- Waardering
- 10.936
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier de oproep van Prigozhin, inclusief vertaling naar het Engels:
Ik weet dat jij goed getraind bent in het overal iets achter zoeken, maar dat lijkt me sterk in dit geval.De laatste keer toen we zo'n filmpje zagen liepen de Oeks in een dikke hinderlaag in Bakhmut.
Hij is een beter acteur dan Zelensky. Oscar waardig zelfs.
Die hele oorlog is 1 grote manipulatieve mindfuck psy-op van alle kanten.Ik weet dat jij goed getraind bent in het overal iets achter zoeken, maar dat lijkt me sterk in dit geval.
Mocht je toch gelijk hebben dan is dit zeker Oscar-waardig.
Ik volg het amper meer. Niks van wat je ziet kan je voor waar aannemen. Dit gedoe met die Wagner baas is wel komischDie hele oorlog is 1 grote manipulatieve mindfuck psy-op van alle kanten.
Nee joh, je verward jezelf.Die hele oorlog is 1 grote manipulatieve mindfuck psy-op van alle kanten.
Maar wat is dan het doel?Mij lijkt dit toch echt een opgezet spektakelstuk. Kan bijna niet anders.
Troepen stiekem terug trekken om Oekraïne plat te bombarderen?
KanTroepen stiekem terug trekken om Oekraïne plat te bombarderen?
Landseigen opstandelingen aanvallen is toch uit den boze?Dus een leger huurlingen van 25.000 man sterk pleegt een coup in de Russische federatie en loopt tegen 0,0% weerstand.
En sommigen hier vinden dit plausibel klinken?
Hij was allang gedronestriked als ie een bedreiging vormde.
Blijft toch gokken tot het zover is
Opstandelingen of plegers van een coup d'état?Landseigen opstandelingen aanvallen is toch uit den boze?
Opstandelingen of plegers van een coup d'état?
Dat laatste wordt overal hardhandig neergeslagen.