XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Waar baseer je dit allemaal op?
De tante van mijn moeder, is getrouwd met haar tweede man. De dochter van hun heeft een vriendje, die heeft een neef en daar weer een achterneef van, is Oekraïner met Russische paspoort van een andere vriend en hij.... is ict'er in het Kremlin. Nee zijn naam weet ik niet :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.522
De tante van mijn moeder, is getrouwd met haar tweede man. De dochter van hun heeft een vriendje, die heeft een neef en daar weer een achterneef van, is Oekraïner met Russische paspoort van een andere vriend en hij.... is ict'er in het Kremlin. Nee zijn naam weet ik niet :D
Ja precies.

Wat een onzin allemaal weer. Als je denkt dat Putin afgezet gaat worden of iets in die richting dan heb je niets begrepen van de Russische cultuur en de loyaliteit van het volk. > 80% staat gewoon achter Putin. Er is in de westerse wereld geen enkel land met een dergelijke steun aan hun leider.

En voor je weer komt met een reactie als, “ja maar Rusland is een dictatuur, dit dat”

Het verandert helemaal niets aan dat draagvlak binnen de landsgrenzen voor het eigen volk en eigen land.

De Russen gaan niet opgeven, de Russen gaan niet capituleren, de Russen gaan Poetin niet afzetten. Dat is allemaal wensdenkerij van de Neocons in het westen.

Er is in de westerse wereld geen enkel land met een dergelijke steun aan hun leider.
Wit-Rusland ook niet?

Het verandert helemaal niets aan dat draagvlak binnen de landsgrenzen voor het eigen volk en eigen land.

De Russen gaan niet opgeven, de Russen gaan niet capituleren, de Russen gaan Poetin niet afzetten. Dat is allemaal wensdenkerij van de Neocons in het westen.
Hoe kom jij aan deze wijsheid?

Open communicatie, mooi man. Situation awareness :thumb:

Die General Millie is ook meteen de belichaming van wat er mis is met alles wat daar nu gebeurt. Vond het wel een grappig interview :roflol:

Wat een rotzooi maken de Russen ervan. Aftocht onder eigen vuur.

Tegenover elke gedode of gewonde Oekraïne staan 3 gedode of gewonde Russen. Tel uit je winst.
En als mocht dit niet zo zijn, waarom moet Rusland dan alweer een mobilisatie uitvoeren ? Waarom rekruteren in Cuba etc.

Oekraïne past veel beter op eigen personeel dan Rusland, ze moeten wel, er zijn immers meer Russen dan Oekraïners. Veilig, grondig en daardoor langzaam, maar constante winst. Tegenover het tweede sterkste leger in de wereld, kuch.. in Oekraïne.

Tegenover elke gedode of gewonde Oekraïne staan 3 gedode of gewonde Russen. Tel uit je winst.
En als mocht dit niet zo zijn, waarom moet Rusland dan alweer een mobilisatie uitvoeren ? Waarom rekruteren in Cuba etc.

Oekraïne past veel beter op eigen personeel dan Rusland, ze moeten wel, er zijn immers meer Russen dan Oekraïners. Veilig, grondig en daardoor langzaam, maar constante winst. Tegenover het tweede sterkste leger in de wereld, kuch.. in Oekraïne.
Ben jij nos correspondent?

Terug
Naar boven