AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Kunnen wij niet beter dit soort drones geven aan Oekraïne ipv tanks en F-16’s?
Nope, F 16 richt meer schade aan onder Russische burgers.
De grens van wat Russische grondgebied is, is op het moment erg onduidelijk, dus ik snap die aanvallen op Moskou wel.
Laat putin maar met een voorstel komen terwijl Oekraïne Moskou bestookt. Als Oekraïne en de navo tevreden zijn, stoppen ze vanzelf.

Hij krijgt wel steeds meer praatjes. Stoer doen en dan andere mensen om hulp vragen. 😂

En het was toch een kamikaze?

• Like
Waarderingen: Vonk

Hij krijgt wel steeds meer praatjes. Stoer doen en dan andere mensen om hulp vragen. 😂

En het was toch een kamikaze?

Het is echt een mongooltje.

Elke dag gaan er 1000+ van zijn jongens en mannen dood doordat ze gedwongen worden kansloze aanvallen uit te voeren en het enige wat hij kan doen is lege kantoorgebouwen aanvallen en zich vervolgens daarvoor op de borst slaan.

Ik wacht op de dag dat ze een Gadaffi met hem doen.

Elke dag gaan er 1000+ van zijn jongens en mannen dood doordat ze gedwongen worden kansloze aanvallen uit te voeren en het enige wat hij kan doen is lege kantoorgebouwen aanvallen en zich vervolgens daarvoor op de borst slaan.

Oekraïne verliest manschappen met het verdedigen van eigen grond gebied.
Welk deel hiervan begrijp je niet ? Zo moeilijk is het toch niet.

Ik vind Putin maar een 'mongooltje'..

Wel apart dat er bij de drone aanval al gefilmd werd voodat de drone insloeg.

Ik vind Putin maar een 'mongooltje'..

Wel apart dat er bij de drone aanval al gefilmd werd voodat de drone insloeg.

Die wolkenkrabbers daar zijn een soort toeristische trekpleister waar je vanaf de hoogste verdieping van het hoogste gebouw een view hebt over heel Moskou. Best logisch dus dat daar altijd mensen zijn en dat ze filmpjes / foto’s maken.

Ze kunnen beter een ziekenhuis treffen in Moskou zoals de Russen ook doen in Oekraine :emo:

Dan ben je je leven niet veilig daar... Die mensen hebben mogelijk een gezin waar ze voor moeten zorgen en hebben een baan nodig om het gezin te kunnen onderhouden toch.
Als dat echt zo is zou de gemiddelde Rus op de lange termijn toch juist baadt hebben bij een strijd tegen Poetin.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Iets verdedigen is imo wel wat anders dan iets actief aanvallen.
Snap ik. Ik reageer op tallsmall dat ze opgeblazen moeten worden omdat ze de oorlog steunen vanwege de belasting die ze betalen. Zomaar een wilde gok, maar ik gok dat die russen liever belastingvrij hun boodschappen enz kunnen betalen en de oorlog niet steunen😉.

Terug
Naar boven