MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

De Oekraïense troepen hebben deze week vooruitgang geboekt in de herovering van grondgebied rondom de door Rusland gecontroleerde stad Bachmoet in het oosten van het land. “De voorbije week is drie vierkante kilometer bevrijd”, zo stelde de viceminister van Defensie Hanna Maljar in een mededeling.

Het is wel bizar om te zien hoe ze bij DPG nog steeds ballsdeep in het narratief zitten van Slava Ukraina en we gaan winnen. Woehoe we hebben 3km² terug gewonnen aan verloren en verwoest land. Man man wat een dramastuk weer.

De MSM zegt over het algemeen (er is een langzame kentering te zien, met meer nuance) dat Oekraïne aan het winnen is. En Biden zegt dat Rusland al verloren heeft :lol:

De MSM zegt over het algemeen (er is een langzame kentering te zien, met meer nuance) dat Oekraïne aan het winnen is. En Biden zegt dat Rusland al verloren heeft :lol:

Bizar ook dat er niet of nauwelijks wordt bericht over wat er in en rond Kupyansk gaande is.

Als er een paar straten van een gehucht worden ingenomen door UA staat het op alle voorpagina’s, maar meanwhile staat het meest strategische stadje van heel de Donbass regio op instorten en daar is helemaal geen aandacht voor.

• Like
Waarderingen: Vonk
En hoe zit het met de nieuwsberichten in Rusland?

Verder is daar genoeg over te lezen, maar is niet bevredigend genoeg voor je?

5mIP.gif

Voor de liefhebber;

En hoe zit het met de nieuwsberichten in Rusland?

Verder is daar genoeg over te lezen, maar is niet bevredigend genoeg voor je?

5mIP.gif

Ik bevredig mezelf op heel andere manieren dan het lezen van nieuws over oorlog, maar wat je zegt is natuurlijk niet waar. Er wordt heel weinig over bericht in bijvoorbeeld de Nederlandse MSM terwijl het wel een huge thing is. Veel meer van belang dan de battles om die kleine gehuchten nog vóór de eerste defense line waar het Oekrainse leger soms 100 meter winst boekt ten koste van 1000 mensenlevens.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik bevredig mezelf op heel andere manieren dan het lezen van nieuws over oorlog, maar wat je zegt is natuurlijk niet waar. Er wordt heel weinig over bericht in bijvoorbeeld de Nederlandse MSM terwijl het wel een huge thing is. Veel meer van belang dan de battles om die kleine gehuchten nog vóór de eerste defense line waar het Oekrainse leger soms 100 meter winst boekt ten koste van 1000 mensenlevens.
1000 Russische :D

De grap is dat de Russen nu, zo snel in de achter uit moeten, dat ze zelf last hebben van hun verdedigingswerken/mijnen. En ze kunnen zich niet gedisciplineerd terugtrekken. Geven geen rugdekking aan elkaar en dat is begrijpelijk, maar oerdom.
Het is heel dom van Rusland geweest om voor hun verdedigingswerken te gaan rondhangen. Incompetentie.

De grap is dat de Russen nu, zo snel in de achter uit moeten, dat ze zelf last hebben van hun verdedigingswerken/mijnen. En ze kunnen zich niet gedisciplineerd terugtrekken. Geven geen rugdekking aan elkaar en dat is begrijpelijk, maar oerdom.
Het is heel dom van Rusland geweest om voor hun verdedigingswerken te gaan rondhangen. Incompetentie.

Er is volgens mij geen enkele bron die informatie met deze strekking publiceert dus ik neem aan dat je dit gewoon zelf verzint ???

Er is volgens mij geen enkele bron die informatie met deze strekking publiceert dus ik neem aan dat je dit gewoon zelf verzint ???
@RonnReeves leeft nog in een alternatieve wereld qua realiteit en fictie.

Zelfs diverse westerse media hebben inmiddels al bericht dat het offensief compleet gefaald heeft en dat de Oeks nog niet eens door de eerste defensive line zijn gekomen.

Dan wacht je toch ff op de krant, van volgende week.
Ik kan er echt niks aan doen dat jullie internet kaput is. Ik heb de eerste drone beelden, gemaakt door Oekraïne, van Tocmac al gezien.

Terug
Naar boven