- Waardering
- 4.301
- Lengte
- 2m01
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
snap die hele loopgraven eigenlijk niet goed. Als ze bovenaan staan hebben ze toch een enorme power positie? Het beschermd natuurlijk ‘goed’ tegen artillerie maar eenmaal die je gespot heeft landt er vroeg of laat wel eentje op je hoofd.
De 7.62 killed snel in vergelijking met pistoolkalibers. Met zo’n wapens zie ik ze (bijna) allemaal zo snel neervallen (meende dat ‘stopping power’ daar naar refereert) . Is wel grim om te zienIk heb natuurlijk geen echte combat meegemaakt en mijn referentiekader is slechts van slecht beeldmateriaal of uit reconstructies dan wel alles wat je in films en series voorbij ziet komen.
Maar wat mij opvalt is dat alle soldaten die neergemaaid worden, nagenoeg direct op de grond vallen en direct levenloos lijken te zijn. Geen stuiptrekkingen, geen in elkaar zakken, gewoon plof neer en ogenschijnlijk dood? Iemand die daar een verklaring voor heeft?
Ik heb natuurlijk geen echte combat meegemaakt en mijn referentiekader is slechts van slecht beeldmateriaal of uit reconstructies dan wel alles wat je in films en series voorbij ziet komen.
Maar wat mij opvalt is dat alle soldaten die neergemaaid worden, nagenoeg direct op de grond vallen en direct levenloos lijken te zijn. Geen stuiptrekkingen, geen in elkaar zakken, gewoon plof neer en ogenschijnlijk dood? Iemand die daar een verklaring voor heeft?
Groot kaliber en goed schot, zo snel kan het gaan.Ik heb natuurlijk geen echte combat meegemaakt en mijn referentiekader is slechts van slecht beeldmateriaal of uit reconstructies dan wel alles wat je in films en series voorbij ziet komen.
Groot kaliber en goed schot, zo snel kan het gaan.
En dit was dan maar 1 shot ipv een handvol.
Maar dit is ook wel wat je ziet toch? Ze vallen meteen plat en einde verhaal. Zelfde verhaal bij dit hert.Ja zoiets zou ik dan ook verwachten bij de neergeschoten soldaten te zien, maar dat blijft in alle gevallen uit. Ik kan verder ook niet zien hoeveel schoten er raak zijn en exact op welke plek natuurlijk.
Maar dit is ook wel wat je ziet toch? Ze vallen meteen plat en einde verhaal. Zelfde verhaal bij dit hert.
Ik zie overigens echt wel minstens 5 treffers bij die soldaten, meestal liggen ze na 2-3 en dan knallen ze er meteen nog even minstens het zelfde aantal achteraan for good measure.
En als het een goede jager is dan kan doe zo’n stilstaand hert recht in zijn hart raken.Dat hert zie je nog duidelijk vechten in zijn laatste seconden. Bij de soldaten lijkt het echt direct levenloos te zijn op het moment dat ze neervallen.
Snap goed dat als je er 3-4-5-6-7-8 of meer in je mik krijgt dat het dan zo rap kan gaan.
Oh zo bedoel je.Dat hert zie je nog duidelijk vechten in zijn laatste seconden. Bij de soldaten lijkt het echt direct levenloos te zijn op het moment dat ze neervallen.
Snap goed dat als je er 3-4-5-6-7-8 of meer in je mik krijgt dat het dan zo rap kan gaan.
Overigens zou ik liever hebben dat ze bij mij die paar extra kogels achteraan geven dan dat ik nog een minuut lang lig te verdrinken in het bloed in mijn longen.
Deden ze ook toen Sleepy Joe op visite was.Verschrikkelijke beelden.
Had trouwens gelezen dat toen de president van Zuid-Afrika aankwam in Kiev per trein ze expres het luchtalarm in heel de stad hadden aangezet terwijl Kiev op dat moment niet werd aangevallenEchte Oekrainse actie.
Een kogel op je kogelwerende vest slaat je redelijk KO. Laat staan meerdere kogels. Laat nog meer staan als er 1 of meer doorheen dringen.Ik heb natuurlijk geen echte combat meegemaakt en mijn referentiekader is slechts van slecht beeldmateriaal of uit reconstructies dan wel alles wat je in films en series voorbij ziet komen.
Er zijn meer dan zat voorbeelden van mensen met een kogel in hun kop die 't overleven. Nu zal dat niet vaak een 5.56 of 7.62 kogel zijn maar toch