apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Dnieper zou aan het opdrogen zijn rond Nikopol. UA zou dan gemakkelijk(er) kunnen oversteken.
Heeft iemand al global warming geroepen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dnieper zou aan het opdrogen zijn rond Nikopol. UA zou dan gemakkelijk(er) kunnen oversteken.
Deze was 2 of 3 wkn geleden ook al te zien.Lijkt wel een goed in elkaar gezette productie man met al die invalshoeken, zoom images etc. Maar goed wie ben ik. In ieder geval skeptisch.
Denk het niet. Hij heeft veel manschappen verloren.Is dat gezeur rond Prigozjin niet al weken gewoon theater?
Zouden wij veel slechter af zijn als we Nederland aan Duitsland zouden geven, economisch zijn we eigelijk een deelstaat? Of gewoon meteen het laatste beetje soevereiniteit in een envelop naar Brussel sturen?Vind trouwens de attitude van sommige NLers wel maf hoor, ik hoor er die vinden dat UKR zeker niet met de terrorist moet onderhandelen en alle UKR mannen of ze willen of niet zich in die trench warfare meatgrinder moeten storten want Putin mag natuurlijk niet winnen.
Volgens mij staan de vacatures open voor vrijwilligers uit alle landen, maar daar hoor je ze dan niet over.
Ok Putin is heel gemeen enzo dat hij UKR binnenvalt, maar kan iemand mij al uitleggen waarom het ten koste van iedereen moet gaan dat die paar lappen grond perse niet bij Rusland mogen horen? Zijn bijvoorbeeld de inwoners van de Krim sinds hun inname enorm veel slechter af dan onder Z?
Dat komt omdat heel veel mensen graag dom meelullen met de menigte. Gewoon negeren die mensen.Vind trouwens de attitude van sommige NLers wel maf hoor, ik hoor er die vinden dat UKR zeker niet met de terrorist moet onderhandelen en alle UKR mannen of ze willen of niet zich in die trench warfare meatgrinder moeten storten want Putin mag natuurlijk niet winnen.
Volgens mij staan de vacatures open voor vrijwilligers uit alle landen, maar daar hoor je ze dan niet over.
Ok Putin is heel gemeen enzo dat hij UKR binnenvalt, maar kan iemand mij al uitleggen waarom het ten koste van iedereen moet gaan dat die paar lappen grond perse niet bij Rusland mogen horen? Zijn bijvoorbeeld de inwoners van de Krim sinds hun inname enorm veel slechter af dan onder Z?
Kijk 'm maar eens full screen op een groter scherm van begin tot eind. Als het je dan nog steeds volledig koud laat, maak ik me serieus zorgen om je psychische gesteldheid...Ik heb er vluchtig doorheen gekeken omdat ik 't saai vond. Er gebeurt toch niks?
Meh je zult niet de 1e zijn met die zorgen. 't filmpje doet me niet wat ben ik bang.Kijk 'm maar eens full screen op een groter scherm van begin tot eind. Als het je dan nog steeds volledig koud laat, maak ik me serieus zorgen om je psychische gesteldheid...
Volgens mij vinden de meeste mensen vooral dat de Oekraïners het zelf mogen beslissen. De meesten willen niet bij Rusland horen en met een klein beetje moderne wapens doen ze de Russen aardig pijn.Vind trouwens de attitude van sommige NLers wel maf hoor, ik hoor er die vinden dat UKR zeker niet met de terrorist moet onderhandelen en alle UKR mannen of ze willen of niet zich in die trench warfare meatgrinder moeten storten want Putin mag natuurlijk niet winnen.
Is het vreemd dat je geen/weinig empathie hebt voor mensen waar je geen band mee hebt?Kijk 'm maar eens full screen op een groter scherm van begin tot eind. Als het je dan nog steeds volledig koud laat, maak ik me serieus zorgen om je psychische gesteldheid...
Weet je wel hoeveel geld we daaraan hadden kunnen verdienen gecorrigeerd voor inflatie...Volgens mij vinden de meeste mensen vooral dat de Oekraïners het zelf mogen beslissen. De meesten willen niet bij Rusland horen en met een klein beetje moderne wapens doen ze de Russen aardig pijn.
Je kunt er verder vanalles van denken. Maar gewoon grondgebied afstaan aan een dictator en zijn bende? Niet handig.
Maar het is wel pijnlijk hoe jij redeneert. Jij had Nederland en de rest van Europa ook maar aan de Duitsers gelaten in ww2. Want waarom zouden we een risico nemen? En dat voor die paar joden toch?

Ik krijg er wel een opgeblazen gevoel van.Kijk 'm maar eens full screen op een groter scherm van begin tot eind. Als het je dan nog steeds volledig koud laat, maak ik me serieus zorgen om je psychische gesteldheid...
Dat is nog makkelijker dan zeggen dat alle zich kritisch wanenende viruswappies op basis van door een paar door miljonairs gesponserde Social Media-kanalen zich nu zonder problemen identificeren als Poetin-pijpers.Dat komt omdat heel veel mensen graag dom meelullen met de menigte. Gewoon negeren die mensen.
Die gasten zijn uit hetzelfde hout gesneden als alle mondkapjes- en 1,5m roepers.
Dat mag.Dat is nog makkelijker dan zeggen dat alle zich kritisch wanenende viruswappies op basis van door een paar door miljonairs gesponserde Social Media-kanalen zich nu zonder problemen identificeren als Poetin-pijpers.
Daar doe ik niet aan mee, ik sta er liever wat genuanceerder in.
Nou ik pas wel om daarvoor te vechten. Jij zou aan de frontlinie staan?Zouden wij veel slechter af zijn als we Nederland aan Duitsland zouden geven, economisch zijn we eigelijk een deelstaat? Of gewoon meteen het laatste beetje soevereiniteit in een envelop naar Brussel sturen?
Ja maar daarbij zien ze Oekraïne dan als een geheel dat Z volgt. Dat er ook mannen en jongens zijn die voor zichzelf willen beslissen liever niet dood te gaan om niet bij Rusland te horen zie ik men aan voorbij gaan.Volgens mij vinden de meeste mensen vooral dat de Oekraïners het zelf mogen beslissen. De meesten willen niet bij Rusland horen
Wij geven hier onze soevereiniteit zelfs weg zonder slag, stoot, kogels, granaten en bommenNou ik pas wel om daarvoor te vechten. Jij zou aan de frontlinie staan?
Ja maar daarbij zien ze Oekraïne dan als een geheel dat Z volgt. Dat er ook mannen en jongens zijn die voor zichzelf willen beslissen liever niet dood te gaan om niet bij Rusland te horen zie ik men aan voorbij gaan.
Vind jij ook dat die vrij zouden moeten zijn om hun land te verlaten?

Ik heb er vluchtig doorheen gekeken omdat ik 't saai vond. Er gebeurt toch niks?
Laat maar. Het zullen m'n oestrogenen wel zijn dat het me emotioneerde...Is het vreemd dat je geen/weinig empathie hebt voor mensen waar je geen band mee hebt?