Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ze zijn verdomme scherp hoor!

7D4916F6-8BCA-476E-8D71-268FEFBECE74.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.303
Rusland staat al een jaar stil op de plaats. Als ze al bewegen is het achteruit.
Ik heb video's gezien waarin Russische materiaal op transport naar het front wordt aangekondigd.
Maar materiaal met lekke banden, en zo snel over de roestige delen geschilderd dat ze de ramen ook maar dicht geschilderd hadden.

Probeer maar eens telefoon gesprekken van Russen aan het front die thuis bellen te vinden, dan hoor je nooit iets positiefs.
En waarom zijn die twee generaals overleden afgelopen week ? Secundaire arbeidsvoorwaarden?
Lekke rupsbanden zijn altijd al een probleem geweest in het Russische leger.

Het uitkomst :scratch:

Van een journalist / stukjesschrijver op een grote nieuwssite mag je toch verwachten dat die de Nederlandse taal beheerst.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Ik denk dat hij gelijk heeft.

Want is Rusland een grootmacht ?
Ze kunnen Oekraïne helemaal niet innemen. Ze worden in hun hoofdstad gebombardeerd met drones. Wat nou grootmacht. Volledig ontmantelen die vroegere u.s.s.r.
Beter nu dan later.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.317
Ik denk dat hij gelijk heeft.

Want is Rusland een grootmacht ?
Ze kunnen Oekraïne helemaal niet innemen. Ze worden in hun hoofdstad gebombardeerd met drones. Wat nou grootmacht. Volledig ontmantelen die vroegere u.s.s.r.
Beter nu dan later.
Ach ja, Amerika lukte het zelfs in 20 jaar niet om een land vol geitenn**kers in te nemen.

Wat nou grootmacht.

Erg fijn land om te wonen inderdaad :roflol:

De moeder van de 23-jarige Vera Pekhteleva, die op een gruwelijke manier om het leven kwam door haar ex-vriend Vladislav Kanius, reageerde verbijsterd. Ze kon haar ogen niet geloven toen ze foto's van Kanius in uniform en met een wapen zag verschijnen op sociale media. Kanius was in juli 2022 veroordeeld tot 17 jaar celstraf voor moord. Hij zou Pekhteleva meer dan 100 keer met een mes gestoken hebben en nadien gewurgd met een elektrische kabel.

.

Bijlagen

• E5qezczXoAI-xQg.jpg
    E5qezczXoAI-xQg.jpg
    97,8 KB · Weergaven: 34
Terug
Naar boven