- Waardering
- 20.663
Ik ben diep beledigd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je lang genoeg westwaarts gaat kom je vanzelf ten oosten van waar je begon uit. Beetje alcohol drinken en je komt zuid-oostelijk uit.De mens is vanuit Afrika naar wat nu Rusland heet getrokken en de slimmen zijn toen westwaards gegaan? Maar hoe zijn mensen dan zuid-oostelijk van Rusland in China gekomen?
Wat denk jij hiervan @Schwarzeneggertje ?
Voor wegverkeer is de brug in ieder geval tot 15 september volledig afgesloten, dus Russische vakantiegangers die per auto zijn gekomen, zullen over het Oekraiense vasteland, door door Rusland bezet gebied, terug moet rijden. Lijkt me geen fijn ritje. Maar goed, ze waren twee weken geleden al gewaarschuwd:je zou daar dus op vakantie zijn nu en niet weg kunnen![]()
Voor wegverkeer is de brug in ieder geval tot 15 september volledig afgesloten, dus Russische vakantiegangers die per auto zijn gekomen, zullen over het Oekraiense vasteland, door door Rusland bezet gebied, terug moet rijden. Lijkt me geen fijn ritje. Maar goed, ze waren twee weken geleden al gewaarschuwd:
Er zijn apen vertrokken uit Afrika, die ontwikkelde zich tot mensen in Azië, vandaar uit, naar het westen en via het noordoosten over land naar Amerika. Maar ook terug naar noordelijk Afrika. Door veel ijs, extreem lage waterstanden, waardoor je veel meer landmassa had, konden ze van Rusland naar Amerika lopen. Kost een beetje tijd, maar er was toch niet veel entertainment, dus creëerde ze zelf wat wandeltochtjes.De mens is vanuit Afrika naar wat nu Rusland heet getrokken en de slimmen zijn toen westwaards gegaan? Maar hoe zijn mensen dan zuid-oostelijk van Rusland in China gekomen?
Wat denk jij hiervan @Schwarzeneggertje ?
Kan ik moeilijk beoordelen, maar ik vermoed dat een ritje door de regio's Cherson - Zaporizhia - Donetsk iets risicovoller is dan de Krim?Ze zijn nu op vakantie in russisch bezet gebied dus dat ze door zo'n gebied moeten rijden maakt niks uit.
Fuk man, dat is een luisterboek van 8, acht uur.Die zijn uit de bocht gevlogen. Dit is wel interessante materie, er komen steeds nieuwe inzichten, ook over verschillen tussen groepen in erfelijk bepaalde intelligentie en evolutionair nieuwe kenmerken. Een goede introductie is Stephen Jay Gould: The Mismeasurement of Man.
Nog een rol weggelegd voor de aliens?Er zijn apen vertrokken uit Afrika, die ontwikkelde zich tot mensen in Azië, vandaar uit, naar het westen en via het noordoosten over land naar Amerika. Maar ook terug naar noordelijk Afrika. Door veel ijs, extreem lage waterstanden, waardoor je veel meer landmassa had, konden ze van Rusland naar Amerika lopen. Kost een beetje tijd, maar er was toch niet veel entertainment, dus creëerde ze zelf wat wandeltochtjes.
Het was een barre tijd, mensen aten mensen, en waarschijnlijk veel, sommigen gingen van ellende in een holle boom de oceaan op. Die vonden hun thuis Australië etc.
Je moet maar durven![]()
Dit zegt het ISW er nu over:Kan ik moeilijk beoordelen, maar ik vermoed dat een ritje door de regio's Cherson - Zaporizhia - Donetsk iets risicovoller is dan de Krim?
Dit zegt het ISW er nu over:
The Kerch Strait Bridge is along one of two ground lines of communication (GLOCs) supporting Russia’s southern force grouping, with the other route passing through occupied Donetsk, Zaporizhia, and Kherson oblasts. This sole remaining logistics route is now a single point of failure for the supply of the large numbers of mechanized Russian forces in southern Ukraine needed to resist Ukrainian counteroffensives. Russian and occupation officials have nevertheless continued to promote occupied Crimea as a tourist destination, however, urging Russian civilians to drive through and to a warzone rather than advising them to avoid it as a responsible government would.
Ik vraag me dan af wat de gedachte is achter het nog steeds blijven promoten van de Krim als vakantiebestemming. Downplayen en een beeld schetsen alsof er niks aan de hand is?

Blijft natuurlijk een vorm van bescherming. Beide zijden doen het (zie laatst bv kramatorsk). Kunnen na een strike dan klagen dat ze burgerdoelen aanvallen.Ik vraag me dan af wat de gedachte is achter het nog steeds blijven promoten van de Krim als vakantiebestemming.
Ah, toeristen gebruiken als menselijk schild. Zo had ik er nog niet naar gekeken...Blijft natuurlijk een vorm van bescherming. Beide zijden doen het (zie laatst bv kramatorsk). Kunnen na een strike dan klagen dat ze burgerdoelen aanvallen.
Best is dat je zo weinig mogelijk fanboy’ed wil je de zaken wat nuchter bekijken.Ah, toeristen gebruiken als menselijk schild. Zo had ik er nog niet naar gekeken...
“When people ask me, ‘How do you differentiate whether it is fake or true?’ Indeed it is very difficult in such an informational flow,” said Vitiuk. “I say, ‘Everything that is against our country, consider it a fake, even if it's not.’ Right now, for our victory, it is important to have that kind of understanding, not to be fooled.”
![]()
How The FBI Helps Ukrainian Intelligence Hunt ‘Disinformation’ On Social Media
In an interview, a senior Ukrainian official defined “disinformation” as any news that contradicts his government’s message.www.leefang.com
Beetje wat Nu.nl ook doet.Beetje wat rusland ook doet dus, de waarheid is ver te zoeken aan beide kanten.
Waarschijnlijk wel. Ik weet het niet zeker natuurlijk gezien hun informatie geweerd wordt uit onze media.Beetje wat rusland ook doet dus, de waarheid is ver te zoeken aan beide kanten.
Waarschijnlijk wel. Ik weet het niet zeker natuurlijk gezien hun informatie geweerd wordt uit onze media.
Vind het gek wat voor een geoliede machine de media in alle Westerse landen wel is. In al die landen zitten de berichten min of meer op eenzelfde lijn waardoor ze natuurlijk een stuk overtuigender overkomt.
pwestpathfinder.com
Voor wie niet weet waar ik op doel: