ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
n
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
n
nee want ik weet dat je gelijk hebt en dat het raar was dat ik USA/NAVO samenpakte, maar ik ben te arrogant om dat gewoon normaal toe te geven.
Dat denk ik wel maar dan zag het er waarschijnlijk minder goed voor ze uit of wellicht zouden ze dan al aan het onderhandelen geslagen zijn. Ik denk dat als Oekraine geen steun meer krijgt dat ze het op de lange termijn zullen afleggen. Maar zo niet dan verwacht ik niet dat Rusland gaat winnen. Kanttekening daarbij; als Rusland wel zou winnen dan is dat denk ik omdat ze meer mensen kunnnen optrommelen. Het is niet voor niks dat Oekraine al sinds het begin de oorlog probeert de attrition game te winnen. Maar het zou mij niks verbazen dat Zelensky bereid is te onderhandelen zodra hij de Krim terug heeft.Zonder de hulp van usa/navo zou Oekraïne dan nog in verzet zijn?
Nee. Dan zouden ze mee vechten met de Russen en stonden ze nu al in Scheveningen/Odessa aan de Noordzee.Zonder de hulp van usa/navo zou Oekraïne dan nog in verzet zijn?

Zonder die hulp was Oekraïne allang geannexeerd.Zonder de hulp van usa/navo zou Oekraïne dan nog in verzet zijn?
Korte termijn.denk dat als Oekraine geen steun meer krijgt dat ze het op de lange termijn zullen afleggen. Maar zo niet dan verwacht ik niet dat Rusland gaat winnen.
OkNee. Dan zouden ze mee vechten met de Russen en stonden ze nu al in Scheveningen/Odessa aan de Noordzee.
Wees blij dat ze daarginds vechten.
![]()
Ja ik snap ook niet hoe hij zoiets denkt. Het je niet zo dat ze enkel wat slaapzakken leveren aan OekraïneZonder die hulp was Oekraïne allang geannexeerd.
Compleet kansloos.
Ja maar Biden en US Congress is nogmaals niet hetzelfde als 'NAVO'.
Klopt. En dat is precies waar Putler zich op heeft verkeken. De aanname dat 'het Westen' verdeeld zou gaan toekijken.
Klopt. En dat is precies waar Putler zich op heeft verkeken. De aanname dat 'het Westen' verdeeld zou gaan toekijken.
Doe niet zo Stekkerig! Jouw hoef ik toch niets meer uit te leggen? Als er iemand 'balls deep' in deze materie zit, ben jij het wel. De initiele planning van de SMO was volgens mij dat Kiev binnen twee weken zou zijn ingenomen en dat dan alles klaar was.
Doe niet zo Stekkerig! Jouw hoef ik toch niets meer uit te leggen? Als er iemand 'balls deep' in deze materie zit, ben jij het wel. De initiele planning van de SMO was volgens mij dat Kiev binnen twee weken zou zijn ingenomen en dat dan alles klaar was.