XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Dank allen! Minder zorgen dan haha, nog steeds wel zorgen, maar dat is met die hele oorlog natuurlijk.
En dat is terecht.
Onaangekondigd boven navo grondgebied vliegen, in lastige tijden is niet slim.
Turkse schepen aanhouden op de zwarte zee, in lastige tijden is niet slim.
De Russen trekken de navo langzaam maar zeker de oorlog in.
Putin moet misschien wel, hij heeft steeds minder opties. Het moet groter, man tegen man verliezen ze.Tank tegen tank verliezen ze ook. En Rusland heeft geen voorraad, het beste spul is al aan het front en werkt niet zo goed.
Meer of beter kunnen ze niet maken en inkopen is verschrikkelijk duur nu de roebel steeds minder waard wordt.
De sancties voelen ze al wel, en dat wordt niet minder.

NAVO is anders dan USA. En Oekraïne is geen lid van NAVO toch? Anders hadden we allemaal al oorlog gehad.
Since the war began, the Biden administration and the U.S. Congress have directed more than $75 billion in assistance to Ukraine, which includes humanitarian, financial, and military support. Ligt waarschijnlijk al hoger nu. Maar ag 75 billi kleingeld ja.

Oekraïne krijgt toch niets anders dan hulp van de navo en Amerika 😂😂

Die acteur heeft zijn rondje laatst nog gedaan ja.

• Like
Waarderingen: Vonk
Since the war began, the Biden administration and the U.S. Congress have directed more than $75 billion in assistance to Ukraine, which includes humanitarian, financial, and military support. Ligt waarschijnlijk al hoger nu. Maar ag 75 billi kleingeld ja.

Oekraïne krijgt toch niets anders dan hulp van de navo en Amerika 😂😂

Die acteur heeft zijn rondje laatst nog gedaan ja.
Ja maar Biden en US Congress is nogmaals niet hetzelfde als 'NAVO'.

ja daarom zeg ik ook usa/navo die Oekraïne helpen.

Of beweer jij nu dat de navo helemaal geen hulp biedt?

Ik zeg in principe 2 dingen:

1. Je doet alsof USA hetzelfde is als NAVO. Als geen ander land steun biedt aan Oekraïne, dan is het alsnog USA én NAVO. Bedoel, je zegt toch ook niet Nederland/NAVO?

2. Ik weet niet of NAVO als geheel hulp biedt, ik dacht enkel dat we dat deden bij NAVO leden (en dat is Oekraïne niet).

Edit: (Is het trouwens niet NATO? Of denk ik dan aan iets anders?)

NATO is helping to coordinate Ukraine’s requests for assistance and is supporting Allies in the delivery of humanitarian and non-lethal aid. Through NATO, Allies have already pledged EUR 500 million to meet Ukraine’s critical needs, including fuel, demining equipment and medical supplies.

Tja, of dit tecnnisch/juridisch gezien betekent dat de NAVO zelf hulp biedt zou ik niet durven zeggen maar de facto komt het er natuurlijk wel op neer.

• Like
Waarderingen: Vonk
NATO is helping to coordinate Ukraine’s requests for assistance and is supporting Allies in the delivery of humanitarian and non-lethal aid. Through NATO, Allies have already pledged EUR 500 million to meet Ukraine’s critical needs, including fuel, demining equipment and medical supplies.

Tja, of dit tecnnisch/juridisch gezien betekent dat de NAVO zelf hulp biedt zou ik niet durven zeggen maar defacto komt het er naturlijk wel op neer.

Ja, ik zou dan opzich wel zeggen dat ze helpen ja!

Nee, je denkt niet aan iets anders, je verengelst.

NATO is NAVO, Engels vs Nederlands, Treaty vs. Verdrag.

Dankje :thumb:

Tja, of dit tecnnisch/juridisch gezien betekent dat de NAVO zelf hulp biedt zou ik niet durven zeggen maar de facto komt het er natuurlijk wel op neer.
Zonder de hulp van usa/navo zou Oekraïne dan nog in verzet zijn?

Terug
Naar boven