XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

NSFW. Een van de meest intense POV beelden uit de oorlog.

En Rusland met een VBIED. Flinke explosie, mist alleen nog nasheed muziek, een hoop zand en je waant je in Syrië.

Jesus man die beelden uit die loopgraven.

Kan je nagaan hoe dat in WW1 moet zijn geweest, toen een groot deel nog met bajonetten gebeurde...

Sommige lijken hun loopgraven niet te kennen, die rond 1m39 vergeet die hoek te controleren :o snap die hele loopgraven eigenlijk niet goed. Als ze bovenaan staan hebben ze toch een enorme power positie? Het beschermd natuurlijk ‘goed’ tegen artillerie maar eenmaal die je gespot heeft landt er vroeg of laat wel eentje op je hoofd.

Hoe dat ook allemaal gefilmd en op het internet geplaatst wordt :o

Ik heb natuurlijk geen echte combat meegemaakt en mijn referentiekader is slechts van slecht beeldmateriaal of uit reconstructies dan wel alles wat je in films en series voorbij ziet komen.
Maar wat mij opvalt is dat alle soldaten die neergemaaid worden, nagenoeg direct op de grond vallen en direct levenloos lijken te zijn. Geen stuiptrekkingen, geen in elkaar zakken, gewoon plof neer en ogenschijnlijk dood? Iemand die daar een verklaring voor heeft?

Ik heb natuurlijk geen echte combat meegemaakt en mijn referentiekader is slechts van slecht beeldmateriaal of uit reconstructies dan wel alles wat je in films en series voorbij ziet komen.
Maar wat mij opvalt is dat alle soldaten die neergemaaid worden, nagenoeg direct op de grond vallen en direct levenloos lijken te zijn. Geen stuiptrekkingen, geen in elkaar zakken, gewoon plof neer en ogenschijnlijk dood? Iemand die daar een verklaring voor heeft?
De 7.62 killed snel in vergelijking met pistoolkalibers. Met zo’n wapens zie ik ze (bijna) allemaal zo snel neervallen (meende dat ‘stopping power’ daar naar refereert) . Is wel grim om te zien

• Like
Waarderingen: Vonk

Meerdere kogels van een groot kaliber in de torso gaat het vrij snel. Het schijnt dat er bij zo'n grote klap zo veel energie in het lichaam komt dat zenuwen in de hele omliggende regio meteen kapotgaan en het hart soms al meteen mee stopt ook zonder dat het hart direct geraakt wordt.

Ik denk ook dat je de laatste ademhappen(als die er zijn) misschien ook niet ziet omdat ze op hun buik liggen en de video niet heel goed is.

Verschrikkelijke beelden.

Had trouwens gelezen dat toen de president van Zuid-Afrika aankwam in Kiev per trein ze expres het luchtalarm in heel de stad hadden aangezet terwijl Kiev op dat moment niet werd aangevallen :D Echte Oekrainse actie.

Groot kaliber en goed schot, zo snel kan het gaan.

En dit was dan maar 1 shot ipv een handvol.

Groot kaliber en goed schot, zo snel kan het gaan.

En dit was dan maar 1 shot ipv een handvol.

Ja zoiets zou ik dan ook verwachten bij de neergeschoten soldaten te zien, maar dat blijft in alle gevallen uit. Ik kan verder ook niet zien hoeveel schoten er raak zijn en exact op welke plek natuurlijk.

Ja zoiets zou ik dan ook verwachten bij de neergeschoten soldaten te zien, maar dat blijft in alle gevallen uit. Ik kan verder ook niet zien hoeveel schoten er raak zijn en exact op welke plek natuurlijk.
Maar dit is ook wel wat je ziet toch? Ze vallen meteen plat en einde verhaal. Zelfde verhaal bij dit hert.

Ik zie overigens echt wel minstens 5 treffers bij die soldaten, meestal liggen ze na 2-3 en dan knallen ze er meteen nog even minstens het zelfde aantal achteraan for good measure.

Maar dit is ook wel wat je ziet toch? Ze vallen meteen plat en einde verhaal. Zelfde verhaal bij dit hert.

Ik zie overigens echt wel minstens 5 treffers bij die soldaten, meestal liggen ze na 2-3 en dan knallen ze er meteen nog even minstens het zelfde aantal achteraan for good measure.

Dat hert zie je nog duidelijk vechten in zijn laatste seconden. Bij de soldaten lijkt het echt direct levenloos te zijn op het moment dat ze neervallen.
Snap goed dat als je er 3-4-5-6-7-8 of meer in je mik krijgt dat het dan zo rap kan gaan.

Dat hert zie je nog duidelijk vechten in zijn laatste seconden. Bij de soldaten lijkt het echt direct levenloos te zijn op het moment dat ze neervallen.
Snap goed dat als je er 3-4-5-6-7-8 of meer in je mik krijgt dat het dan zo rap kan gaan.
En als het een goede jager is dan kan doe zo’n stilstaand hert recht in zijn hart raken.

• Like
Oh zo bedoel je.

Ik denk dat het een combi is van het gewoon niet zo goed kunnen zien of er nog beweging is en het feit dat ze er achteraf nog even 3-5 vol in de torso/nek knallen als ze liggen.

Ik heb zelf ook 0 ervaring, thank god, maar dat zou mijn verklaring zijn.

• Like
Overigens zou ik liever hebben dat ze bij mij die paar extra kogels achteraan geven dan dat ik nog een minuut lang lig te verdrinken in het bloed in mijn longen.

Overigens zou ik liever hebben dat ze bij mij die paar extra kogels achteraan geven dan dat ik nog een minuut lang lig te verdrinken in het bloed in mijn longen.

Een minuut kan je wel ff sufferen toch als je weet dat het je laatste is? Niet zo soft

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.616
In India respawnen ze gewoon.

Spawnpoint en characterclass is wel randomized.

• #6.617
Verschrikkelijke beelden.

Had trouwens gelezen dat toen de president van Zuid-Afrika aankwam in Kiev per trein ze expres het luchtalarm in heel de stad hadden aangezet terwijl Kiev op dat moment niet werd aangevallen :D Echte Oekrainse actie.
Deden ze ook toen Sleepy Joe op visite was.

Een kogel op je kogelwerende vest slaat je redelijk KO. Laat staan meerdere kogels. Laat nog meer staan als er 1 of meer doorheen dringen.

Plus 't beeld is niet echt geweldig dus kleine stuiptrekkingen zijn niet echt goed waar te nemen.

• Like
  • #6.619
Na een headshot beweeg je ook heel weinig.

Terug
Naar boven