- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Valt me wel op dat niemand op tv dit vandaag op z'n Kaags afspreekt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt me wel op dat niemand op tv dit vandaag op z'n Kaags afspreekt.
Is weer eens wat anders dan opblazen met een onderzeeër.
Wat ook weer de prijs en dus de winst voor LNG uit de VS zal opdrijven.Dat gas zal dan wel over zee blijven komen, ongetwijfeld is dst duurder.
Europa zal hier wel op allerlei manieren last van krijgen, daar maak ik me geen illusies over.Wat ook weer de prijs en dus de winst voor LNG uit de VS zal opdrijven.
Wat een meesterzet weer.
De intro kan je skippen maar verder wel erg interessant… in het kort wordt uitgelegd hoe zo’n mega pipeline als Nordstream 2 eigenlijk is gebouwd. Moeilijk voor te stellen hoeveel werk daar in is gestoken, pff.
Zelf gevoel hebben? We verpatsen bijna alles ja 😶Ja jammer. Gas of graan gebruiken om de buitenlandse politiek te beïnvloeden wordt blijkbaar niet gewaardeerd. Er zijn grenzen. Maar wel mooi dat ze zulke dingen kunnen maken. Ik vond de krimpkous slim, slim door eenvoud.
Misschien was het ook gewoon niet zo'n slim plan om ons gas daar vandaan te halen, terwijl we zelf genoeg hebben.
Zeer onwaarschijnlijk volgens de experts die ik er over heb gehoord, vooral vanwege artikel 5.![]()
Belarus voert spanning met Polen op: 'Grote middelvinger naar NAVO'
De spanningen aan de Pools-Belarussische grens lopen in rap tempo op. De NAVO houdt de situatie scherp in de gaten. Wat zijn de gevolgen van mogelijke escalatie van het conflict? "Zo begon de inval in Oekraïne ook."www.nu.nl
Eindelijk actie?

'Rusland bereidt valse vlag-operatie voor bij Belarussische raffinaderij' - https://nos.nl/l/2484912#UPDATE-container-71151278
Rusland op weg naar de derde wereld oorlog? Ziek volkje.
Alleen bestond Israël niet, is het geen buurland van Duitsland en voerde Israël toen geen oorlog met Duitsland.Litouwen trekt ruim duizend verblijfsvergunningen Russen en Belarussen in
Litouwen heeft meer dan duizend verblijfsvergunningen ingetrokken van Russen en Belarussen. Volgens de autoriteiten vormen zij een bedreiging voor de nationale veiligheid.
De regering had inwoners onlangs een vragenlijst gestuurd, waarin gevraagd werd naar hun mening over de invasie van Rusland in Oekraïne en de status van het door Rusland bezette schiereiland de Krim. De antwoorden op die vragen hebben een rol gespeeld bij het besluit tot uitzetting.
De Belarussische oppositieleider Svetlana Tichanovskaja zegt in contact te staan met de Litouwse autoriteiten om te "voorkomen dat onschuldige mensen die geen banden hebben met het regime worden gedupeerd".
De oppositieleider vluchtte na de verkiezingen in 2020 naar Litouwen en woont daar sindsdien. Dit voorjaar werd ze in Belarus bij verstek veroordeeld tot vijftien jaar celstraf. Ze werd schuldig bevonden aan een poging de macht te grijpen in het land.
Dit is toch hetzelfde als wat de nazi’s deden eind jaren 30? Hitler vond dat Joden ook een bedreiging vormden voor de nationale veiligheid.
Alleen bestond Israël niet, is het geen buurland van Duitsland en voerde Israël toen geen oorlog met Duitsland.
Wel weten ze in Litouwen hoe het is om in een strafkamp te leven onder de Russen, dus je vergelijking hast op alsof Israël vanaf 1933 Duitsers zou uitzetten.
Wat een vergelijking weer..Dit is toch hetzelfde als wat de nazi’s deden eind jaren 30? Hitler vond dat Joden ook een bedreiging vormden voor de nationale veiligheid.