AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Volgens mij zijn er heel wat tegelijk op koers gezet en hoe goed je luchtafweer ook is, 100% is deze nooit natuurlijk.
Hoe groot moet zo’n drone wel niet zijn een een dergelijk groot explosief te vervoeren en 500 km te kunnen vliegen? Die kan je om toch onmogelijk missen?

Hoe groot moet zo’n drone wel niet zijn een een dergelijk groot explosief te vervoeren en 500 km te kunnen vliegen? Die kan je om toch onmogelijk missen?

Als ze er 11 sturen en je hebt daar op dat moment maar 10 luchtafweerraketten :dunno:

Dan kan je op zijn minst het luchtalarm laten afgaan.

Zou je wel zeggen ja, maar als dat het enige argument is dat Rusland er zelf achter moet zitten. Dan zeg ik op mijn beurt; dan zou je toch juist dat alarm af laten gaan, om zo je false flag wat kracht bij te zetten.
Anyway we zullen het toch nooit weten, dus oeverloos discussieren hierover heeft weinig zin. Ik ben eerder benieuwd wat Herr Putin voor antwoord heeft op deze provocaties (of zelf gebezigde false flag operatie ;))

Zou je wel zeggen ja, maar als dat het enige argument is dat Rusland er zelf achter moet zitten. Dan zeg ik op mijn beurt; dan zou je toch juist dat alarm af laten gaan, om zo je false flag wat kracht bij te zetten.
Anyway we zullen het toch nooit weten, dus oeverloos discussieren hierover heeft weinig zin. Ik ben eerder benieuwd wat Herr Putin voor antwoord heeft op deze provocaties (of zelf gebezigde false flag operatie ;))
Geen antwoord. 2 drones die op een leegstaand gebouw vliegen. Is gevaarlijker om hier in Nederland op een fistival rond te lopen op de coolsingel.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Klopt, maar vergelijkbare kortzichtige theorieën worden wel vaak aangehaald om tegen Zelensky/NAVO/VS te gebruiken.

Is 't echt kwijtschelding als je er een wederdienst voor krijgt?

• Like
Waarderingen: Vonk
Geen antwoord. 2 drones die op een leegstaand gebouw vliegen.
Leegstaand? Hoe kom je daarbij? Volgens deze bron heeft Yandex (Het Russische Google zeg maar) alle nachtdiensten gecanceld na de aanslag op ditzelfde gebouw afgelopen weekend en er zouden meerdere overheidsdiensten zijn gevestigd in dit gebouw.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.819
Voor niets gaat de zon op, wat denken jullie zelf?

Terug
Naar boven