AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

De Amerikaanse inlichtingendiensten zaten er destijds ook niet ver naast toen de inval van Rusland in Oekraïne er aan zat te komen. Daarom is mijn inschatting dat ze ook nu niet ver naast de waarheid zitten. Maar natuurlijk besef ik ook wel dat dit ook een informatie-oorlog is.

Het tweede aan het eerste verbinden lijkt me weinig grond om deze voorbarige conclusie op te trekken.

Zo beschreven ze ondermeer in mei 2022 dat Rusland hun raketten op waren…

En dat de Russen hun wapens op waren en bijgevolg de Oekraïners met een schop te lijf gaan.

Laatst bewerkt:
Zo beschreven ondermeer in mei 2022 dat Rusland hun raketten op waren…

En dat de Russen hun wapens op waren en bijgevolg de Oekraïners met een schop te lijf gaan.
Ik had van de week gelezen dat die Wagner baas waarschijnlijk vast zit of dood is. Nu lees ik hier https://www.volkskrant.nl/nieuws-ac...opstand-aan-om-in-dienst-te-blijven~b8b5fad9/ dat hij in Belarus schijnt te zijn... Die Amerikanen veranderen hun berichtgeving nog sneller dan het weer in Nederland momenteel...

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.566
Een wijs iemand zei ooit:
Fool me once, shame on me.
Fool me twice.... I can't get fooled again.

Krimbrug geraakt?

Lijkt het wel op, je zou daar dus op vakantie zijn nu en niet weg kunnen :eek:

Tsja, je kon er op wachten natuurlijk. Nu is dit geen full blown raketaanval op een resort of vol strand met 83937393 doden tot gevolg, maar wel vervelend.

Ik denk dat we dit een beetje als laatste stuiptrekkingen moeten zien. Na 6 weken offensief hebben ze geloof ik netto meer gebied prijs moeten geven dan dat ze veroverd hebben en dat allemaal ten koste van zeer zware verliezen.

Dit is nu schijnbaar de max van waar ze toe in staat zijn… Dat is ergens wel een geruststellende gedachte.

Tsja, je kon er op wachten natuurlijk. Nu is dit geen full blown raketaanval op een resort of vol strand met 83937393 doden tot gevolg, maar wel vervelend.

Ik denk dat we dit een beetje als laatste stuiptrekkingen moeten zien. Na 6 weken offensief hebben ze geloof ik netto meer gebied prijs moeten geven dan dat ze veroverd hebben en extreem zware verliezen geleden. Dit is schijnbaar de max van waar ze toe in staat zijn.

Ja zo kun je het ook bekijken :D

Ja zo kun je het ook bekijken :D

Nou ja… is toch zo? De schade aan die brug zullen ze wel fixen en het getroffen gezin bestaande uit vader, moeder en dochter (ouders zijn dood, kind zwaargewond) had beter moeten weten.

In het grootste land ter wereld had je ook een andere vakantiebestemming uit kunnen zoeken.

Nou ja… is toch zo? De schade aan die brug zullen ze wel fixen en het getroffen gezin bestaande uit vader, moeder en dochter (ouders zijn dood, kind zwaargewond) had beter moeten weten.

In het grootste land ter wereld had je ook een andere vakantiebestemming uit kunnen zoeken.

Ja keuze genoeg voor veiligere bestemmingen. Komt in het westen ook wat arrogant over als je nu persé naar de Krim wilt gaan op vakantie, in deze tijd.

Rusland lijkt alleen maar zo groot door de Mercatorprojectie en bestaat voornamelijk uit Siberië.

Ze kunnen daar beter zoeken naar het onstaan van de mensheid.
Die mensen zijn uiteindelijk naar het westen getrokken. Alleen de dommen zijn achtergebleven, tis net Afrika, maar dan kouder en grijzer.
Naar de USA? Maar de mensen daar zijn toch de allerdomste?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.579
Ze kunnen daar beter zoeken naar het onstaan van de mensheid.
Die mensen zijn uiteindelijk naar het westen getrokken. Alleen de dommen zijn achtergebleven, tis net Afrika, maar dan kouder en grijzer.
De mens is vanuit Afrika naar wat nu Rusland heet getrokken en de slimmen zijn toen westwaards gegaan? Maar hoe zijn mensen dan zuid-oostelijk van Rusland in China gekomen?

Wat denk jij hiervan @Schwarzeneggertje ?

De mens is vanuit Afrika naar wat nu Rusland heet getrokken en de slimmen zijn toen westwaards gegaan? Maar hoe zijn mensen dan zuid-oostelijk van Rusland in China gekomen?

Wat denk jij hiervan @Schwarzeneggertje ?
Die zijn uit de bocht gevlogen. Dit is wel interessante materie, er komen steeds nieuwe inzichten, ook over verschillen tussen groepen in erfelijk bepaalde intelligentie en evolutionair nieuwe kenmerken. Een goede introductie is Stephen Jay Gould: The Mismeasurement of Man.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven