AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Nou, als Wagner er de brui aangeeft moet dat opgevuld worden, als dat niet goed verloopt kan Oekraïne makkelijker terrein terug winnen en daar kan Putin dan weer Progozjin de schuld van geven.

Zou kunnen, acht ik niet heel waarschijnlijk.

Ik zou het heel vet vinden als dit allemaal soap was en wagner zich juist klaar maakt om vol gas offensief uit te voeren. Psyop van de geschiedenis dan, na die toespraak van Putin net.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.742
Misschien is deze hele oorlog wel een AI deepfake en worden we morgen wakker uit de Metaverse in het jaar 2321.

1687594984611.png

Interest Reaction GIF

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.747
Dus.

Het Russische leger ligt in de knoop met zijn huurlingen leger. Een halve coup d'état. Overal chaos. Russische steden die worden ingenomen, kolonnes onderweg naar Moskou.

En ondertussen slaat het Oekraïnse leger met haar almachtige Amerikaanse/NAVO wapentuig nog geen deuk in een pakje boter met hun glorieuze zomerse tegenoffensief.

Mmkay

Ja ik ga voor de AI simulatie

• Haha
Waarderingen: Vonk
Dus.

Het Russische leger ligt in de knoop met zijn huurlingen leger. Een halve coup d'état. Overal chaos. Russische steden die worden ingenomen, kolonnes onderweg naar Moskou.

En ondertussen slaat het Oekraïnse leger met haar almachtige Amerikaanse/NAVO wapentuig nog geen deuk in een pakje botter met hun glorieuze zomerse tegenoffensief.

Mmkay

Helemaal niet kort door de bocht hoor. :)

Dus.

En ondertussen slaat het Oekraïnse leger met haar almachtige Amerikaanse/NAVO wapentuig nog geen deuk in een pakje botter met hun glorieuze zomerse tegenoffensief.

Mmkay

Beter even afwachten wat er in rusland gebeurt de aankomende dagen, misschien is een Oekraïens offensief helemaal niet meer nodig.

Beter even afwachten wat er in rusland gebeurt de aankomende dagen, misschien is een Oekraïens offensief helemaal niet meer nodig.
Voor zover wij dat uit onze media op kunnen maken heeft Poetin in ieder geval een nieuwe uitdaging die even opgelost moet worden voordat hij zijn project in Oekraïne voort kan zetten.

Voor zover wij dat uit onze media op kunnen maken heeft Poetin in ieder geval een nieuwe uitdaging die even opgelost moet worden voordat hij zijn project in Oekraïne voort kan zetten.
Maar als Putin zijn mensen uit Oekraïne moet halen om Wagner uit Rostov te verjagen zou ik gewoon even wachten als Oekraïne zijnde.

Wit Rusland de volgende?

Luka is al lekker met de familie naar de zon vertrokken.

Zou wel episch zijn als hij gewoon voor goed vertrekt met z'n familie. Zoek het maar uit met je pleurisbende.
Ontstaat daar dan ook niet een pleurisbende? Ging daar politiek ook al niet zo lekker.

Terug
Naar boven