Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De witte bril vertelt imo het meest aannemelijk verhaal.
Ik kan daar niet doorheen kijken, dus dit soort media die af en toe echt wel een verhelderende blik op de zaak kunnen opleveren is niets voor mij.maar het is heel erg jammer dat er zoveel fouten gemaakt worden en feiten dus niet juist weergegeven.
Ik kan daar niet doorheen kijken, dus dit soort media die af en toe echt wel een verhelderende blik op de zaak kunnen opleveren is niets voor mij.
Snap ik, persoonlijk heb ik daar ook moeite mee en kijk ik meestal niet naar hun eigen items, maar enkel naar de items waarin ze gasten hebben die hun feiten en informatie wel op orde lijken te hebben, voor zover dat te controleren valt. Mijn persoonlijke favoriete kanaal voor degelijke informatie is dat van Judge Napolitano, die heeft echt een legio aan gast sprekers met wie hij wekelijks en soms zelfs vaker de laatste stand van zaken doorneemt. Mensen met credits en een staat van dienst die hen ook kwalificeert om over deze onderwerpen te kunnen spreken en daarbij ook de hand in eigen boezem steken als ze iets niet met zekerheid kunnen zeggen, omdat nu eenmaal niemand sommige dingen echt met zekerheid kan weten.
Maar Oekraïne is toch helemaal niet corrupt? Bakermat van vrijheid en democratie.
Maar Oekraïne is toch helemaal niet corrupt? Bakermat van vrijheid en democratie.

Hij zeurt. O.a. over dat het offensief van Oekraïne niet in het voorjaar is begonnen en daarom mislukt is.
Denk als je na bijna 1.5 jaar in een tegenoffensief geloofd je niet 100 bentWaar blijft het tegenoffensief nu eigenlijk?
Volgens mij gaat dat er nooit komen.
Er is daar sowieso iets aan de hand wat niet helemaal goed is. De Oekrainse deputy state of office geeft vandaag in een interview aan dat ze niet genoeg wapens hebben om een tegenoffensief te starten. Terwijl de VS meermaals hebben aangegeven Oekraine in hun ogen met voldoende materieel te hebben voorzien voor een succesvol tegenoffensief. Dat is dus nogal een verschil van inzicht.

Dat is vreemd. Zelensky zei gisteren in het interview met WSJ nog dat ze er klaar voor waren. Zie de link die ik vanochtend plaatste.De Oekrainse deputy state of office geeft vandaag in een interview aan dat ze niet genoeg wapens hebben om een tegenoffensief te starten.
Dat probeer ik.Dat is wat wel wat er op basisscholen wordt verteld trouwens of wat de kinderen begrijpen hieruit en dat is wel kwalijk. De leraren of leraressen zouden daar meer aandacht aan moeten besteden....
Denk dat het ook wat verwarring zaaien is wat ze doen. Geloof wel dat er het een en t ander gaat gebeuren maar het zal (misschien) eerder raket aanvallen zijn dan flink terrein winnen denk ik. Op symbolische plaatsen zoals de Krim.Waar blijft het tegenoffensief nu eigenlijk?
Volgens mij gaat dat er nooit komen.
Er is daar sowieso iets aan de hand wat niet helemaal goed is. De Oekrainse deputy state of office geeft vandaag in een interview aan dat ze niet genoeg wapens hebben om een tegenoffensief te starten. Terwijl de VS meermaals hebben aangegeven Oekraine in hun ogen met voldoende materieel te hebben voorzien voor een succesvol tegenoffensief. Dat is dus nogal een verschil van inzicht.