MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Is dat gezeur rond Prigozjin niet al weken gewoon theater?
Denk het niet. Hij heeft veel manschappen verloren.
En de commandant van de chechenen, laat zich ook niet sturen. Ze wilde de Chechenen in Bachmoet inzetten, maar dat wilde ze niet.

H o l y S h i t.
Deze komt wel binnen...

Verassend inderdaad, tot nu toe vooral filmpjes gezien dat ze het grappig vonden om overgevende RU soldaten alsnog op te blazen.

Weet niet of je genade mag verwachten of het anders een war crime moet heten. Het is allemaal shit toch.

Vind trouwens de attitude van sommige NLers wel maf hoor, ik hoor er die vinden dat UKR zeker niet met de terrorist moet onderhandelen en alle UKR mannen of ze willen of niet zich in die trench warfare meatgrinder moeten storten want Putin mag natuurlijk niet winnen.

Volgens mij staan de vacatures open voor vrijwilligers uit alle landen, maar daar hoor je ze dan niet over.

Ok Putin is heel gemeen enzo dat hij UKR binnenvalt, maar kan iemand mij al uitleggen waarom het ten koste van iedereen moet gaan dat die paar lappen grond perse niet bij Rusland mogen horen? Zijn bijvoorbeeld de inwoners van de Krim sinds hun inname enorm veel slechter af dan onder Z?

Vind trouwens de attitude van sommige NLers wel maf hoor, ik hoor er die vinden dat UKR zeker niet met de terrorist moet onderhandelen en alle UKR mannen of ze willen of niet zich in die trench warfare meatgrinder moeten storten want Putin mag natuurlijk niet winnen.

Volgens mij staan de vacatures open voor vrijwilligers uit alle landen, maar daar hoor je ze dan niet over.

Ok Putin is heel gemeen enzo dat hij UKR binnenvalt, maar kan iemand mij al uitleggen waarom het ten koste van iedereen moet gaan dat die paar lappen grond perse niet bij Rusland mogen horen? Zijn bijvoorbeeld de inwoners van de Krim sinds hun inname enorm veel slechter af dan onder Z?
Zouden wij veel slechter af zijn als we Nederland aan Duitsland zouden geven, economisch zijn we eigelijk een deelstaat? Of gewoon meteen het laatste beetje soevereiniteit in een envelop naar Brussel sturen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.567

Dat komt omdat heel veel mensen graag dom meelullen met de menigte. Gewoon negeren die mensen.

Die gasten zijn uit hetzelfde hout gesneden als alle mondkapjes- en 1,5m roepers.

Volgens mij vinden de meeste mensen vooral dat de Oekraïners het zelf mogen beslissen. De meesten willen niet bij Rusland horen en met een klein beetje moderne wapens doen ze de Russen aardig pijn.

Je kunt er verder vanalles van denken. Maar gewoon grondgebied afstaan aan een dictator en zijn bende? Niet handig.

Maar het is wel pijnlijk hoe jij redeneert. Jij had Nederland en de rest van Europa ook maar aan de Duitsers gelaten in ww2. Want waarom zouden we een risico nemen? En dat voor die paar joden toch?

Volgens mij vinden de meeste mensen vooral dat de Oekraïners het zelf mogen beslissen. De meesten willen niet bij Rusland horen en met een klein beetje moderne wapens doen ze de Russen aardig pijn.

Je kunt er verder vanalles van denken. Maar gewoon grondgebied afstaan aan een dictator en zijn bende? Niet handig.

Maar het is wel pijnlijk hoe jij redeneert. Jij had Nederland en de rest van Europa ook maar aan de Duitsers gelaten in ww2. Want waarom zouden we een risico nemen? En dat voor die paar joden toch?
Weet je wel hoeveel geld we daaraan hadden kunnen verdienen gecorrigeerd voor inflatie...

:trollfacex:

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • #6.573
Kijk 'm maar eens full screen op een groter scherm van begin tot eind. Als het je dan nog steeds volledig koud laat, maak ik me serieus zorgen om je psychische gesteldheid...
Ik krijg er wel een opgeblazen gevoel van.
1604007168184.gif

Dat komt omdat heel veel mensen graag dom meelullen met de menigte. Gewoon negeren die mensen.

Die gasten zijn uit hetzelfde hout gesneden als alle mondkapjes- en 1,5m roepers.
Dat is nog makkelijker dan zeggen dat alle zich kritisch wanenende viruswappies op basis van door een paar door miljonairs gesponserde Social Media-kanalen zich nu zonder problemen identificeren als Poetin-pijpers.

Daar doe ik niet aan mee, ik sta er liever wat genuanceerder in.

• #6.576
Dat is nog makkelijker dan zeggen dat alle zich kritisch wanenende viruswappies op basis van door een paar door miljonairs gesponserde Social Media-kanalen zich nu zonder problemen identificeren als Poetin-pijpers.

Daar doe ik niet aan mee, ik sta er liever wat genuanceerder in.
Dat mag.

• #6.577
Vroeger was oorlog wel beter moet ik toegeven. Toen stonden we gewoon nog te juichen wanneer een dorpje met 10.000kg aan freedom werd bevrijd. Mooie tijden waren dat.

200 (7).gif

Zouden wij veel slechter af zijn als we Nederland aan Duitsland zouden geven, economisch zijn we eigelijk een deelstaat? Of gewoon meteen het laatste beetje soevereiniteit in een envelop naar Brussel sturen?
Nou ik pas wel om daarvoor te vechten. Jij zou aan de frontlinie staan?

Volgens mij vinden de meeste mensen vooral dat de Oekraïners het zelf mogen beslissen. De meesten willen niet bij Rusland horen
Ja maar daarbij zien ze Oekraïne dan als een geheel dat Z volgt. Dat er ook mannen en jongens zijn die voor zichzelf willen beslissen liever niet dood te gaan om niet bij Rusland te horen zie ik men aan voorbij gaan.

Vind jij ook dat die vrij zouden moeten zijn om hun land te verlaten?

Nou ik pas wel om daarvoor te vechten. Jij zou aan de frontlinie staan?

Ja maar daarbij zien ze Oekraïne dan als een geheel dat Z volgt. Dat er ook mannen en jongens zijn die voor zichzelf willen beslissen liever niet dood te gaan om niet bij Rusland te horen zie ik men aan voorbij gaan.

Vind jij ook dat die vrij zouden moeten zijn om hun land te verlaten?
Wij geven hier onze soevereiniteit zelfs weg zonder slag, stoot, kogels, granaten en bommen :lol:
We importeren honderdduizenden gelukszoekers en laten een niet democratisch verkozen orgaan, zonder echt parlement met het laatste woord (EU) bepalen hoe en wat verder.

Ik weet niet wat ik erger vind.

Terug
Naar boven