XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

4F462058-9F79-481F-AB7E-A4AB23BBB61E.jpeg

Sky News doet een poging een portret te schetsen van Yevgeny Prigozhin. Een fascinerend figuur!

The sound of silence houden ze goed vol. Weinig beweging?

Ik heb het gevoel dat het ze (Oekraïne) wat tegenvalt. De laatste dagen zien we ook geen beelden meer van heroverde dorpen.
Hier een analyse van de eerste twee weken van het offensief door de Nederlandse Staatsomroep:
https://nos.nl/collectie/13937/vide...kraiens-tegenoffensief-dit-is-wat-we-nu-weten

“Wat tegenvalt” is een understatement. Er gaan daar elke dag over de duizend Oekrainse mannen dood. Vraag me echt oprecht af wanneer het overgebleven Oekrainse volk in opstand komt tegen deze totaal van de pot gerukte strategie. Dit kan je toch niet lang blijven volhouden zo?

Ik snap niet dat Zelensky -zo lijkt het- zoveel mensen om zijn vinger kan winden, en hem geloven. Of het nu Oekraïners zijn die sterven of Russen ! het is al erg genoeg dat deze worden misbruikt.

Wie denkt te weten wat er zich allemaal afspeelt in deze oorlog is heel naïef. We worden door alle partijen al meer dan 40 jaar belogen. We kunnen enkel afgaan op acties uit het verleden. De NATO is een oorlogszuchtig beest.... al de rest is mist.

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven