AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.841

Natuurlijk zal quid pro Joe nooit vervolgd worden. Voor dat zoiets zou gebeuren krijgt hij toevallig een beroerte.

Laatst bewerkt:
De perfecte deepstate kandidaat. Wanneer de corruptie dan bijna aan het licht komt kan je hem gewoon Jeffrey Epsteinen.
Ik zat net een short te kijke op you tube en dat ging over epstein. En dat 1 van zijn mederwerkers zelfmoord had gepleegd in 2022. \Dacht bij me zelf dat is toevallig :roflol:
1690894042741.png

• #7.845

Natuurlijk zal quid pro Joe nooit vervolgd worden. Voor dat zoiets zou gebeuren krijgt hij toevallig een beroerte.
En voor wie het gemist heeft of alweer vergeten is:

Trump was impeached voor het onder druk zetten van Oekraïne in een telefoongesprek om dat corruptie onderzoek van Burisma (en hun banden met de Biden's) te herstarten.
Mooie backfire dit.

• #7.846
De vraag is nu, in hoeverre is dit terug te leiden naar Obama?

Dat Joe dit deed als VP onder Obama terwijl Obama hier geen vinger van in de pap had, laat staan er niets van af wist, is zeer onwaarschijnlijk.

"10 for the big guy".
Maar wie is de big guy? Joe? Barack? Of toch Micheal Obama?

Die man heeft er volgens mij al 10 gehad inmiddels. Wandelend lijk.
Het is verschrikkelijk met die oude lijken bij beide partijen.

Mitch McConnal die live een beroerte oid krijgt, Feinstein die een heel verhaal wil houden en medewerkers haar vertellen dat ze gewoon 'aye' moet zeggen.

• #7.850
Deze mensen hebben (of vertegenwoordigen) de macht in de VS, ik vind dat even eng als een Poetin of Zelensky.
Veel enger. Poetin is tenminste nog cognitief in orde. Een McConnel of Biden zijn al een tijdje ver heen.

Wie is (of zijn) dan de puppetmaster(s) vraag je je dan af.

Want ze hebben nog niet genoeg land.
Maar is dat de enige reden waarom we die gekke paki's toestaan om nukes te hebben :roflol:
Nukes zijn het enige wat ervoor kan zorgen dan een ander land jouw land niet binnenvalt. Er zullen dus langzaam echt wel landen bijkomen met nukes.

Hoeft toch niet persee vanaf Oekraiens grond gebied te komen. Kan toch ook door iemand opgelaten zijn op de hoek van de staart. Misschine wel door die persoon die het filmde.
Klopt, niet elke in Rusland neergekomen drone komt uit Oekraïne. Deze kleinere halen die afstand niet.
Maar dan stonden ze toch leeg? :dunno:
Ja want de diensten waren al gekenselt.

Dus de Russen wisten dit. Waarom geen luchtalarm, om de falseflag op te luisteren?
Misschien kapot, of ze willen de bevolking niet bang maken.
Geen idee, de tactiek van Rusland komt nooit uit de verf, alleen maar stukjes gaan goed. Daardoor niet te voorspellen.

Het ironische is juist dat Amerika de rebellen (terorristen) steunt. Rusland steunt de regering van Assad.
rebellen is niet gelijk aan terroristen

De US zit er om tegen IS te vechten, volgens mij doen ze maar weinig tegen de troepen van Assad of de rebellen die tegen Assad vechten.

• #7.854
rebellen is niet gelijk aan terroristen

De US zit er om tegen IS te vechten, volgens mij doen ze maar weinig tegen de troepen van Assad of de rebellen die tegen Assad vechten.
One man's terrorist is another man's freedom fighter.

IS, dat is toch diezelfde groep die Amerika heeft gecreëerd om tijdens hun Arabische 'lente' het Midden-Oosten te ontwrichten om zo, onder andere, regime change door te kunnen voeren in landen waar ze problemen mee hadden, zoals Syrië, omdat het bondgenoot is van Rusland.

Of was dat een complottheorie? Net zoals het een complottheorie is dat Al-Qeada eigenlijk ontstaan is uit de door de CIA getrainde Mujahideen tijdens de Soviet invasie van Afghanistan. Iets met operation Cyclone.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
  • #7.855
En voor wie het gemist heeft of alweer vergeten is:

Trump was impeached voor het onder druk zetten van Oekraïne in een telefoongesprek om dat corruptie onderzoek van Burisma (en hun banden met de Biden's) te herstarten.
Mooie backfire dit.
Sleepy Joe Bribem heeft dit trouwens letterlijk toegegeven tijdens een interview.

*Son of a b*ch.

One man's terrorist is another man's freedom fighter.

IS, dat is toch diezelfde groep die Amerika heeft gecreëerd om tijdens hun Arabische 'lente' het Midden-Oosten te ontwrichten om zo, onder andere, regime change door te kunnen voeren in landen waar ze problemen mee hadden, zoals Syrië, omdat het bondgenoot is van Rusland.

Of was dat een complottheorie? Net zoals het een complottheorie is dat Al-Qeada eigenlijk ontstaan is uit de door de CIA getrainde Mujahideen tijdens de Soviet invasie van Afghanistan. Iets met operation Cyclone.
Is het niet meer: de vijand van mijn vijand is mijn vriend?

Volgens mij hebben de VS niet IS 'gecreëerd', dat is idd een complottheorie. Ze hebben ze wel laten ontstaan door allerlei mensen van oa het regime van Saddam Hoessein samen in een kamp te stoppen.

Ken je de grap nog dat wij alleen de democratische oppositie zouden steunen, alleen met dingen niet oorlogsmateriaal.

In Rambo 3 en in een James Bond film met Roger Moore vond het Westen die Muddahijin nog vrijheidsstrijders naar Romantisch beeld.

Ik kijk met weemoed terug naar de foto's uit de jaren zestig en zeventig uit Iran en Egypte. Dat zag er veelbelovend uit.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven