan minder gaat steunen.
Jij denkt dat het een positieve uitwerking heeft op de oorlogsbereidheid van de Europese burger wanneer zij beelden voorgeschoteld krijgt van Westerse straalvliegtuigen die met bosjes uit de lucht worden geschoten?

• #6.334
De mensen die MSM niet volgen kunnen toch ook niet weten wat MSM verkondigen.
Ik volg het nieuws op de MSM, waaronder de NOS. Bijna dagelijks zelfs. Ik ben wel selectiever geworden, ik kijk geen NOS journaals meer. Ik lees en kijk alleen de fragmenten en artikelen over bepaalde onderwerpen.

Dat Anita in huis leeft met 6 katten kan mij aan m'n reet roesten.

Jij volgt dat toch voor ons en dan post je het hier als het je naratief ondersteund?
Meer dan jij, maar minder dan je zou denken. Ik luister een paar dagen per week wat naar de radio en pik dan wat op tijdens de nieuwsberichten en ik scan wat in de AD-app. Buiten dat luister in niet naar en lees ik geen MSM.

• #6.336
Ik volg het nieuws op de MSM, waaronder de NOS. Bijna dagelijks zelfs. Ik ben wel selectiever geworden, ik kijk geen NOS journaals meer. Ik lees en kijk alleen de fragmenten en artikelen over bepaalde onderwerpen.

Dat Anita in huis leeft met 6 katten kan mij aan m'n reet roesten.
Niet omdat ik het leuk vind trouwens, maar omdat ik graag op de hoogte ben van het het overheids propaganda narratief.

Dan zou je moeten weten dat de NOS maandenlang heeft bericht dat de situatie in Bachmoet uiterst penibel was en dat het er voor de Oekraïners steeds slechter uitzag. Met uitzondering van de laatste weken dan

Er wordt overigens inmiddels gehint naar het mogelijke mobiliseren van 2mio Russische soldaten. Je hoeft geen militair geleerde te zijn welk doel die zullen hebben, mocht het zover komen dat die ingezet worden. Maar ik zal het hier toch benoemen, want voor sommige weer denken dat een Europese invasie daarmee aanstonds is, wat dus niet het geval is. De verwachting is dat de Russen nog 1x zullen pauzeren en wederom aan zullen geven dat ze willen onderhandelen. Als die boot afgehouden blijft worden (ze doen dit op een tactisch handig moment na veroveren van nog meer grondgebied), dan zullen ze zeker naar de grenzen van Polen, Roemenie etc., trekken en het hele land voorzien van troepen.

NB: dit is niet mijn analyse, wel ben ik benieuwd wat men hier van een dergelijke verwachting vindt. Ik denk dat 2mio soldaten niet genoeg is om al die kilometers grenzen te bezetten. Ook denk ik niet dat dit de wens van Rusland is, ze willen alleen de delen waar etnische Russen wonen "bevrijden". Maar ik acht ze er wel toe instaat, als ze geen andere keuze wordt gelaten. Vooral @2Stronk lijkt goed geinformeerd te zijn bij tijd en wijlen. Maar wellicht zijn er nog meer die hier iets van vinden. @Spambod wat zijn de berichten in Rusland zelf hierover?

Niet omdat ik het leuk vind trouwens, maar omdat ik graag op de hoogte ben van het het overheids propaganda narratief.
Ja mijn ouders verwoorden het laatst als: Know your enemie...maar gooiden eergister toch weer een Telegraaf in mijn brievenbus die ze over hadden :s

Terug
Naar boven