MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Als een land van de navo aangevallen wordt kan het ingezet worden. Perongeluk een drone in een grensgebied is geen aanval op een navo land... we willen niet direct in oorlog zijn. Ik in ieder geval niet
1x is een ongeluk.
2x niet meer.
Waarvoor zijn grenzen bedoelt denk je?
Juist omdat landsgrenzen door Rusland niet gerespecteerd worden moet er direct en overtuigend gehandeld worden.
Nu er niet gereageerd wordt gaat Rusland door en na verloop van tijd kun je erger verwachten. Dit is geen nieuwe tactiek.

• Haha
Waarderingen: Vonk
1x is een ongeluk.
2x niet meer.
Juist omdat landsgrenzen door Rusland niet gerespecteerd worden moet er direct en overtuigend gehandeld worden.
Nu er niet gereageerd wordt gaat Rusland door en na verloop van tijd kun je erger verwachten. Dit is geen nieuwe tactiek.

Door wie moet er direct en overtuigend gehandeld worden? De NAVO kan niet reageren want 1. Oekraïne is geen NAVO land en 2. zodra Rusland dan terug reageert is elk NAVO land met Rusland in oorlog en dat is dus Derde Wereldoorlog, waarschijnlijk inclusief nucleaire wapens..

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.503
1x is een ongeluk.
2x niet meer.
En 3x is gewoon ronduit verdacht.

1x is een ongeluk.
2x niet meer.
De grenzen geven aan dat ze anders praten aan de andere kant van de grens :D

Door wie moet er direct en overtuigend gehandeld worden? De NAVO kan niet reageren want 1. Oekraïne is geen NAVO land en 2. zodra Rusland dan terug reageert is elk NAVO land met Rusland in oorlog en dat is dus Derde Wereldoorlog, waarschijnlijk inclusief nucleaire wapens..
Het gaat over de drones die in Roemenië neervallen.
Ga je kind opvoeden, ipv hier rond te hangen, wij vermaken ons sowieso beter zonder jou.

Ga je kind opvoeden, ipv hier rond te hangen, wij vermaken ons sowieso beter zonder jou.

Jij dacht, ze reageerde er de laatste keer niet op, dus ik probeer het nog maar eens?
Het is alsnog geen aanval op Roemenië of wel?

Maar Ron met alle respect hé. Je begrijpt toch wel dat Rusland niet direct een aanval op Roemenië doet wanneer er perongeluk een drone daar belandt? Het is in oorlog met Oekraïne en dat daar is een grensgebied en ik geloof niet dat Rusland doelbewust Roemenië " aanvalt" denk jij daar anders over?. Ik begrijp aan de hand van jouw berichten dat je wilt dat de NAVO volledig Oekraïne steunt hoor, maar denk jij dat, dat verstandig is als er een nucleaire oorlog uit voortkomt?
Begrijp me niet verkeerd en val jou niet aan hé! Maar ben benieuwd naar hoe jij hier instaat en waarom, omdat ik een nucleaire oorlog liever vermijd en Oekraïne verlies ookal steun ik natuurlijk niet direct Rusland.

Ron is een zgn oorloghitser. Van mij mogen deze mensen als het zo ver komt als eerste naar het front.

Maar Ron met alle respect hé. Je begrijpt toch wel dat Rusland niet direct een aanval op Roemenië doet wanneer er perongeluk een drone daar belandt? Het is in oorlog met Oekraïne en dat daar is een grensgebied en ik geloof niet dat Rusland doelbewust Roemenië " aanvalt" denk jij daar anders over?. Ik begrijp aan de hand van jouw berichten dat je wilt dat de NAVO volledig Oekraïne steunt hoor, maar denk jij dat, dat verstandig is als er een nucleaire oorlog uit voortkomt?
Begrijp me niet verkeerd en val jou niet aan hé! Maar ben benieuwd naar hoe jij hier instaat en waarom, omdat ik een nucleaire oorlog liever vermijd en Oekraïne verlies ookal steun ik natuurlijk niet direct Rusland.

Ik geloof niet dat dat gaat gebeuren. Het is al veel spannender geweest.

Reageren is nodig om de onrust in Rusland aan te jagen. Er wordt op diplomatiek niveau ook hard gewerkt, een harde tegenreactie zal dit diplomatieke offensief helpen om Vlad te laten pensioneren. De Russen hebben ook niets aan putin.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.515
Ik geloof niet dat dat gaat gebeuren. Het is al veel spannender geweest.

Reageren is nodig om de onrust in Rusland aan te jagen. Er wordt op diplomatiek niveau ook hard gewerkt, een harde tegenreactie zal dit diplomatieke offensief helpen om Vlad te laten pensioneren. De Russen hebben ook niets aan putin.
Waar baseer je dit allemaal op?

Zelfs als maar 10% werkt en daarvan nogeens 90% uit de lucht geschoten wordt, hou je nog tientallen nukes over met een vermogen om elle miljoenen mensen dood en ziek te maken.

En dan nog niet te spreken over de langdurige effecten van tientallen nukes die in 1x af gaan.

Hoeveel Russische drones die per ongekend op NAVO-gebied vallen zijn acceptabel?

Terug
Naar boven